Die met klachten.quote:Op zondag 5 december 2021 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor coronavariant heeft Bijlow opgelopen dat hij nog steeds niet keept?
Dit voetbal van Slot verdient een volle Kuip inderdaad. Vorig jaar was een leeg stadion met dat betonvoetbal van Dick wel toepasselijk.quote:Op zondag 5 december 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ik al een paar weken, ben er al mijn plezier in kwijt eigenlijk. Ik mis de behoefte om mij er nog druk om te maken.
Wat echt klote is aangezien het verder zo’n leuk seizoen is.
Het is niet swingend, maar je hebt weer de controle en weer de beste kansen. Zoals eigenlijk vrijwel elke wedstrijd. Doordat er geen publiek zit lijkt elke wedstrijd ook wel wat minder natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 17:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van dit voetbal.
Het was een slechte corner die Linssen promoveerde tot een goede corner? Heel apartquote:Op zondag 5 december 2021 17:43 schreef Kerftminister het volgende:
Wat loopt die Perez nou dom te lullen?
Voor de ontwikkeling van dit team is het eigenlijk alleen maar goed dat er geen publiek in het stadion zit. Dan moeten ze het elke keer helemaal zelf doen in plaats van dat ze meeliften met de sfeer die het publiek meebrengt.quote:Op zondag 5 december 2021 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet swingend, maar je hebt weer de controle en weer de beste kansen. Zoals eigenlijk vrijwel elke wedstrijd. Doordat er geen publiek zit lijkt elke wedstrijd ook wel wat minder natuurlijk.
Vond Feyenoord de eerste 30-35 minuten toch constant dominant. Daarna werd het wat rommelig. Eigenlijk sinds het uitvallen van Kokcu.quote:Op zondag 5 december 2021 17:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Voor de ontwikkeling van dit team is het eigenlijk alleen maar goed dat er geen publiek in het stadion zit. Dan moeten ze het elke keer helemaal zelf doen in plaats van dat ze meeliften met de sfeer die het publiek meebrengt.
Ik zou toch meer willen zien dat we zo'n wedstrijd echt domineren. Op basis van goed positiespel. Dat zou tegen Fortuna wel moeten kunnen, zou je zeggen.
Ach ja, ik zal ook wel te veel verwachten van dit team in deze fase.
Na het uitvallen van Kökçü mis je 3 van je sterkhouders. Als we het dan nog rustig kunnen uitspelen met eenvoudige winst, vind ik dat het best ok.quote:Op zondag 5 december 2021 17:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van dit voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |