Trauner blessure?quote:Op zondag 5 december 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
Geen Trauner![]()
Toornstra weer hangend op rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 goals en 2 assists dus misschien maar beter ook héquote:Op zondag 5 december 2021 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Guus verzekerd weer even zijn basisplaats tot aan de winterstop.
Mwoah. Was de laatste 3/4 wedstrijden toch wel de minste. Zonder goals voegde hij niet zoveel toe.quote:Op zondag 5 december 2021 16:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
9 goals en 2 assists dus misschien maar beter ook hé
Op momenten dat Guus niet scoort zie je hem de hele wedstrijd niet.quote:Op zondag 5 december 2021 16:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
9 goals en 2 assists dus misschien maar beter ook hé
Ik van Kokcuquote:Op zondag 5 december 2021 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word heel gelukkig van het Molde FK duo bij ons.
Kokcu en Sini zullen wel vertrekken na dit seizoen.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik van Kokcu
Heerlijk voorassistje ook weer @:onlogisch
En nu weer Senesi vanaf dezelfde plek.quote:
Niet met een linker, nee.quote:Op zondag 5 december 2021 17:09 schreef TweedeKlum het volgende:
We hebben echt niemand die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen.
Zo ziet het er niet uit, maar dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 5 december 2021 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als dit ernstig is ga ik met spullen gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |