abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:48:56 #151
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202448891
Ze zijn eerder begonnen! 13:45 ineens. Wat een verschrikkelijke kut actie.
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:59:35 #152
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202449017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Ze zijn eerder begonnen! 13:45 ineens. Wat een verschrikkelijke kut actie.
twitter

Bijlow zal nog wel een wedstrijdje banken denk ik.
  vrijdag 3 december 2021 @ 14:01:19 #153
498282 Scrummie
pi_202449031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[ twitter ]

Bijlow zal nog wel een wedstrijdje banken denk ik.
Ja gok ik ook, was wel weer met Khalid aan het trainen zei Slot net.
  vrijdag 3 december 2021 @ 14:56:33 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202449796
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202449866
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wij kunnen er niets van.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 15:01:35 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202449900
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:00 schreef Leonos het volgende:

[..]
Wij kunnen er niets van.
We lachen wat af.
pi_202449906
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]
We lachen wat af.
Zelden zo gelachen
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:03:02 #158
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_202449930
Zondag graag Beertruide bankie,
Nelson op rechtsbuiten, en DessersGOD in de spits.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:03:32 #159
498282 Scrummie
pi_202449946
quote:
[ twitter ]
Hendetexini
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:14:24 #160
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_202451049
quote:
[ twitter ]
Lekker divers gekleurd ook :)
Makkelijk eerste
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:18:20 #161
474254 GurneyIsBestOke
pi_202451110
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:00 schreef Leonos het volgende:

[..]
Wij kunnen er niets van.
Dit is vast echt humor voor iemand van elf maar aangezien je een plaatje van de Leeuwenkoning hebt als UI denk ik dat daar je mentale leeftijd niet ver van af zit.
Makkelijk eerste
pi_202451384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dit is vast echt humor voor iemand van elf maar aangezien je een plaatje van de Leeuwenkoning hebt als UI denk ik dat daar je mentale leeftijd niet ver van af zit.
Niet alleen mentaal hoor, niet iedereen is hier 30+
  vrijdag 3 december 2021 @ 17:04:09 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202451848
quote:
[ twitter ]
BZT
pi_202452045
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:38 schreef Leonos het volgende:

[..]
Niet alleen mentaal hoor, niet iedereen is hier 30+
Jos B. wil uw locatie weten.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_202453483
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:12 schreef Caland het volgende:
We hebben met @:pistolero toch onze eigen @:shreyas

Erg leuk
Tja, sommige Feyenoorders zijn van mening dat een ploeg als Feyenoord in principe net als Ajax en PSV steevast mee moet doen om de landstitel en in Europa zou het halen van de CL (en als het echt niet anders kan EL) alleen maar goed genoeg zijn. Ook vinden ze dat de Klassieker gewoon een fifty-fifty wedstrijd moet zijn waarbij Feyenoord (net als FC Utrecht tegen Ajax) boven zichzelf uit stijgt.

Dus ik snap dat sommige Feyenoorders er niet warm van worden dat nu de tweede ronde Conference League is bereikt gezien de ploegen die daar spelen. En ook de tweede plek na 14 speelronden is nog niet veelzeggend. Het gaat er juist om hoe lang je dit volhoudt (en men is ook niet vergeten dat tweemaal de 93e minuut 4 punten zijn gepakt. Dat is geen geluk, maar een kwaliteit, maar de vraag is of dit de komende wedstrijden ook gaat lukken).

Echter, bij Feyenoord zit inmiddels een groep dit allang met veel minder tevreden is en gezien de resultaten van de laatste 20 (of eigenlijk 40) jaar is dat ook logisch. Bij deze groep is de tweede plek al een hoofdprijs dat gevierd mag worden en het halen van welke Europese competitie dan ook is al een droomscenario.
Als ze in de Kuip maar niet verliezen van Ajax en in de Johan Cruijff Arena met een kleine nederlaag kunnen vertrekken is het seizoen al geslaagd. Meer dan 2 punten pakken tegen Ajax is één seizoen is al reden om een DVD uit te brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 03-12-2021 19:06:05 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 19:02:06 #166
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 3 december 2021 @ 19:03:30 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202453721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Tja, sommige Feyenoorders zijn van mening dat een ploeg als Feyenoord in principe net als Ajax en PSV steevast mee moet doen om de landstitel en in Europa zou het halen van de CL (en als het echt niet anders kan EL) alleen maar goed genoeg zijn. Ook vinden ze dat de Klassieker gewoon een fifty-fifty wedstrijd moet zijn waarbij Feyenoord (net als FC Utrecht tegen Ajax) boven zichzelf uit stijgt.

Dus ik snap dat sommige Feyenoorders er niet warm van worden dat nu de tweede ronde Conference League is bereikt gezien de ploegen die daar spelen. En ook de tweede plek na 14 speelronden is nog niet veelzeggend. Het gaat er juist om hoe lang je dit volhoud (en men is ook niet vergeten dat tweemaal de 93e minuut 4 punten zijn gepakt. Dat is geen geluk, maar een kwaliteit, maar de vraag is of dit de komende wedstrijden ook gaat lukken).

Echter, bij Feyenoord zit inmiddels een groep dit allang met veel minder tevreden is en gezien de resultaten van de laatste 20 (of eigenlijk 40) jaar is dat ook logisch. Bij deze groep is de tweede plek al een hoofdprijs dat gevierd mag worden en het halen van welke Europese competitie dan ook is al een droomscenario.
Als ze in de Kuip maar niet verliezen van Ajax en in de Johan Cruijff Arena met een kleine nederlaag kunnen vertrekken is het seizoen al geslaagd. Meer dan 2 punten pakken tegen Ajax is één seizoen is al reden om een DVD uit te brengen.
Niet gelezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202453971
quote:

[..]

Dus ik snap dat sommige Feyenoorders er niet warm van worden dat nu de tweede ronde Conference League is bereikt gezien de ploegen die daar spelen. En ook de tweede plek na 14 speelronden is nog niet veelzeggend. Het gaat er juist om hoe lang je dit volhoudt (en men is ook niet vergeten dat tweemaal de 93e minuut 4 punten zijn gepakt. Dat is geen geluk, maar een kwaliteit, maar de vraag is of dit de komende wedstrijden ook gaat lukken).

Ik verkies toch de act van Pistolero.

Deze is maar matig.
pi_202454509
quote:

[..]

Deze post laat ik aan Klaas over.
  vrijdag 3 december 2021 @ 19:55:20 #170
474254 GurneyIsBestOke
pi_202454534
Je stopt er een muntje in en je krijgt er woordendiarree uit.
Makkelijk eerste
pi_202454667
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Niet gelezen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik verkies toch de act van Pistolero.

Deze is maar matig.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:53 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Deze post laat ik aan Klaas over.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je stopt er een muntje in en je krijgt er woordendiarree uit.
:D
pi_202455425
quote:

[..]

Feyenoord is nog altijd de club die laatste europese cup heeft gewonnen.

dus waar heb jij het allemeel over @Shreyas

020 heeft een begroting van 160 miljoen en dan nog maar 1 punt voorstaan op 010 met een begroting van 65 miljoenl

Dus dat er kwaliteitsverschil zou zijn is logische. Ik denk dat jij een beetje zorgen maakt want anders zou je deze post niet doen

het is gewoon logische dat ajax kampioen zou moeten worden want als dat niet gebeurd zou je echt kapot moeten schamen in 020 en heel die lelijke betonbak moeten slopen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_202455700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dus waar heb jij het allemeel over @:Shreyas

020 heeft een begroting van 160 miljoen en dan nog maar 1 punt voorstaan op 010 met een begroting van 65 miljoenl

Dus dat er kwaliteitsverschil zou zijn is logische. Ik denk dat jij een beetje zorgen maakt want anders zou je deze post niet doen

het is gewoon logische dat ajax kampioen zou moeten worden want als dat niet gebeurd zou je echt kapot moeten schamen in 020 en heel die lelijke betonbak moeten slopen....
:Y
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_202455763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dus waar heb jij het allemeel over @:Shreyas

Over de laatste 20 jaar.
quote:
in-werkelijkheid-werd-ajax-eerst-goed-en-daarna-pas-rijk~bd9c2081

Trouwens, Feyenoord was ooit rijker dan Ajax en veel rijker dan PSV, wat hebben ze daarmee gedaan dan?
Ze zijn nu toch vooral de eeuwige derde in de eredivisie.

quote:
Ik heb mijn zorg allang geuit in het Ajax topic, dat PSV namelijk ondanks al onze miljoenen nog steeds een betere selectie heeft.

quote:
PSV heeft een betere selectie, maar we moeten hoe dan ook voor het kampioenschap gaan.

Trouwens, wel respect dat jij als enige hier inhoudelijk kan en durft te reageren _O_
  vrijdag 3 december 2021 @ 20:52:53 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202455767
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202456174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Over de laatste 20 jaar.
[..]
in-werkelijkheid-werd-ajax-eerst-goed-en-daarna-pas-rijk~bd9c2081

Trouwens, Feyenoord was ooit rijker dan Ajax en veel rijker dan PSV, wat hebben ze daarmee gedaan dan?
Ze zijn nu toch vooral de eeuwige derde in de eredivisie.
[..]
Ik heb mijn zorg allang geuit in het Ajax topic, dat PSV namelijk ondanks al onze miljoenen nog steeds een betere selectie heeft.
[..]
PSV heeft een betere selectie, maar we moeten hoe dan ook voor het kampioenschap gaan.

Trouwens, wel respect dat jij als enige hier inhoudelijk kan en durft te reageren _O_
het is 1 grote grap als je hier gaat beweren dat psv een betere selecite heeft dan 020 @Shreyas

dat bevestigt alleen maar wat ik eerder heb getiept dat je nogal onzeker bent van je 020 clubje

het is ook lachwekkend als je zegt dat feyenoord ooit een rijkere club is geweest dan 010

020 is altijd gesubsideered door rijke joden uit de buitenwijken van amsterdam met hun diamantaire achtergrond. De zwart geld affaires zijn bekend maar is nooit alles naar buiten gekomen waarmee ze 020 financieerde. Gelukkig ken ik nog wel wat details.

Heel veel kampioenschappen zijn onrechtmatig behaald omdat selecties werden gefinancieerd met onrechtmatig witwas geld. Maar dat is altijd onder de tafel gehouden omdat 020 nogal veel fans heeft in het netwerk van journalisten met een 020 piemeltje.

los van dat alles blijft 010 de populairste club van nederland hoewel er wat anders beweerd wordt door 020 media die de media overheersen.

conclusie jij bent bang dat het mis gaat voor je club dit seizoen en je heb angst in je ogen voor 010 dit seizoen.

ik ben het wel met je eens dat je angst heb.

angst is de moordenaar van het verstand.

en verstand is iets wat ik nog niet heb kunnen ontdekken bij jou
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:28:23 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202456518
Shreyas tegen Klaas, leuk zeg!
pi_202456530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
het is 1 grote grap als je hier gaat beweren dat psv een betere selecite heeft dan 020 @:Shreyas

dat bevestigt alleen maar wat ik eerder heb getiept dat je nogal onzeker bent van je 020 clubje
PSV heeft een selectie die beter in staat is om op resultaat te spelen.

quote:
het is ook lachwekkend als je zegt dat feyenoord ooit een rijkere club is geweest dan 010
Klein detail, 010 is Rotterdam, dus ik weet niet precies of je hier nou Sparta of Excelsior mee bedoelt. :+

Maar voor dat de generatie Cruijff was Ajax niet rijker dan Feyenoord. Geld speelde toen sowieso een kleinere rol in het voetbal.

quote:
020 is altijd gesubsideered door rijke joden uit de buitenwijken van amsterdam met hun diamantaire achtergrond. De zwart geld affaires zijn bekend maar is nooit alles naar buiten gekomen waarmee ze 020 financieerde. Gelukkig ken ik nog wel wat details.

Heel veel kampioenschappen zijn onrechtmatig behaald omdat selecties werden gefinancieerd met onrechtmatig witwas geld. Maar dat is altijd onder de tafel gehouden omdat 020 nogal veel fans heeft in het netwerk van journalisten met een 020 piemeltje.
Ok, maar waarom is dit relevant?
quote:
los van dat alles blijft 010 de populairste club van nederland hoewel er wat anders beweerd wordt door 020 media die de media overheersen.
En jij vindt het belangrijk dat Feyenoord populair is? De populariteit van mijn club vind ik zelf minder relevant, ik wil graag dat Ajax op sportief vlak succesvol is en gewoon prijzen pakt. In het voetbal gaat het, net als in iedere andere sport, om winnen.

quote:
conclusie jij bent bang dat het mis gaat voor je club dit seizoen en je heb angst in je ogen voor 010 dit seizoen.

ik ben het wel met je eens dat je angst heb.

angst is de moordenaar van het verstand.

en verstand is iets wat ik nog niet heb kunnen ontdekken bij jou
Je conclusie klopt deels. Ik ben inderdaad bang dat Ajax geen kampioen wordt en dan de CL mist. Zonder die inkomsten heeft Ajax een groot probleem gezien het feit dat sommige spelers een jaarsalaris hebben van 3-4 miljoen per jaar (Haller zelfs 5 miljoen dacht ik). Dus geen CL betekent dat je in een negatief spiraal komt en daar kun je lastig uit komen (zie periode 2005-2011). Maar dit is niets nieuws, deze zorg heb ik meerdere keren geuit in het Ajax topic.

Waar je conclusie niet klopt is dat ik niet Feyenoord maar vooral PSV als naaste concurrent zie en Feyenoord meer als outsider. PSV is wat mij betreft nog altijd favoriet voor het kampioenschap.
En ja dat mag je onverstandig vinden, maar ik ga niet mee met de grote Ajax groep hier die al na 3 overwinningen roept dat het kampioenschap binnen is en na twee overwinningen in de CL dat finale wel gehaald kan worden.
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:31:31 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202456586
Dit is genieten.
pi_202456633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
Dit is genieten.
Inderdaad, eindelijk eens een inhoudelijke discussie in het Feyenoordtopic, dat was weer even geleden hè.
In plaats van al die gecopypaste oneliners die vooral op de man worden gespeeld.
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:34:03 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202456643
Geef Shreyas en Klaas een eigen topic. Een soort midgetworstelen. Wat een genot!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:43:56 #182
268491 fetX
pi_202456848
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Inderdaad, eindelijk eens een inhoudelijke discussie in het Feyenoordtopic, dat was weer even geleden hè.
In plaats van al die gecopypaste oneliners die vooral op de man worden gespeeld.
Het Feyenoordtopic is een van de weinige topics waar nog een beetje inhoudelijke discussie is inderdaad. Geniet ervan! :)
pi_202457579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]
PSV heeft een selectie die beter in staat is om op resultaat te spelen.
[..]
Klein detail, 010 is Rotterdam, dus ik weet niet precies of je hier nou Sparta of Excelsior mee bedoelt. :+

Maar voor dat de generatie Cruijff was Ajax niet rijker dan Feyenoord. Geld speelde toen sowieso een kleinere rol in het voetbal.
[..]
Ok, maar waarom is dit relevant?
[..]
En jij vindt het belangrijk dat Feyenoord populair is? De populariteit van mijn club vind ik zelf minder relevant, ik wil graag dat Ajax op sportief vlak succesvol is en gewoon prijzen pakt. In het voetbal gaat het, net als in iedere andere sport, om winnen.
[..]
Je conclusie klopt deels. Ik ben inderdaad bang dat Ajax geen kampioen wordt en dan de CL mist. Zonder die inkomsten heeft Ajax een groot probleem gezien het feit dat sommige spelers een jaarsalaris hebben van 3-4 miljoen per jaar (Haller zelfs 5 miljoen dacht ik). Dus geen CL betekent dat je in een negatief spiraal komt en daar kun je lastig uit komen (zie periode 2005-2011). Maar dit is niets nieuws, deze zorg heb ik meerdere keren geuit in het Ajax topic.

Waar je conclusie niet klopt is dat ik niet Feyenoord maar vooral PSV als naaste concurrent zie en Feyenoord meer als outsider. PSV is wat mij betreft nog altijd favoriet voor het kampioenschap.
En ja dat mag je onverstandig vinden, maar ik ga niet mee met de grote Ajax groep hier die al na 3 overwinningen roept dat het kampioenschap binnen is en na twee overwinningen in de CL dat finale wel gehaald kan worden.
Ik weet echt niet wat jij op die selectie van psv zit klaar te komen want ik zie dat niet zo goed. PSV heeft wat aardige voorhoede spelers. Ze hebben een trainer die niet sereus te nemen is.

ajax psv 5-0 geloof ik
psv -feyenoord 0-4

wat zie ik hier wat jij hier niet ziet? witte vlekken voor je ogen soms?

Het enige probleem wat 020 dit seizoen nog kan krijgen is als Haller een blessure krijgt
Maar dan gaat Tadic in de spits lopen
Bovendien gaat overmars in de winterstop gewoon een speler van 20 miljoen halen zoals elk seizoen.

Of Feyenoord echt mee doet voor de titel? Ik geloof daar niet in zolang je spelers als linssen en toornstra basisspelers zijn

In 2016 deed ik hier een voorspelling dat als Feyenoord een goede spits zou halen dat ze dan kampioen zouden worden het volgende seizoen. Dat was een legendarische post op fok die vast nog wel terug te halen is.
Deze selectie van Feyenoord is niet goed genoeg in de voorhoede.

Feyenoord heeft een grote fout gemaakt door Jorgensen weg te doen. Ik had er wel geloof in gehad dat hij met de huidige selectie misschien een opleving had kunnen krijgen met slot als trainer.

quote:
12 april 2021, 22.00 uur · Door Redactie Amsterdam

Ajax staat voor het eerst sinds 2007 weer in de Forbes top 20 van de meest waardevolle voetbalclubs ter wereld. Met een geschat vermogen van 413 miljoen dollar, omgerekend zo'n 346 miljoen euro, staat Ajax op de twintigste plek.
Misschien moet je de feiten goed kennen

Het maakt geen fuck uit of ajax kampioen wordt financieel gezien. ze hebben nu alweer 50 miljoen verdiend

Maar het zou inderdaad een schande zijn als het toch mis gaat.

Maar zolang Feyenoord met alle geluk van de wereld maar wedstrijden blijft winnen is alles mogelijk.
pi_202457826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik weet echt niet wat jij op die selectie van psv zit klaar te komen want ik zie dat niet zo goed. PSV heeft wat aardige voorhoede spelers. Ze hebben een trainer die niet sereus te nemen is.

ajax psv 5-0 geloof ik
psv -feyenoord 0-4

wat zie ik hier wat jij hier niet ziet? witte vlekken voor je ogen soms?
Klopt, maar kampioen word je tegen de 'kleine' ploegen. PSV is er goed in om wedstrijden die ze slecht spelen toch te winnen.
quote:
Het enige probleem wat 020 dit seizoen nog kan krijgen is als Haller een blessure krijgt
Maar dan gaat Tadic in de spits lopen
Bovendien gaat overmars in de winterstop gewoon een speler van 20 miljoen halen zoals elk seizoen.
Ik hoop echt met je mee! We kunnen die versterking wel gebruiken.
quote:
Of Feyenoord echt mee doet voor de titel? Ik geloof daar niet in zolang je spelers als linssen en toornstra basisspelers zijn
Zijn we het zo waar over één ding eens :)

quote:
In 2016 deed ik hier een voorspelling dat als Feyenoord een goede spits zou halen dat ze dan kampioen zouden worden het volgende seizoen. Dat was een legendarische post op fok die vast nog wel terug te halen is.
Deze selectie van Feyenoord is niet goed genoeg in de voorhoede.

Feyenoord heeft een grote fout gemaakt door Jorgensen weg te doen. Ik had er wel geloof in gehad dat hij met de huidige selectie misschien een opleving had kunnen krijgen met slot als trainer.
Jörgensen speelde één seizoen slecht maar is inderdaad te snel weggedaan. Dus ook hier zijn we het over eens.

quote:
Misschien moet je de feiten goed kennen

Het maakt geen fuck uit of ajax kampioen wordt financieel gezien. ze hebben nu alweer 50 miljoen verdiend

Maar het zou inderdaad een schande zijn als het toch mis gaat.

Maar zolang Feyenoord met alle geluk van de wereld maar wedstrijden blijft winnen is alles mogelijk.
Vermogen is iets anders dan geld dat je vrij kan besteden aan spelers. Bedenk wel dat dit geld vooral komt door de CL. Spelers als Frenkie de Jong, De Ligt, Ziyech, etc. waren nooit voor zulke hoge bedragen verkocht als ze niet hadden geschitterd in de CL. Dit zal ook gelden voor Anthony, Haller, Gravenberch em Alvarez misschien. Die CL is gewoon echt cruciaal voor Ajax.
  vrijdag 3 december 2021 @ 23:22:05 #185
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_202458456
vrienden uit Rotterdam en omgeving
graag op anoniem
pi_202460325
Toen was geluk nog heel gewoon..

#12 is not for sale!
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:04:40 #187
474254 GurneyIsBestOke
pi_202462416
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:43 schreef fetX het volgende:

[..]
Het Feyenoordtopic is een van de weinige topics waar nog een beetje inhoudelijke discussie is inderdaad. Geniet ervan! :)
Met acts als @klaasweetalles , @Pistolero en @Shreyas hier valt dat de laatste tijd reuze mee.
Makkelijk eerste
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:21:32 #188
498282 Scrummie
pi_202462646
Leuk interview wel met Burgergod:

https://www.fr12.nl/nieuw(...)ent-om-te-vertrekken

Er staat longread maar dat valt wel mee.

quote:
In die korte periode ben ik zeer onder de indruk geraakt van hoe hij het voetbal benadert.
Over Arne Slot
In het bijzonder noemt hij daarbij twee namen van wie hij veel heeft geleerd. “De eerste is een inkoppertje: Robin van Persie. Hij was altijd met ons jonge spelers bezig. Hij had het over open staan, vooruit spelen, snel handelen. Ik was zeventien, achttien jaar. Dan vind je het prachtig dat zo iemand met je aan de slag gaat.”

De andere naam is een opmerkelijke: Arne Slot, met wie Burger slechts twee maanden samenwerkte. “In die korte periode ben ik zeer onder de indruk geraakt van hoe hij het voetbal benadert. Het was mooi om van dichtbij te zien hoe hij zijn speelstijl erin heeft geslepen, hoe hij Feyenoord liet voetballen op de manier waarvan hij dacht dat het het effectiefst was. Dat zijn dingen die ik mee kan nemen in de rest van mijn carrière om een nog betere speler te worden.”
Slotgod, Persgod.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:23:42 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202462679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Er staat longread maar dat valt wel mee.

Voor de gemiddelde Feyenoord fan zal dit wel een longread zijn.
pi_202467154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Met acts als @:klaasweetalles , @:pistolero en @:shreyas hier valt dat de laatste tijd reuze mee.
De Boussaad begint er niet eens meer aan, dat wil wat zeggen.
pi_202470265
Volgens mijn bronnen Toornstra morgen weer op de bank.

Champagne gaat morgen om 16.45 open.

waarom? daarom :P
  zondag 5 december 2021 @ 11:19:18 #192
268491 fetX
pi_202477667
Historie
2020 – 2021 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-0 (0-0)
2019 – 2020 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-1 (0-0)
2018 – 2019 Feyenoord – Fortuna Sittard 0-2 (0-0)
2001 – 2002 Feyenoord – Fortuna Sittard 1-0 (0-0)
2000 – 2001 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-3 (0-2)

Wordt genieten! :)
pi_202478309
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:19 schreef fetX het volgende:
Historie
2020 – 2021 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-0 (0-0)
2019 – 2020 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-1 (0-0)
2018 – 2019 Feyenoord – Fortuna Sittard 0-2 (0-0)
2001 – 2002 Feyenoord – Fortuna Sittard 1-0 (0-0)
2000 – 2001 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-3 (0-2)

Wordt genieten! :)
Dat zijn wel matige statistieken :{

Maar Feyenoord is wel bovengemiddeld sterk dit seizoen, en Fortuna behoorlijk ondergemiddeld. Ik verwacht eigenlijk wel een degelijke 3-0 :)

In slot we trust
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_202478449
Het is toch eigenlijk best zielig dat je alleen maar kunt kiezen uit Linssen en Dessers... De laatste mag wat mij betreft nu wel een kans krijgen met een paar vaste basisplaatsen, want Linssen is duidelijk niet goed genoeg. Doet wel zijn best dus daar is verder niets op aan te merken, maar op een gegeven moment moet je wel door.

Is Bannis zo slecht? :{
  zondag 5 december 2021 @ 13:25:27 #195
498282 Scrummie
pi_202479056
Ja, Bannis is zo slecht.
  zondag 5 december 2021 @ 13:26:39 #196
474254 GurneyIsBestOke
pi_202479075
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Het is toch eigenlijk best zielig dat je alleen maar kunt kiezen uit Linssen en Dessers... De laatste mag wat mij betreft nu wel een kans krijgen met een paar vaste basisplaatsen, want Linssen is duidelijk niet goed genoeg. Doet wel zijn best dus daar is verder niets op aan te merken, maar op een gegeven moment moet je wel door.

Er is echt geen enkele reden om Bannis boven Linssen of Dessers op te stellen.
Makkelijk eerste
pi_202479197
Erg jammer.
  zondag 5 december 2021 @ 13:51:31 #198
268491 fetX
pi_202479347
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:35 schreef bbuddybb het volgende:

Bannis kan er niet zoveel van, nee. Die hoop heb ik inmiddels wel opgegeven. Prima spitsje voor een RKC of zo.
  zondag 5 december 2021 @ 14:27:20 #199
474254 GurneyIsBestOke
pi_202479741
Sowieso vind ik Dessers eigenlijk gewoon een goede spits voor dit Feyenoord. Geen echte topper maar gewoon prima.
Makkelijk eerste
  zondag 5 december 2021 @ 15:15:30 #200
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202480260
En Linssen heeft nu twee mindere potjes gespeeld maar was daarvoor ook gewoon prima bezig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')