Eens. Ja, 1 op de 25 gaat erin. Nou nou.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:39 schreef H.FR het volgende:
Malacia moet echt stoppen met die afstandschoten. Wat een mogelijkheden verprutst hij daarmee zeg.
Je weet het nooit. Ene Berghuis was ook niet best in het eerste half jaar.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Haringkop het volgende:
Wordt allemaal wel heel pijnlijk bij Alireza. Hopelijk kan hij zich in de winterstop hervinden.
Maar die had toen een gekneusde rib.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Ene Berghuis was ook niet best in het eerste half jaar.
Er waren tijden dat we als de dood waren dat hij tegen Maccabi niet mee kon doenquote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Haringkop het volgende:
Wordt allemaal wel heel pijnlijk bij Alireza. Hopelijk kan hij zich in de winterstop hervinden.
Mwah, valt ook wel mee. Volledige controle is er toch bijna elke wedstrijd wel. Dat vind ik nu voor het eerst sinds lange tijd niet echt.quote:
Ja, best bizar hoeveel goede kansen we de meeste potjes krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
Vandaag mis je toch ook weer vier 100% kansen.
Net als die van Linssen. En van Alireza. En van Til.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef H.FR het volgende:
Die bal van Pedersen had er wel in gemogen net zeg. Allemachtig.
Ja als hij zich kan vastbijten in een echte buitenspeler, zoals Antony toen.quote:
In die Feyenoord docuquote:Op woensdag 1 december 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
Aanvallend is Malacia toch altijd al mwah geweest. Wisselt daarin goede periodes af met slechte. Verdedigend is hij prima inderdaad.
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
Arne is aardig mad, ben benieuwd waarom
Ik vind dat bij hem juist wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik dan ook teveel naar andere trainers.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.
En je geeft voetballend eigenlijk maar 1 kans weg, voor die Burgzorg. Die goal van hun is natuurlijk niet een voetballend door Heracles gecreëerde kans maar gewoon dom van ons.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
Tweede op 1 punt van de nummer 1 na 14 potjes. Europees overwinterd. Gewoon prima. Dat het vandaag matig was is wel jammer, maar je creert toch buiten die goals om nog 4 100% kansen.
Ik vond het vandaag juist zo opvallend omdat ie het normaal zelden doet. In mijn beleving althans.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Had ik al gemeld dat toornstra een lul is
wat een mietje...dat zo iemand aanvoerder is....met zijn wijven stem
ik heb dan echt de neiging om dan naar kuip te rijden en zijn strottehoofd van zijn kop te trekken
ik ga slapen
Hij heeft dat van linssen geleerd....quote:Op woensdag 1 december 2021 22:13 schreef Haringkop het volgende:
Waar was Til eigenlijk allemaal mee bezig vandaag? Opstootjes, provoceren…past toch helemaal niet bij hem. Het kwam allemaal behoorlijk gefrustreerd over.
Niet te doen ditquote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Moet snel weer publiek bij. Die wedstrijden vliegen niet om zo. Pure aids.
STADIONS OPEN. NU.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Moet snel weer publiek bij. Die wedstrijden vliegen niet om zo. Pure aids.
Wat zegtie dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef Haringkop het volgende:
Wat een zwaktebod van Nijhuis. Fluit dan niet joh..
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte foutenquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte fouten
Dit kan niet @:maxi-mus
Dat hij baalde dat hij die goal afkeurde. Dat hij meeging met de VAR maar dat hij het er eigenlijk niet mee eens was..quote:
Gewoon een kut VAR dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte fouten
Dit kan niet @:maxi-mus
Nouja, goede les voor de volgende keer dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat hij baalde dat hij die goal afkeurde. Dat hij meeging met de VAR maar dat hij het er eigenlijk niet mee eens was..
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef fetX het volgende:
Linssen en Til zijn wel écht twijfelgevallen hoor. Jeetje wat zijn die matig de laatste tijd.
En Nelson > Jahanbakhsh op dit moment. Al vind ik die Nelson ook weer niet zo bijzonder.
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denkenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).
Til loopt ook erg gefrustreerd rond, die heeft zelf ook wel door dat er maar weinig lukt momenteel volgens mij.
Wel nette stats.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).
Til loopt ook erg gefrustreerd rond, die heeft zelf ook wel door dat er maar weinig lukt momenteel volgens mij.
Oh ik ook hoor, ik zie ook liever Dessers momenteel. Je ziet toch wel dat dat een echte spits is ipv een gemaakte zoals Linssen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denken
Ja, beetje een Berghuis opmerking van mij. Daar zat ik ook altijd op te zaniken als ie scoorde en een assist gaf.quote:
Ik snap wel wat je bedoelde hoor, hij was ook best slordig op momenten. Maar er gaat altijd zoveel dreiging vanuit dat hij altijd mensjes bezig houdt, belangrijk ook voor de spelers om hem heen. een beetje het tegenovergestelde van Jahanbaksh die nog geen pion voorbij lijkt te komen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, ik zie ook liever Dessers momenteel. Je ziet toch wel dat dat een echte spits is ipv een gemaakte zoals Linssen.
[..]
Ja, beetje een Berghuis opmerking van mij. Daar zat ik ook altijd op te zaniken als ie scoorde en een assist gaf.
Ik vind Dessers ook veel balvaster dan Linssen. Dessers zou ik nu echt de voorkeur geven.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denken
Echt lekker hoor. Er staat nu echt veel waarde op het veld.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aursnes is echt een heerlijke speler zeg.
Ik stoor me zo aan Jahanbakhsh, werkelijk waar zo'n beetje elke bal, schot, pass, voorzet, maakt allemaal niet uit, komt tegen een been van een tegenstander. En dat is nu al een tijdje ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelde hoor, hij was ook best slordig op momenten. Maar er gaat altijd zoveel dreiging vanuit dat hij altijd mensjes bezig houdt, belangrijk ook voor de spelers om hem heen. een beetje het tegenovergestelde van Jahanbaksh die nog geen pion voorbij lijkt te komen.
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Nelson, kan me niet voorstellen dat hij het nu minder zou doen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor me zo aan Jahanbakhsh, werkelijk waar zo'n beetje elke bal, schot, pass, voorzet, maakt allemaal niet uit, komt tegen een been van een tegenstander. En dat is nu al een tijdje ook.
Ja eens, ik denk ook wel dat dat binnenkort een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Nelson, kan me niet voorstellen dat hij het nu minder zou doen.
Ik heb echt zelden een speler zich zo snel zien ontwikkelen. Mooi om te zien.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Genoten van Kokcu trouwens. Godnondeju, wat had hij een paar heerlijke acties vanavond.
Ja, in de voorbereiding kwam ie nog te zwaar terug. Begint ook wat uit te stralen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een speler zich zo snel zien ontwikkelen. Mooi om te zien.
Ik denk niet dat Aursnes heel veel gaat opleveren. Die is over een week 26. Hoeft ook niet, die heeft ook geen reet gekost en moet lekker nog jaren bij ons blijven spelen. Sini, Kokcu, Bijlow, Pedersen, Malacia en Senesi moeten bij elkaar toch wel minimaal 50 miljoen op kunnen brengen mag ik hopen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt lekker hoor. Er staat nu echt veel waarde op het veld.
Ik zou die ook wel eens twee a drie wedstrijden in de basis willen zien. Ik zal nooit fan worden van Toornstra hangend op rechtsbuiten.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Nelson, kan me niet voorstellen dat hij het nu minder zou doen.
Ik vrees dat wij niet al te veel winst gaan pakken op Marcos.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aursnes heel veel gaat opleveren. Die is over een week 26. Hoeft ook niet, die heeft ook geen reet gekost en moet lekker nog jaren bij ons blijven spelen. Sini, Kokcu, Bijlow, Pedersen, Malacia en Senesi moeten bij elkaar toch wel minimaal 50 miljoen op kunnen brengen mag ik hopen.
Senesi gaat net zo'n weg bewandelen als de Vrij. Is bij ons nog geen onbetwiste topspeler en zal eerst naar een middelmatige club in Italië vertrekken, om vervolgens alsnog uit te groeien tot een absolute topper, maar hij zal ons helaas niet de absolute hoofdprijs gaan opleveren ben ik bang. Zal wel bij een miljoen of 16 blijven denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij niet al te veel winst gaan pakken op Marcos.
Dat verwacht ik inderdaad ook niet. Ik hoop dat Geertruida zijn vorm weer terugkrijgt en niet meer van die kansloze fouten maakt. Misschien kan je die dan ooit nog à la Vilhena en St Juste voor een miljoentje of 10 lozen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij niet al te veel winst gaan pakken op Marcos.
Zelfs dat gaan we niet halen denk ik. Of hij moet in de winter worden verkocht of zijn contract worden verlengd.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Senesi gaat net zo'n weg bewandelen als de Vrij. Is bij ons nog geen onbetwiste topspeler en zal eerst naar een middelmatige club in Italië vertrekken, om vervolgens alsnog uit te groeien tot een absolute topper, maar hij zal ons helaas niet de absolute hoofdprijs gaan opleveren ben ik bang. Zal wel bij een miljoen of 16 blijven denk ik.
Zo zie je maar wat de juiste begeleiding kan doen met een speler. Het is altijd een goed talent geweest maar zeker voor jonkies is het gewoon zo lastig om dat te vertalen naar het veld en zeker op dagen waarin het niet zo lukt. Hij heeft door zijn goede periode ook meer zelfvertrouwen en daardoor klikt het nu allemaal. Dan gaat het ineens snel.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een speler zich zo snel zien ontwikkelen. Mooi om te zien.
16 miljoen voor Senesi ja?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Senesi gaat net zo'n weg bewandelen als de Vrij. Is bij ons nog geen onbetwiste topspeler en zal eerst naar een middelmatige club in Italië vertrekken, om vervolgens alsnog uit te groeien tot een absolute topper, maar hij zal ons helaas niet de absolute hoofdprijs gaan opleveren ben ik bang. Zal wel bij een miljoen of 16 blijven denk ik.
1 punt achter Ajax na 14 speelrondes.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
16 miljoen voor Senesi ja?
Je mag al blij zijn met de helft.
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
1 punt achter Ajax na 14 speelrondes.
Het gaat geweldig of niet!?
Ach welnee, als je de transfergeruchten mag geloven dan zijn er al tal van clubs geweest met concrete interesse en beginnen de openingsboden allemaal zo rond de 12 miljoen. Dus dat moet sowieso haalbaar zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
16 miljoen voor Senesi ja?
Je mag al blij zijn met de helft.
Ik heb het vaker gezegd maar ik vind Sinisterra onze beste speler, en zo niet in ieder geval de belangrijkste. Zelfs als ie niet goed speelt heeft hij rendement en dat zijn echt de beste buitenspelers. Echt een geweldenaar.quote:
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.
Opheffen dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.
Dat hij in de vlekken schiet als het een beetje tegenzit tegen Heracles is wel matig, maar hij was altijd wel een beetje een Sjon van den Brom als het even niet loopt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:20 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/603794
Slotgod. Erg fijn interview weer
Los van de user op wie je reageert vind ik het ook weer niet bizar eigenlijk. Ik was begin dit seizoen sowieso wat positiever ingesteld maar al die pot tegen Elfsborg bevestigde dat Feyenoord een erg hoog niveau kan aantikken. In Slot als tacticus had ik door zijn AZ-tijd sowieso al heel veel vertrouwen (in uitwedstrijden werden Ajax, PSV èn Feyenoord weggespeeld toen), dus had toch wel enige verwachtingen hoor. Helpt ook wel dat we echt goede vervangers voor Fer en Botteghin hebben gevonden, en dat uit de budgetbak.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.
En ook Europees hebben we op 1 helft na vrijwel altijd de controle en kansen gehad. Ik vind het eigenlijk bizar hoe Feyenoord dit jaar presteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |