Eens. Ja, 1 op de 25 gaat erin. Nou nou.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:39 schreef H.FR het volgende:
Malacia moet echt stoppen met die afstandschoten. Wat een mogelijkheden verprutst hij daarmee zeg.
Je weet het nooit. Ene Berghuis was ook niet best in het eerste half jaar.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Haringkop het volgende:
Wordt allemaal wel heel pijnlijk bij Alireza. Hopelijk kan hij zich in de winterstop hervinden.
Maar die had toen een gekneusde rib.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Ene Berghuis was ook niet best in het eerste half jaar.
Er waren tijden dat we als de dood waren dat hij tegen Maccabi niet mee kon doenquote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Haringkop het volgende:
Wordt allemaal wel heel pijnlijk bij Alireza. Hopelijk kan hij zich in de winterstop hervinden.
Mwah, valt ook wel mee. Volledige controle is er toch bijna elke wedstrijd wel. Dat vind ik nu voor het eerst sinds lange tijd niet echt.quote:
Ja, best bizar hoeveel goede kansen we de meeste potjes krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
Vandaag mis je toch ook weer vier 100% kansen.
Net als die van Linssen. En van Alireza. En van Til.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef H.FR het volgende:
Die bal van Pedersen had er wel in gemogen net zeg. Allemachtig.
Ja als hij zich kan vastbijten in een echte buitenspeler, zoals Antony toen.quote:
In die Feyenoord docuquote:Op woensdag 1 december 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
Aanvallend is Malacia toch altijd al mwah geweest. Wisselt daarin goede periodes af met slechte. Verdedigend is hij prima inderdaad.
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
Arne is aardig mad, ben benieuwd waarom
Ik vind dat bij hem juist wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik dan ook teveel naar andere trainers.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.
En je geeft voetballend eigenlijk maar 1 kans weg, voor die Burgzorg. Die goal van hun is natuurlijk niet een voetballend door Heracles gecreëerde kans maar gewoon dom van ons.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
Tweede op 1 punt van de nummer 1 na 14 potjes. Europees overwinterd. Gewoon prima. Dat het vandaag matig was is wel jammer, maar je creert toch buiten die goals om nog 4 100% kansen.
Ik vond het vandaag juist zo opvallend omdat ie het normaal zelden doet. In mijn beleving althans.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Had ik al gemeld dat toornstra een lul is
wat een mietje...dat zo iemand aanvoerder is....met zijn wijven stem
ik heb dan echt de neiging om dan naar kuip te rijden en zijn strottehoofd van zijn kop te trekken
ik ga slapen
Hij heeft dat van linssen geleerd....quote:Op woensdag 1 december 2021 22:13 schreef Haringkop het volgende:
Waar was Til eigenlijk allemaal mee bezig vandaag? Opstootjes, provoceren…past toch helemaal niet bij hem. Het kwam allemaal behoorlijk gefrustreerd over.
Niet te doen ditquote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Moet snel weer publiek bij. Die wedstrijden vliegen niet om zo. Pure aids.
STADIONS OPEN. NU.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Moet snel weer publiek bij. Die wedstrijden vliegen niet om zo. Pure aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |