Lekker handigquote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn Sinterklaassnoep dat ik van mijn werk heb gekregen, hebben ze neergezet... op onze bureaus. Maar wij komen allemaal niet meer op kantoor dit jaar
O wacht, waarschijnlijk moet ik mijn kerstpakket nog ophalen op kantoor, kan ik dan het sinterklaassnoep ook nog meenemenquote:
Nee ok dan is het toch de ouderdomquote:Op woensdag 1 december 2021 13:29 schreef Em31 het volgende:
@:Redefine had dat een tijdje geleden ook @:Strani
Zelf nog nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@koffieleuk Je kan er weer eentje toevoegenDank je wel dat je dat doet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat kan @H_T vast aanpassen.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Yesse het volgende:
TT had beter "Met verdwijnende jeugd" kunnen zijn
Perfect zo!quote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2021 playlist toegevoegd. Hopelijk is het goed gegaan.
Ik heb de twee gecombineerdquote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan @:H_T vast aanpassen.
Volgens mij wel, er is een like meer dan een uurtje geledenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2021 playlist toegevoegd. Hopelijk is het goed gegaan.
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Zo, gestemptHoe doe je dat in godsnaam zo snel? Ik ben nu net bij de H..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Koffieleuk Je kan er weer eentje toevoegenDank je wel dat je dat doet
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Ik gok gewoon random liedjes kiezen, dat of de hele keuzelijst op je scherm en dartpijltjes gooien.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in godsnaam zo snel? Ik ben nu net bij de H..
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en sytse lopen vrij rond in huis.
Die tweede optie lijkt me wel grappig.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok gewoon random liedjes kiezen, dat of de hele keuzelijst op je scherm en dartpijltjes gooien.
Niet alles langs gaanquote:Op woensdag 1 december 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vul echt alle meer bekende artiesten van m'n eigen playlist in.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alles langs gaanEerst de nummers opzoeken/invullen waar ik sowieso op wil stemmen, daarna een beetje scrollen door hun voorkeuzelijst en uiteindelijk de Top 2000 van vorig jaar erbij gepakt en daar gekeken of er iets bij zat wat ik op dat moment graag zou willen horen
Mijn stemlijst is ook niet per se wat ik de 35 beste nummers aller tijden vind en kent aardig wat verschillen, omdat het ook verschilt welke random nummers ik als eerste tegen kom en waar ik op wil stemmen
Kijk, daar ga je alquote:Op woensdag 1 december 2021 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vul echt alle meer bekende artiesten van m'n eigen playlist in.
Bij welke letter ben je nu?quote:Op woensdag 1 december 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Zo, gestemptZwiept alle kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Koffieleuk Je kan er weer eentje toevoegenDank je wel dat je dat doet
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik denk dat niet heel veel mensen Rammstein en Marianne Rosenberg namens Duitsland inzendenquote:
Ik zei nog. Ik geef het je op een briefje. En jij ging akkoord. En zonder beledigingen snap jij het sowieso nooitquote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik het. Maar er zaten zoveel spelfouten in (en beledigingen, overigens) dat het vrijwel onleesbaar was.
Volgende keer mag je ook gewoon typen in plaats van een vage foto te maken van een handgescheven briefje.
dat zijn al drie stemlijstjes.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij de M, en ik heb nu 100 nummers. Dit gaat geweldig.
Je denkt er veel te goed over naquote:Op woensdag 1 december 2021 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij de M, en ik heb nu 100 nummers. Dit gaat geweldig.
Of Helene Fischerquote:Op woensdag 1 december 2021 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat niet heel veel mensen Rammstein en Marianne Rosenberg namens Duitsland inzenden
Gewoon meerdere stemlijstjes insturenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb 145 nummers, daar moet wat van af..
Alles eruit gooien op posities die niet deelbaar zijn door 4, hoeven er daarna nog maar 5quote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Doe nou eens even normaal man.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alsof jij niet enorm geniet van mijn abnormaal zijn.
Post ze allemaal hier, dan gaan wij stemmen waar jij op moet stemmenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb al weer wat verwijderd. En ik ben bang dat er dan heel wat nummers die ik heel leuk vind gaan sneuvelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Post ze allemaal hier, dan gaan wij stemmen waar jij op moet stemmen
Dan hoeft er nog maar 1 weg toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Alles eruit gooien op posities die niet deelbaar zijn door 4, hoeven er daarna nog maar 5
Als je die nummers nou dan kiest.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb al weer wat verwijderd. En ik ben bang dat er dan heel wat nummers die ik heel leuk vind gaan sneuvelen.
Dat zijn er nog steeds meer dan 35.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je die nummers nou dan kiest.![]()
Nee jij hebt gelijkquote:Op woensdag 1 december 2021 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoeft er nog maar 1 weg toch?
Of zit ik nu even verkeerd te denken?
Wel een mooie oplossing.quote:
En je hebt maar 1 mailadres?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn er nog steeds meer dan 35.
Ik ben streng voor mezelf, ik hou het bij n lijstje.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En je hebt maar 1 mailadres?
Er zijn meer mogelijkhedenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een mooie oplossing.
Al zou ik dan wel eerst even zorgen dat de beste nummers op posities deelbaar door vier staan.
Maar niet streng genoeg om tot 35 nummers te komenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben streng voor mezelf, ik hou het bij n lijstje.
Ik ga gewoon voor het gemak, ik heb 1,5 lijstje ingestuurdquote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben streng voor mezelf, ik hou het bij n lijstje.
Welke helft? Alleen artiesten of alleen nummers?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor het gemak, ik heb 1,5 lijstje ingestuurd
Ik zit op 74 nu!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar niet streng genoeg om tot 35 nummers te komen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat ik ook tof vind is de kunst van Caspar David Friedrich, beetje onheilspellend ofzo en de grootsheid van de natuur.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De man had zelf ook wel iets onheilspellends.![]()
Die laatste lijkt me wel lastiger, dan moet je weer twee nummers gaan uitzoeken die er toch in mogen en ga je weer twijfelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn meer mogelijkhedenJe kan ook groepjes van vier maken en daar steeds een uitkiezen, of 17 topfavorieten apart zetten en de laatste 128 volgens een bracket terug te brengen tot je nog maar 16 nummers over hebt. Heb je daarna ook weer ruimte om twee nummers tch weer toe te voegen
@ijs_beer weet heel goed hoe dat moet! Of niet? Ramses - Shaffy?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke helft? Alleen artiesten of alleen nummers?
Je kan ze er ook uit latenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel lastiger, dan moet je weer twee nummers gaan uitzoeken die er toch in mogen en ga je weer twijfelen.
Maar dan ga je van een veel te grote lijst naar een te klein lijstje.quote:
Ik vond die serie van Shaka Zulu, die vroeger op TV was, zo gaafquote:Op woensdag 1 december 2021 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
1828
Het jaar dat Shaka kaSenzangakhona (vraag me niet dit uit te spreken), internationaal vooral bekend als Shaka Zulu, wordt vermoord. Vermoedelijk door zijn halfbroers.
En het geboortejaar van Jules Verne, die we natuurlijk allemaal kennen van klassiekers als "20.000 mijlen onder zee", "De reis om de wereld in 80 dagen", en "Michael Strogoff, de Koerier van de Tsaar".
Ook zouden dit jaar twee interessante werkjes geschilderd worden.
[ afbeelding ]
"Chichester Canal" door Joseph Mallord William Turner
En
[ afbeelding ]
"Schiffe im Hafen am Abend" door Caspar David Friedrich
Creepy dude waar @:egeltje1985 het een topicje of 163 geleden over had.
[..]
[..]
Dan voeg je Supergabber en Sha-la-lie weer toe aan je lijstjequote:Op woensdag 1 december 2021 16:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan ga je van een veel te grote lijst naar een te klein lijstje.
Dat is ook weer meteen zowat.
Ik ken die serie niet, wel een leuk lied iig.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond die serie van Shaka Zulu, die vroeger op TV was, zo gaaf
Moet opeens weer denken aan het bijbehorende liedje.
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet reageren.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan voeg je Supergabber en Sha-la-lie weer toe aan je lijstjeDan is de schifting eerlijk geweest en is je lijstje toch vol
Die zou ik wel eens willen maken.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
"De reis om de wereld in 80 dagen"
Ik ook, al zou ik langer dan 80 dagen ook niet zo heel erg vinden, mits er geen weddenschap aan vast zit.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zou ik wel eens willen maken.
Ik zie nu dat die serie uit 1986 komt, toen was ik 7quote:Op woensdag 1 december 2021 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken die serie niet, wel een leuk lied iig.![]()
Interessante figuur was het wel, niet alleen hij, dat hele volk.
Zeker een volk waar we in een topic of 50 nog wat van gaan horen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:ijs_beer weet heel goed hoe dat moet! Of niet? Ramses - Shaffy?
Inderdaad. Mag ook langer, dat je ook nog de steden en bijzondere plekken kan ontdekken die je op je route aandoet.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook, al zou ik langer dan 80 dagen ook niet zo heel erg vinden, mits er geen weddenschap aan vast zit.
Oktober tot december '86 zie ik.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie nu dat die serie uit 1986 komt, toen was ik 7
Dat ik dat mocht kijken van mijn ouders
Nu kan dat natuurlijk ook wel binnen 80 dagen als je het reizen steeds per vliegtuig doet, maar juist op die oude manier lijkt me erg leuk om eens te doen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Mag ook langer, dat je ook nog de steden en bijzondere plekken kan ontdekken die je op je route aandoet.
Die horen beide wel in de lijst thuis inderdaad. Allebei sterk in hun ondervertegenwoordigde genre.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan voeg je Supergabber en Sha-la-lie weer toe aan je lijstjeDan is de schifting eerlijk geweest en is je lijstje toch vol
Ik hou even heel goed in de gaten wie dit allemaal leuk vind. U bent allen gewaarschuwd.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:30 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen wij niet gewoon een lijstje maken voor Cyan? Dan kan hij lekker gaan koken ofzo, en wij hebben een bewezen goede smaak.
Ja, ik zou die reis dan wel op de oude manier zoals in het boek willen doen. En waarschijnlijk kan je het dan nog nu steeds sneller doen dan toen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu kan dat natuurlijk ook wel binnen 80 dagen als je het reizen steeds per vliegtuig doet, maar juist op die oude manier lijkt me erg leuk om eens te doen.
Zou ik idd maar doen, lijkt me een stel vage figuren.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou even heel goed in de gaten wie dit allemaal leuk vind. U bent allen gewaarschuwd.
Voor iemand die vorig jaar op Justin Bieber stemde, heb je wel erg veel praatjes.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou even heel goed in de gaten wie dit allemaal leuk vind. U bent allen gewaarschuwd.
Mijn beste Cyan, wat ga je eigenlijk eten vandaag?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan je alvast verklappen dat die er gewoon weer in staat.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor iemand die vorig jaar op Justin Bieber stemde, heb je wel erg veel praatjes.
Ik heb nog geen idee eigenlijk. Wat staat er bij jou op de planning?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beste Cyan, wat ga je eigenlijk eten vandaag?
Stem anders eens op het origineel van Kyteman dit jaar.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan je alvast verklappen dat die er gewoon weer in staat.
[ afbeelding ]
Niets speciaalsquote:Op woensdag 1 december 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk. Wat staat er bij jou op de planning?
Hier ook sperziebonen!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niets speciaals![]()
Groentesoep vooraf en daarna gewoon gekookte aardappels, runderburgers en boontjes (de verse sperziebonen waren in de aanbieding, vandaar. Zlfs met gewoon boodschappen doen hou ik van aanbiedingen shoppen) .
Wij zijn wel even klaar met vega, na een week vegetarisch eten heb ik toch wel heel veel zin in weer gewoon een stukje vleesquote:Op woensdag 1 december 2021 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ook sperziebonen!
Met gebakken aardappels en een vega satburger.
Snap ikquote:Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn wel even klaar met vega, na een week vegetarisch eten heb ik toch wel heel veel zin in weer gewoon een stukje vlees
Puur om deze post heb ik die post van Fred gelikedquote:Op woensdag 1 december 2021 16:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
* H_T Supergabber naar voren schuiftquote:Op woensdag 1 december 2021 16:30 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen wij niet gewoon een lijstje maken voor Cyan? Dan kan hij lekker gaan koken ofzo, en wij hebben een bewezen goede smaak.
Tartaar en een salade, beide uit de 1 euro-bak van de Jumboquote:Op woensdag 1 december 2021 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niets speciaals![]()
Groentesoep vooraf en daarna gewoon gekookte aardappels, runderburgers en boontjes (de verse sperziebonen waren in de aanbieding, vandaar. Zlfs met gewoon boodschappen doen hou ik van aanbiedingen shoppen) .
35! Het is je geluktquote:Op woensdag 1 december 2021 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
De lijst: beef en huiver!
Alannah Myles - "Black Velvet" (1990)
Mecano - "Hijo De La Luna" (1990)
Bjrk - “Human Behaviour” (1993)
Cline Dion & Barbra Streisand - “Tell Him” (1997)
Ilse DeLange - "World Of Hurt" (1998)
Madonna - “Frozen” (1998)
Kelis - “Caught Out There” (1999)
Melanie C - “I Turn To You”(2000)
Moloko - "The Time Is Now" (2000)
Sophie Ellis Bextor - "Murder On The Dance Floor" (2000)
Kylie Minogue - "Can't Get You Out Of My Head" (2001)
Titiyo - "Come Along" (2001)
In-Grid - “Tu Es Foutu” (2002)
Amy Winehouse - "Back To Black" (2007)
Anouk - "Three Days In A Row" (2009)
Florence + The Machine - “Dog Days Are Over” (2009)
Emeli Sand - "My Kind Of Love" (2012)
Loreen - "Euphoria" (2012)
Common Linnets - "Calm After The Storm" (2014)
London Grammar - "Strong" (2014)
Paloma Faith - "Can't Rely On You" (2014)
Calvin Harris - "How Deep Is Your Love" (2015)
Justin Bieber - "Sorry" (2015)
Katy Perry - “Chained To The Rhythm” (2017)
Miley Cyrus - "Malibu" (2017)
P!nk - "What About Us" (2017)
Calvin Harris Ft. Sam Smith - "Promises" (2018)
David Guetta & Sia - "Flames" (2018)
Billie Eilish - “Bad Guy” (2019)
Dominic Fike - “3 Nights” (2019)
Post Malone - "Circles" (2019)
Dua Lipa - “Break My Heart” (2020)
Miley Cyrus - “Midnight Sky” (2020)
Purple Disco Machine & Sophie And The Giants - “Hypnotized” (2020)
Tate McRae - “You Broke Me First” (2020)
Er zitten leuke nummers bij, maar een beetje huiveren is het inderdaad welquote:Op woensdag 1 december 2021 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
De lijst: beef en huiver!
Alannah Myles - "Black Velvet" (1990)
Mecano - "Hijo De La Luna" (1990)
Bjrk - “Human Behaviour” (1993)
Cline Dion & Barbra Streisand - “Tell Him” (1997)
Ilse DeLange - "World Of Hurt" (1998)
Madonna - “Frozen” (1998)
Kelis - “Caught Out There” (1999)
Melanie C - “I Turn To You”(2000)
Moloko - "The Time Is Now" (2000)
Sophie Ellis Bextor - "Murder On The Dance Floor" (2000)
Kylie Minogue - "Can't Get You Out Of My Head" (2001)
Titiyo - "Come Along" (2001)
In-Grid - “Tu Es Foutu” (2002)
Amy Winehouse - "Back To Black" (2007)
Anouk - "Three Days In A Row" (2009)
Florence + The Machine - “Dog Days Are Over” (2009)
Emeli Sand - "My Kind Of Love" (2012)
Loreen - "Euphoria" (2012)
Common Linnets - "Calm After The Storm" (2014)
London Grammar - "Strong" (2014)
Paloma Faith - "Can't Rely On You" (2014)
Calvin Harris - "How Deep Is Your Love" (2015)
Justin Bieber - "Sorry" (2015)
Katy Perry - “Chained To The Rhythm” (2017)
Miley Cyrus - "Malibu" (2017)
P!nk - "What About Us" (2017)
Calvin Harris Ft. Sam Smith - "Promises" (2018)
David Guetta & Sia - "Flames" (2018)
Billie Eilish - “Bad Guy” (2019)
Dominic Fike - “3 Nights” (2019)
Post Malone - "Circles" (2019)
Dua Lipa - “Break My Heart” (2020)
Miley Cyrus - “Midnight Sky” (2020)
Purple Disco Machine & Sophie And The Giants - “Hypnotized” (2020)
Tate McRae - “You Broke Me First” (2020)
Een matig hitje..quote:Op woensdag 1 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zitten leuke nummers bij, maar een beetje huiveren is het inderdaad wel145 nummers en dan een matig hitje uit 2000 (I Turn To You) overhouden.
![]()
Maar wel goed dat je het gelukt is ja
Smaak is heel persoonlijk en dat is maar goed ook, want als iedereen hetzelfde vond was de Top 2000 maar 35 nummers langquote:Op woensdag 1 december 2021 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zitten leuke nummers bij, maar een beetje huiveren is het inderdaad wel145 nummers en dan een matig hitje uit 2000 (I Turn To You) overhouden.
![]()
Maar wel goed dat je het gelukt is ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |