quote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Strani het volgende: Nou, m'n lijstje, deels ingevuld nog tijdens de call met India omdat ik het wel mooi geweest vond. Vanmiddag ook eindelijk alle andere lijstjes bekijken
Mja, háált het niet bij de lijst van @Guanabana he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit jaar toch maar overstag gegaan en alleen gekozen voor liedjes die ook in het systeem staan.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Op meerdaagse reis op de middelbare school, in Schotland, hadden we met een groepje besproken het aantal starsbucks te tellen (Ja, kijkbuis kinderen, in die tijd was dat nog bijzonder!) Maar elke keer als we er weer eentje tegenkwamen, vond een meisje het nodig om te zeggen dat ze geen koffie lustte.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond ze als kind niet zo lekker. Toen werden er een keer pannenkoeken uitgedeeld op school tijdens een of andere feestdag, maar ik weigerde en zei dat ik geen pannenkoeken lustte. Toen zei het meisje dat ze uitdeelde 'So, ben je een mongool ofzo'.
/random anekdote.
En dan nog zo’n TTquote:Op maandag 29 november 2021 13:33 schreef Guanabana het volgende:
Had weer eens onverwacht en ongewild LaPo.
De verwarming doet z'n best, maar er komt nog steeds koude lucht uit de blazer.quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
Ik had een lunchwandeling gemaakt, was lekker! En toen ik thuiskwam voelde het heel lekker warm in huisMaar nu heb ik het ook alweer koud.
@:cyan9 jij al een oplossing? Ik zit nu onder een fleecedeken
Veel dubbelen qua artiest, is dat bewust?quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn top2000:
Nightwish - Ghost Love Score
Meat Loaf - Everything Louder Than Anything Else*
Meat Loaf - Bat out of Hell
Pink Floyd - Echoes
Pink Floyd - Wish You Were Here
Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond
Depeche Mode - Personal Jesus
Falco - Jeanny
Tears for Fears - Sowing the Seeds of Love
Dead can Dance - Rakim*
Within Temptation - Ice Queen
Queen - Innuendo
Queen - Bohemian Rhapsody (tegenstem aan Danny Vera een beetje)
Devin Townsend - Kingdom*
Solomon Burke & De Dijk - Hold on Tight
De Dijk - Niemand in de Stad
Solomon Burke & De Dijk - What a Woman
Tenacious D - Tribute
Boston - More than a feeling
Rammstein - Sonne
Lenny Kuhr - De Troubadour*
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Laat me/Vivre
Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Bon Jovi - Bad Medicine
Bon Jovi - Keep the Faith
Bon Jovi - Livin' on a Prayer
Echo & the Bunnymen - Killing Moon
Nick Cave & the Bad Seeds - Into my arms
Boudewijn de Groot - de Vondeling van Ameland
The Cure - A Forest
Acda & de Munnik - Ren Lenny Ren
Metallica - Nothing Else Matters (al zag ik later dat ik Enter Sandman over het hoofd heb gezien)
Guns 'n Roses - November Rain
David Bowie - Heroese
Ik voel mij een enorm product van de opvoeding van mijn ouders in deze lijst
Doe hem uit danquote:Op maandag 29 november 2021 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De verwarming doet z'n best, maar er komt nog steeds koude lucht uit de blazer.
Nee maar dat is eigenlijk ook expres. De thunder stealen met een objectief minder sterke lijst.quote:Op maandag 29 november 2021 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja, háált het niet bij de lijst van @:guanabana he!
Geen koffieliefhebber in de klas die elke keer antwoordde dat Starbucks amper koffie te noemen is?quote:Op maandag 29 november 2021 13:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op meerdaagse reis op de middelbare school, in Schotland, hadden we met een groepje besproken het aantal starsbucks te tellen (Ja, kijkbuis kinderen, in die tijd was dat nog bijzonder!) Maar elke keer als we er weer eentje tegenkwamen, vond een meisje het nodig om te zeggen dat ze geen koffie lustte.
Tja.
Niemand mocht haar ook.
/random anekdote.
We waren 15 t/m 17. Wisten wij veel.quote:Op maandag 29 november 2021 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen koffieliefhebber in de klas die elke keer antwoordde dat Starbucks amper koffie te noemen is?
Oja als je erop Googelt staat het gespelt als Sint Pannekoekquote:Op maandag 29 november 2021 13:34 schreef ijs_beer het volgende:
Moderne spelling, hoe bij de tijd, Guanabana.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat is eigenlijk ook expres. De thunder stealen met een objectief minder sterke lijst.
Sommige van die smaakjeskoffies zijn wel lekker vind ik.quote:Op maandag 29 november 2021 13:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We waren 15 t/m 17. Wisten wij veel.
Stuur die lekker naar El Topo 2000quote:Op maandag 29 november 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar ga ik trouwens ook obscuur met 35 Spaanstalige liedjes
Wat ouderwets.quote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest.
De mol 2000?quote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stuur die lekker naar El Topo 2000
Neequote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
1. Linda de Molquote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |