Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.START THE PANIC![]()
![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef greysbones het volgende: [..] oww das een mooi stel bij elkaar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voormalig Tropicana heet tegenwoordig Aloha Rotterdam![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ALOHAquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Voormalig Tropicana heet tegenwoordig Aloha Rotterdam![]()
![]()
![]()
ASOTquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ben lekker aan het tanzen op muzik
oh ja we hadden sneeuw vanmorgen
moest aan je denken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dat zeiden mijn collegae ook toen ik de bruine beer uit de kooi lietquote:Uw ADH vitamine Worst
Niet eens ASOT, wel oudere trance tracks van Above & Beyondquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASOT
oh ja we hadden sneeuw vanmorgen
moest aan je denkenUw ADH vitamine Worst
Als je ruiten trillen, dan is het triest.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn collegae ook toen ik de bruine beer uit de kooi liet![]()
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
De porseleinene troon trilde welquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je ruiten trillen, dan is het triest.Uw ADH vitamine Worst
ben je ziekquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles
watskebeurt>Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een fles is ook van glas schat..quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles![]()
Geen ideequote:Had wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
~FEYENOORD~
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ideeHad wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
rellen in dts?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat weet ik, dat zeg ik ook altijd als ze vragen of ik er een glas bij moetquote:
~FEYENOORD~
Je moet wat beter je best doen woud.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ideeHad wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
![]()
Ik heb mij keurig gedragen. ik ben na het afsluiten van FOK! nog even rustig verder gegaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
rellen in dts?~FEYENOORD~
Tjaquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
water en een ibuquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet zometeen maar fors water drinken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, ik laat mij niet wegzetten als een alcoholist door een user op het FOK! forumquote:~FEYENOORD~
Ik zei alleen maar tjaquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ik laat mij niet wegzetten als een alcoholist door een user op het FOK! forumIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Voor de top 2000They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet zometeen maar fors water drinken
Uw ADH vitamine Worst
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ik laat mij niet wegzetten als een alcoholist door een user op het FOK! forum
Voor je het weet heb je een naam hier![]()
![]()
Ik weet waar je op doelt, geen zin in.quote:~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt, geen zin in.
Damn, ik snap deze nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt, geen zin in.![]()
![]()
Pfff even een zelftest gedaan om aanraden van een kennis... Wegens de Corona app ofzo... Ding 4cm mijn beide neusgaten ingeduwd![]()
NEGATIEF!![]()
Had overigens niet anders verwacht“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik wacht ook nog op mijn eerste corona besmettingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Pfff even een zelftest gedaan om aanraden van een kennis... Wegens de Corona app ofzo... Ding 4cm mijn beide neusgaten ingeduwd![]()
NEGATIEF!![]()
Had overigens niet anders verwacht~FEYENOORD~
zal ik jou es effe lekker in je bek kuchenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op mijn eerste corona besmettingTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Daar heb ik dezelfde username jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Woudje!Ik zag je laatst op VWC
In de chat denk?
~FEYENOORD~
Als ik er aan denkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn serieus mensen die zo corona willen oplopen voor de QR codequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal ik jou es effe lekker in je bek kuchen
~FEYENOORD~
Ik denk dat we immuun zijn broer. Wellicht heeft kruit een genezende werkingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op mijn eerste corona besmetting
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Yeshquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik dezelfde username jaIn de chat denk?
Ik ben ATWVW
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat we immuun zijn broer. Wellicht heeft kruit een genezende werkingJe zou het bijna gaan denken ja
~FEYENOORD~
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te wetenUw ADH vitamine Worst
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te weten![]()
Ik ben er bijna zeker van dat ik het met kerst 2019 al heb gehad, allemaal 100% coronaklachtenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te weten~FEYENOORD~
Hier hetzelfde... Begin 2020 een griep gehad als nooit eerder...quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te weten“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik heb het al gehad aan het beginquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te weten
toen je nog niet kon testenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Samequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te wetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat ik het met kerst 2019 al heb gehad, allemaal 100% coronaklachten![]()
![]()
![]()
toeval bestaat niet!!!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb het waarschijnlijk gehad toen ze geen testen haddenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zou mij niet eens verbazen dat ik corona heb gehad zonder te weten
hipsterquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat ik het met kerst 2019 al heb gehad, allemaal 100% coronaklachtenUw ADH vitamine Worst
Ik ook in december 2019. De hele avond zitten hoesten en volop koorts gehad in een vol theater.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat ik het met kerst 2019 al heb gehad, allemaal 100% coronaklachtenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dan moet je het wel kunnen krijgen.... sommige mensen zijn sowieso immuunquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die zo corona willen oplopen voor de QR codeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik ben een leider, al het klootjesvolk volgt nuquote:
~FEYENOORD~
Een leider of een lijder?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een leider, al het klootjesvolk volgt nu“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja en flink ook. Jij was goed ziek ervanquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook in december 2019. De hele avond zitten hoesten en volop koorts gehad in een vol theater.
Drie weken geen smaak gehad~FEYENOORD~
Ja dat sowieso, maar iedereen probeert van alles momenteelquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je het wel kunnen krijgen.... sommige mensen zijn sowieso immuun~FEYENOORD~
Best wel ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en flink ook. Jij was goed ziek ervan![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.
Drie weken geen smaak gehadEn achter elkaar hoesten. Ik zat bij een optreden van Absolutely Floyd. In de pauze ben ik weggegaan omdat ik medelijden had met de mensen die naast me zaten. Die zaten meer naar mijn gehoest te luisteren als naar die geweldige muziek die er werd gemaakt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]En achter elkaar hoesten. Ik zat bij een optreden van Absolutely Floyd. In de pauze ben ik weggegaan omdat ik medelijden had met de mensen die naast me zaten. Die zaten meer naar mijn gehoest te luisteren als naar die geweldige muziek die er werd gemaakt
Lijkt me ook erg ongemakkelijk ja
~FEYENOORD~
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, verwacht dat het niet door zal gaan
~FEYENOORD~
Ik sla kerst over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, verwacht dat het niet door zal gaan![]()
Bedankt makker, zonder jou hadden we het echt niet gewetenquote:~FEYENOORD~
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.
Drie weken geen smaak gehadZonder wrijving geen glans![]()
Geen punt bij aloa.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt makker, zonder jou hadden we het echt niet geweten![]()
FTFYquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, hoop dat het niet door zal gaanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat is mij nu ook drie jaar gelukt, maar nu ontkom ik er niet aanquote:
~FEYENOORD~
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan gelovenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.~FEYENOORD~
HHAHAHAHAHAaquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef Haags het volgende:
@:SCHAKELTOPIA
het was een memorabele avond. Pak met 32 rollen wc papier zelf gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
fuck
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Er gaat wat dor hout dood ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan gelovenZonder wrijving geen glans![]()
Ik hoop voor je dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan geloven![]()
wat zeg je Mariannequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoop ik ook, maar goed, ben jong en gezond + vaccinatie. De kaarten zijn goed geschud, maar je weet het nooitquote:~FEYENOORD~
Precies, je weet het nooit maat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar goed, ben jong en gezond + vaccinatie. De kaarten zijn goed geschud, maar je weet het nooit
Kan raar gaan.![]()
Mooiste cadeau gewonnen zien worden door de chick van mijn beste maat.quote:
Die dacht een mega groot cadeau te pakken te hebben.
Een mega grote doos, met daarin allemaal confettioja, en een zak pepernoten .
Zonder wrijving geen glans![]()
Is toch leuk, gaat om het ideequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooiste cadeau gewonnen zien worden door de chick van mijn beste maat.
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooiste cadeau gewonnen zien worden door de chick van mijn beste maat.
mooi man. leuke avond gehad dus
![]()
Uiteraard. Ik vind dat onderlinge gekut gewoon altijd mooi. Een hoop gekanker en lol heen en weer.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Precies, prima bezigheidquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik vind dat onderlinge gekut gewoon altijd mooi. Een hoop gekanker en lol heen en weer.
~FEYENOORD~
Heftigquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
ik eet een chocoreep met 92% cacao![]()
![]()
Was weer als vanouds. En we hadden een kok met de kwaliteit van @m1st1gquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]mooi man. leuke avond gehad dus
![]()
Je had een opblaaspop moeten geven als cadeauquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Was weer als vanouds. En we hadden een kok met de kwaliteit van @:m1st1gUw ADH vitamine Worst
Ja die zat er niet bij dit jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had een opblaaspop moeten geven als cadeauZonder wrijving geen glans![]()
zodan. echt even flink uitgepakt dusquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Was weer als vanouds. En we hadden een kok met de kwaliteit van @:m1st1g
die mis ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Was weer als vanouds. En we hadden een kok met de kwaliteit van @:m1st1g![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als je het doet moet je het gewoon goed doen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zodan. echt even flink uitgepakt dusZonder wrijving geen glans![]()
eensquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het gewoon goed doen.
Er is een nieuwe k3 schijnbaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las trollenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef Haags het volgende:
@:SCHAKELTOPIA
het was een memorabele avond. Pak met 32 rollen wc papier zelf gewonnen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wist niet dat de oude alweer gestopt wasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet Victor tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ouwe snoeperd Gert haar al uitgetest?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken alleen de oude...quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de oude alweer gestopt was![]()
Als ze oud worden moeten ze eruitquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de oude alweer gestopt wasIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)r-op-als-derde-k3tje~FEYENOORD~
Ziet er neukbaar uit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)r-op-als-derde-k3tjeZonder wrijving geen glans![]()
Ze heten helemaal niet meer met de K van voor schande.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel heel erg ja!quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heten helemaal niet meer met de K van voor schande.~FEYENOORD~
wat leuk! hebben ze nu voor geld gezongen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 2 zingen ook 2 jaren te samenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Vroeger welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk ook dat ik mij maandag maar ziek ga melden, deze klap moet ik echt even verwerkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
slapeloze nachten krijg ik er van~FEYENOORD~
Vast wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat ook in een blikje te verkrijgen?![]()
Jepquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
Kwiebus, Kabeljauw en Kutje zijn het nu toch?![]()
Ik heb ff dat Metallica concertje op npo3 opgezet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik luister above and beyondZonder wrijving geen glans![]()
nee is adventfestquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat leuk! hebben ze nu voor geld gezongen?
daar werd niet gespendet![]()
Even kijken wat die nieuwe maatregelen gaan zijn.
Veel te slap weer denk ik.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Beter de mensheid afschaffen, dat is effectiever![]()
![]()
Ik kan je wel iemand sturen om dat te beleven hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Haags het volgende:
Is Negersex al als TT geweest vandaag?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan je wel iemand sturen om dat te beleven hoor![]()
![]()
Lijkt me kapot geil. #negersexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan je wel iemand sturen om dat te beleven hoorZonder wrijving geen glans![]()
ik stuur naar haags hoor, daar heb je toch geen last van? of wil je het zelf ook graag, dan stuur ik ook naar jouquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik lees niks van treurigheid haags.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik stuur naar haags hoor, daar heb je toch geen last van? of wil je het zelf ook graag, dan stuur ik ook naar jou![]()
pas maar op hoor, die jongen krijgt al vlekken in zijn nek van mijn aanwezigheid hier.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik stuur naar haags hoor, daar heb je toch geen last van? of wil je het zelf ook graag, dan stuur ik ook naar jouZonder wrijving geen glans![]()
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Haags het volgende:
Is Negersex al als TT geweest vandaag?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb een schokkende ontdekking gedaan. Yogho yogho is soja gewordenUw ADH vitamine Worst
Dat scheelt een hoop HIV.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebbenZonder wrijving geen glans![]()
Ik vertrouw sowieso niemand die seks als sex schrijvenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebbenUw ADH vitamine Worst
Blankesexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebben![]()
Dat is Fok!taal. Net als hontquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertrouw sowieso niemand die seks als sex schrijven
Een man met een snorretje vindt dat wel fijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebbenUw ADH vitamine Worst
Nee want dat zeggen ook mentaal beperkten buiten fokquote:Uw ADH vitamine Worst
Een snor kan best wel wat voordeel opleveren tijdens de roetveegsexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een man met een snorretje vindt dat wel fijnIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi schatje 🥰quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar ga ik allemaal geen rekening mee houden hoor. Het leven is al zo moeilijk in deze langetenenmaatschappijquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want dat zeggen ook mentaal beperkten buiten fokIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zag het ja 🤣quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Hi babe
We hebben je gemist hier !!![]()
April doet wat ze wilquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Hi babe
We hebben je gemist hier !!
Nog één drankje en dan ga ik toch echt maar naar bed~FEYENOORD~
Woudjeeeeequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Nog één drankje en dan ga ik toch echt maar naar bed![]()
![]()
De deugkneuzen brigade mag je dankbaar zijn daarvoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar ga ik allemaal geen rekening mee houden hoor. Het leven is al zo moeilijk in deze langetenenmaatschappij
Wat een ONGEKEND zwaar leven hebben die sneeuwvlokjes toch.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
~FEYENOORD~
Hoe gaat het daar?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Lekker lak aan hebben. Je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken. Dus dan moet je het jezelf maar naar je zin makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
De deugkneuzen brigade mag je dankbaar zijn daarvoor.
Wat een ONGEKEND zwaar leven hebben die sneeuwvlokjes toch.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?quote:~FEYENOORD~
Heb je nog wel een beetje genoeg vuurwerk om te knallen de 31e?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?Zonder wrijving geen glans![]()
Goed hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?![]()
![]()
1200 euro aan vuurwerkquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je nog wel een beetje genoeg vuurwerk om te knallen de 31e?~FEYENOORD~
Dat is around the world ipv resonating around the worldquote:Uw ADH vitamine Worst
Zag dat verbod allang aankomen, dus genoeg ritjes Baarle en Maaseik gehad dit jaarquote:
~FEYENOORD~
Volgend jaar blijf ik onder de 1000quote:~FEYENOORD~
en terecht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zag dat verbod allang aankomen, dus genoeg ritjes Baarle en Maaseik gehad dit jaarZonder wrijving geen glans![]()
Gelukkig hebben de NSB deugkneus brigades van FOK! je adres niet, die hadden meteen de plisie op de hoogte gebracht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgend jaar blijf ik onder de 1000Zonder wrijving geen glans![]()
Komt nog voor ongeveer 200 euro bij als Duitsland doorgaat, puur om wat projecten te verbeterenquote:
~FEYENOORD~
Moeten ze zelf weten, ik heb hier 24 kilo in huis, de rest verdeeld, om de logische redenenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de NSB deugkneus brigades van FOK! je adres niet, die hadden meteen de plisie op de hoogte gebracht.~FEYENOORD~
God wat sneuquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt nog voor ongeveer 200 euro bij als Duitsland doorgaat, puur om wat projecten te verbeteren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de nederlandse film
WIR??![]()
Probeer dit nou maar niet meerquote:~FEYENOORD~
Ik vier het dit jaar bij jou begrijp ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt nog voor ongeveer 200 euro bij als Duitsland doorgaat, puur om wat projecten te verbeteren
@madam-april en ik komen graag langs.Zonder wrijving geen glans![]()
Haha blijft veel geld 🤣quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgend jaar blijf ik onder de 1000![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vier het dit jaar bij jou begrijp ik.
@:madam-april en ik komen graag langs.Pils staat koud maat
~FEYENOORD~
Jaaaaquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vier het dit jaar bij jou begrijp ik.
@:madam-april en ik komen graag langs.![]()
![]()
Ach, is het ook, maar bijna het hele jaar niets kunnen doen ivm corona, dan blijft er wat geld over.quote:~FEYENOORD~
Stuur je video van je project naar de leider van GroenLinks. Vindt ie leukquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, is het ook, maar bijna het hele jaar niets kunnen doen ivm corona, dan blijft er wat geld over.Zonder wrijving geen glans![]()
Neequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
julie zollen en antwort geven
WIR??~FEYENOORD~
Snap ik en ach als het je ervan geniet waarom niet 😬quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, is het ook, maar bijna het hele jaar niets kunnen doen ivm corona, dan blijft er wat geld over.![]()
wat een dreigementquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
julie zollen en antwort geven
WIR??Uw ADH vitamine Worst
Ja je bent wel een beetje zielig, omdat je geen vuurwerk kan afsteken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, is het ook, maar bijna het hele jaar niets kunnen doen ivm corona, dan blijft er wat geld over.
Denk eens aan de zorg...![]()
Stiekem vinden ze het ook wel leuk, ze zouden echt niet de gordijnen dicht doenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Stuur je video van je project naar de leider van GroenLinks. Vindt ie leuk~FEYENOORD~
Is goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja je bent wel een beetje zielig, omdat je geen vuurwerk kan afsteken.
Denk eens aan de zorg...~FEYENOORD~
Die verwachten met vuurwerk van hun windmolen in de voortuinquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het ook wel leuk, ze zouden echt niet de gordijnen dicht doenZonder wrijving geen glans![]()
Nee hypocriet volk is hetquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het ook wel leuk, ze zouden echt niet de gordijnen dicht doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: