Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.START THE PANIC![]()
![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef greysbones het volgende: [..] oww das een mooi stel bij elkaar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voormalig Tropicana heet tegenwoordig Aloha Rotterdam![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ALOHAquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Voormalig Tropicana heet tegenwoordig Aloha Rotterdam![]()
![]()
![]()
ASOTquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ben lekker aan het tanzen op muzik
oh ja we hadden sneeuw vanmorgen
moest aan je denken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dat zeiden mijn collegae ook toen ik de bruine beer uit de kooi lietquote:Uw ADH vitamine Worst
Niet eens ASOT, wel oudere trance tracks van Above & Beyondquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASOT
oh ja we hadden sneeuw vanmorgen
moest aan je denkenUw ADH vitamine Worst
Als je ruiten trillen, dan is het triest.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn collegae ook toen ik de bruine beer uit de kooi liet![]()
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
De porseleinene troon trilde welquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je ruiten trillen, dan is het triest.Uw ADH vitamine Worst
ben je ziekquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles
watskebeurt>Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een fles is ook van glas schat..quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles![]()
Geen ideequote:Had wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
~FEYENOORD~
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ideeHad wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
rellen in dts?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat weet ik, dat zeg ik ook altijd als ze vragen of ik er een glas bij moetquote:
~FEYENOORD~
Je moet wat beter je best doen woud.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ideeHad wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: