Niet eens ASOT, wel oudere trance tracks van Above & Beyondquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASOT
oh ja we hadden sneeuw vanmorgen
moest aan je denken
Als je ruiten trillen, dan is het triest.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn collegae ook toen ik de bruine beer uit de kooi liet
De porseleinene troon trilde welquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je ruiten trillen, dan is het triest.
ben je ziekquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles
Een fles is ook van glas schat..quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu bier vanuit een glas, heel zelden heb ik daar zin in, normaal gesproken altijd direct uit de fles
Geen ideequote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ideeHad wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
Dat weet ik, dat zeg ik ook altijd als ze vragen of ik er een glas bij moetquote:
Je moet wat beter je best doen woud.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ideeHad wel een moeilijke kater vanmorgen. aankomende vrijdag maar rustig aan doen
![]()
Ik heb mij keurig gedragen. ik ben na het afsluiten van FOK! nog even rustig verder gegaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
rellen in dts?
Tjaquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
![]()
water en een ibuquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet zometeen maar fors water drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |