quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Beter de mensheid afschaffen, dat is effectiever
Ik kan je wel iemand sturen om dat te beleven hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Haags het volgende:
Is Negersex al als TT geweest vandaag?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan je wel iemand sturen om dat te beleven hoor
Lijkt me kapot geil. #negersexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan je wel iemand sturen om dat te beleven hoor
ik stuur naar haags hoor, daar heb je toch geen last van? of wil je het zelf ook graag, dan stuur ik ook naar jouquote:
Ik lees niks van treurigheid haags.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik stuur naar haags hoor, daar heb je toch geen last van? of wil je het zelf ook graag, dan stuur ik ook naar jou
pas maar op hoor, die jongen krijgt al vlekken in zijn nek van mijn aanwezigheid hier.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik stuur naar haags hoor, daar heb je toch geen last van? of wil je het zelf ook graag, dan stuur ik ook naar jou
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Haags het volgende:
Is Negersex al als TT geweest vandaag?
Dat scheelt een hoop HIV.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof dat die geen sex meer mogen hebben
Ik vertrouw sowieso niemand die seks als sex schrijvenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blankesexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Fok!taal. Net als hontquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vertrouw sowieso niemand die seks als sex schrijven
Een man met een snorretje vindt dat wel fijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee want dat zeggen ook mentaal beperkten buiten fokquote:
Een snor kan best wel wat voordeel opleveren tijdens de roetveegsexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een man met een snorretje vindt dat wel fijn
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
Hoi schatje 🥰quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar ga ik allemaal geen rekening mee houden hoor. Het leven is al zo moeilijk in deze langetenenmaatschappijquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want dat zeggen ook mentaal beperkten buiten fok
Ik zag het ja 🤣quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Hi babe
We hebben je gemist hier !!
April doet wat ze wilquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Hi babe
We hebben je gemist hier !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |