Nee want dat zeggen ook mentaal beperkten buiten fokquote:
Een snor kan best wel wat voordeel opleveren tijdens de roetveegsexquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een man met een snorretje vindt dat wel fijn
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
Hoi schatje 🥰quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar ga ik allemaal geen rekening mee houden hoor. Het leven is al zo moeilijk in deze langetenenmaatschappijquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want dat zeggen ook mentaal beperkten buiten fok
Ik zag het ja 🤣quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Hi babe
We hebben je gemist hier !!
April doet wat ze wilquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Hi babe
We hebben je gemist hier !!
Woudjeeeeequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Nog één drankje en dan ga ik toch echt maar naar bed
De deugkneuzen brigade mag je dankbaar zijn daarvoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar ga ik allemaal geen rekening mee houden hoor. Het leven is al zo moeilijk in deze langetenenmaatschappij
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Hoe gaat het daar?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Lekker lak aan hebben. Je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken. Dus dan moet je het jezelf maar naar je zin makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
De deugkneuzen brigade mag je dankbaar zijn daarvoor.
Wat een ONGEKEND zwaar leven hebben die sneeuwvlokjes toch.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?quote:
| Forum Opties | |