quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.
Drie weken geen smaak gehad
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]En achter elkaar hoesten. Ik zat bij een optreden van Absolutely Floyd. In de pauze ben ik weggegaan omdat ik medelijden had met de mensen die naast me zaten. Die zaten meer naar mijn gehoest te luisteren als naar die geweldige muziek die er werd gemaakt
Ik sla kerst over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, verwacht dat het niet door zal gaan
Bedankt makker, zonder jou hadden we het echt niet gewetenquote:
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.
Drie weken geen smaak gehad
Geen punt bij aloa.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt makker, zonder jou hadden we het echt niet geweten
FTFYquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, hoop dat het niet door zal gaan
dat is mij nu ook drie jaar gelukt, maar nu ontkom ik er niet aanquote:
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan gelovenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.
HHAHAHAHAHAaquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef Haags het volgende:
@:SCHAKELTOPIA
het was een memorabele avond. Pak met 32 rollen wc papier zelf gewonnen![]()
![]()
Er gaat wat dor hout dood ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan geloven
Ik hoop voor je dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan geloven
wat zeg je Mariannequote:
Hoop ik ook, maar goed, ben jong en gezond + vaccinatie. De kaarten zijn goed geschud, maar je weet het nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |