quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.
Drie weken geen smaak gehad
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]En achter elkaar hoesten. Ik zat bij een optreden van Absolutely Floyd. In de pauze ben ik weggegaan omdat ik medelijden had met de mensen die naast me zaten. Die zaten meer naar mijn gehoest te luisteren als naar die geweldige muziek die er werd gemaakt
Ik sla kerst over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, verwacht dat het niet door zal gaan
Bedankt makker, zonder jou hadden we het echt niet gewetenquote:
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, dat had ik ook, was geen griep, meer een hele zware verkoudheid, licht benauwd en geen loopneus.
Drie weken geen smaak gehad
Geen punt bij aloa.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt makker, zonder jou hadden we het echt niet geweten
FTFYquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
2e kerstdag met de schoonouders uit eten, hoop dat het niet door zal gaan
dat is mij nu ook drie jaar gelukt, maar nu ontkom ik er niet aanquote:
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan gelovenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.
HHAHAHAHAHAaquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef Haags het volgende:
@:SCHAKELTOPIA
het was een memorabele avond. Pak met 32 rollen wc papier zelf gewonnen![]()
![]()
Er gaat wat dor hout dood ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan geloven
Ik hoop voor je dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook helemaal niet bang voor, laat maar komen die corona, we moeten er toch allemaal een keer aan geloven
wat zeg je Mariannequote:
Hoop ik ook, maar goed, ben jong en gezond + vaccinatie. De kaarten zijn goed geschud, maar je weet het nooitquote:
Precies, je weet het nooit maat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar goed, ben jong en gezond + vaccinatie. De kaarten zijn goed geschud, maar je weet het nooit
Mooiste cadeau gewonnen zien worden door de chick van mijn beste maat.quote:
Is toch leuk, gaat om het ideequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooiste cadeau gewonnen zien worden door de chick van mijn beste maat.
Die dacht een mega groot cadeau te pakken te hebben.
Een mega grote doos, met daarin allemaal confettioja, en een zak pepernoten .
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooiste cadeau gewonnen zien worden door de chick van mijn beste maat.
Die dacht een mega groot cadeau te pakken te hebben.
Een mega grote doos, met daarin allemaal confettioja, en een zak pepernoten .
Uiteraard. Ik vind dat onderlinge gekut gewoon altijd mooi. Een hoop gekanker en lol heen en weer.quote:
Precies, prima bezigheidquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik vind dat onderlinge gekut gewoon altijd mooi. Een hoop gekanker en lol heen en weer.
Heftigquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
ik eet een chocoreep met 92% cacao
Was weer als vanouds. En we hadden een kok met de kwaliteit van @m1st1gquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]mooi man. leuke avond gehad dus
![]()
Je had een opblaaspop moeten geven als cadeauquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Was weer als vanouds. En we hadden een kok met de kwaliteit van @:m1st1g
Ja die zat er niet bij dit jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had een opblaaspop moeten geven als cadeau
zodan. echt even flink uitgepakt dusquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
die mis ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het gewoon goed doen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zodan. echt even flink uitgepakt dus
eensquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het gewoon goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |