Woudjeeeeequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Nog één drankje en dan ga ik toch echt maar naar bed
De deugkneuzen brigade mag je dankbaar zijn daarvoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar ga ik allemaal geen rekening mee houden hoor. Het leven is al zo moeilijk in deze langetenenmaatschappij
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Hoe gaat het daar?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Lekker lak aan hebben. Je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken. Dus dan moet je het jezelf maar naar je zin makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
De deugkneuzen brigade mag je dankbaar zijn daarvoor.
Wat een ONGEKEND zwaar leven hebben die sneeuwvlokjes toch.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?quote:
Heb je nog wel een beetje genoeg vuurwerk om te knallen de 31e?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?
Goed hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helemaal prima, en daar in het midden des lands?
1200 euro aan vuurwerkquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je nog wel een beetje genoeg vuurwerk om te knallen de 31e?
Dat is around the world ipv resonating around the worldquote:
Zag dat verbod allang aankomen, dus genoeg ritjes Baarle en Maaseik gehad dit jaarquote:
Volgend jaar blijf ik onder de 1000quote:
en terecht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zag dat verbod allang aankomen, dus genoeg ritjes Baarle en Maaseik gehad dit jaar
Gelukkig hebben de NSB deugkneus brigades van FOK! je adres niet, die hadden meteen de plisie op de hoogte gebracht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgend jaar blijf ik onder de 1000
Komt nog voor ongeveer 200 euro bij als Duitsland doorgaat, puur om wat projecten te verbeterenquote:
Moeten ze zelf weten, ik heb hier 24 kilo in huis, de rest verdeeld, om de logische redenenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de NSB deugkneus brigades van FOK! je adres niet, die hadden meteen de plisie op de hoogte gebracht.
God wat sneuquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt nog voor ongeveer 200 euro bij als Duitsland doorgaat, puur om wat projecten te verbeteren
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de nederlandse film
WIR??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |