Iets zegt mij dat je hier geen vrienden hebt.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je met opzet mongool bent. Hup Feijenoord.
Hand in hand. Dessersquote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je hier geen vrienden hebt.
ja de goal is nice maar de voorzet briljant.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef H.FR het volgende:
Heerlijk balletje van Geertruida ook hoor.
Je mist iets. Ik post me kapot.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong is ook verdwenen.
Ik hoop dat hij in coma gevallen is, al vrees ik dat het ontbreekt aan ruggengraat.
wie laat ze kind dan ook op een voetbal avond slapenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit hier in m'n eentje op de bank even de hele buurt bij elkaar te juichen
Bij deze ook sorry buren, hopelijk is jullie pasgeboren baby niet wakker geworden.
Feijenoord.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:42 schreef Caland het volgende:
Nou, de baby van de buren is volgens mij ook wakker
Feyenoord
Het doet me goed dat je als club mensen blij kunt maken met een half-dooie mus.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit hier in m'n eentje op de bank even de hele buurt bij elkaar te juichen
Bij deze ook sorry buren, hopelijk is jullie pasgeboren baby niet wakker geworden.
Het zijn Polen, wat weten die nou van voetbal johquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
wie laat ze kind dan ook op een voetbal avond slapen
Eens. Dat kan je het kampioenschap kosten.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Feyenoord moet in de winterstop een nieuwe 2e keeper halen.
Heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Gedurfte stellingquote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las volgens mij ergens 2,5 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef Pistolero het volgende:
Hoeveel was die optie tot koop van Dessers eigenlijk, dat zou ik toch maar eens gaan overwegen als het niet al te hoog is.
Het is onbegrijpelijk dat linssen bij feyenoord speelt....quote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat er types waren hier die het totaal onbegrijpelijk vonden dat dessers werd gehaald
(lol)
@maxi-mus vooralquote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat er types waren hier die het totaal onbegrijpelijk vonden dat dessers werd gehaald
(lol)
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
(lol)
Ja, vond het sowieso al een vrij willekeurige keeper om te halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik wel credits?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?
Gaan we dat halen? @Hugoquote:Op donderdag 25 november 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
10 maart uit, 17 maart thuis is al zeker.
ook onzin klaasquote:Op donderdag 25 november 2021 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat linssen bij feyenoord speelt....
neequote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?
3quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
Krijgen we nu ook extra bonuspunten omdat we dat rondje overslaan?
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Dessers best nog wel eens kan gaan verrassen, zie hem sowieso nu al liever in de spits dan die Limburgse midget. Puur omdat hij wel een spits is.
Op papier klonk het nog niet eens zo heel slecht voor een 2e keeper. Transfervrij, ervaren, international, en de afgelopen jaren gewoon bijna alles gespeeld voor zijn club.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, vond het sowieso al een vrij willekeurige keeper om te halen.
Maar wie is beschikbaar?
Ik vond in ieder geval dat de mensen die zo negatief waren overdreven destijdsquote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee wat je over Dessers hebt gezegd, maar als je credits verdient dan krijg je ze
Het is vrij realistisch dat er vijf (!) clubs overwinteren waarvan 3 relatief simpel als groepswinnaar.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg. Wat een ongekend aantal punten zetten we met ons land dit jaar neer.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Dessers kan er echt geen zak van. Dit zou ik écht schandalig vinden van Arnesen. Wanbeleid.
waarom onzin dan?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond in ieder geval dat de mensen die zo negatief waren overdreven destijds
(verder was je in veel posts wel wat milder hoor)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Dessers is wel wanhoop ja, betwijfel of ie beter is dan Linssen.
Wel beter dan Bozenik en Bannis
Hij staat nog steeds niet in de basis!quote:Op donderdag 25 november 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(verder was je in veel posts wel wat milder hoor)
Niet iedereen heeft er verstand vanquote:
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet in de basis!
Jawel, een vrij goedkope zelfs. 2-3 mio. METEEN DOENquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?
Wat had Bryan eigenlijk, dat heb ik even gemist?
Groggy.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?
Die Belgen kun je ook simpel een loer draaien he. Maar dat zou ik wel doen ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, een vrij goedkope zelfs. 2-3 mio. METEEN DOEN
linssen zag dubbel geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2018 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens een paar mooie potentiële versterkingen voor Feyenoord:
Mahi, Dessers, Brama en Padt.
Met die namen kunnen we onze doelstelling halen om derde te worden, weer een geslaagd seizoen!
wat een kanjerquote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijzelf gezocht op Mycroft en vond geen echt negatieve posts over Desserswel overwoog ik hem al als aanwinst drie jaar geleden:
[..]
Dat moet een sarcastische post zijn geweest.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijzelf gezocht op Mycroft en vond geen echt negatieve posts over Desserswel overwoog ik hem al als aanwinst drie jaar geleden:
[..]
Trots zijn op een post waarin je Brama noemt als versterking, jij durft.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sarcastische post. Jij was overigens niet zo positief over Dessersquote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Trots zijn op een post waarin je Brama noemt als versterking, jij durft.
Dessersgod.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dessers kan er echt he-le-maal niks van. Bozenik is 3 klassen beter.
En sowieso is het totale armoede om straks 3 huurspelers in je selectie te hebben. Dat kan gewoon niet.
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat moet een sarcastische post zijn geweest.
dit is onzin klaasquote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Dessers gewoon terug moet naar zijn club en daar een 2e kans krijgt...
En door al die doelpunten stijgt zijn marktwaarde natuurlijk
waarschijnlijk nu 2 x de prijs betalen als hij zo door gaat
elftal onder van geel:quote:Op donderdag 25 november 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi dat een typische vGeel aanwinst ook eens een keer een succes is.
Ook die post lijkt mij sarcastisch? @Pistolero is zelden negatief over Feyenoord namelijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sarcastische post. Jij was overigens niet zo positief over Dessers
[..]
Oké Den Bosch supporter.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:02 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied was ik voor Feijenoord vanavond. Vanwaar de haat tegen Tong? Ik ben Ajacied. En vind de Kromme de op één na beste Nederlandse voetballer ooit.
Groetjes.
Mea culpa, iedereen heeft het wel eens mis.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook die post lijkt mij sarcastisch? @:pistolero is zelden negatief over Feyenoord namelijk.
zo werkt voetbalquote:
Ik moet mezelf natuurlijk ook een beetje verdedigen omdat ik er volledig naast zat, maar zo gek was het ook niet dat we niet zo blij waren met Dessers. Op dat moment dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sarcastische post. Jij was overigens niet zo positief over Dessers
[..]
dessers heeft een vaste afkoopsomquote:Op donderdag 25 november 2021 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo werkt voetbal
en leg jij mij uit waarom het onzin is.....
dat is weer een dom debiel gerucht van de mediaquote:Op donderdag 25 november 2021 21:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dessers heeft een vaste afkoopsom
leuk dat je er weer bent, maar het is wel fijn als je wat meer je best doet
Ik preek ook voor eigen parochie maar dit vind ik typisch zo'n gokje die nu goed uitpakt maar veel vaker mislukt. Nou ja, mooi voor jullie toch. Je vindt het vast niet erg dat je er naast zat.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet mezelf natuurlijk ook een beetje verdedigen omdat ik er volledig naast zat, maar zo gek was het ook niet dat we niet zo blij waren met Dessers. Op dat moment dan.
Godverdomme des te lekkerder is dit dan
quote:
Jij bent zeker ook niet gevaccineerd?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is weer een dom debiel gerucht van de media
Hij is gewoon verhuurd meer niet
Jawel, mensen met een beperking kregen zelfs als eerste het vaccin.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet gevaccineerd?
Vaccineren werk niet wijst de praktijk uitquote:Op donderdag 25 november 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet gevaccineerd?
Kolere zeg. Potentieel likekanon.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, mensen met een beperking kregen zelfs als eerste het vaccin.
Was niet echt te zien eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Was die bijna kool trouwens achter de lijn?
Het leek mij niet eigenlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij zei ik aanvankelijk ook dat we beter Bozenik hadden kunnen houden maar uiteindelijk wel blij hoe dit zo is gelopen. Slot zag het gewoon niet zitten in die jongen en op zich heeft Dessers vooral pech gehad dat bij Genk precies een onmogelijke concurrent speelde.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik preek ook voor eigen parochie maar dit vind ik typisch zo'n gokje die nu goed uitpakt maar veel vaker mislukt. Nou ja, mooi voor jullie toch. Je vindt het vast niet erg dat je er naast zat.
Tot nu toe gaat het goed, maar hij doet ook nog wel veel verkeerd en het ziet er soms ongelukkig uit. Hoop heel erg dat hij dit doorzet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik aanvankelijk ook dat we beter Bozenik hadden kunnen houden maar uiteindelijk wel blij hoe dit zo is gelopen. Slot zag het gewoon niet zitten in die jongen en op zich heeft Dessers vooral pech gehad dat bij Genk precies een onmogelijke concurrent speelde.
Zit ook gewoon een goede kop op bij Dessers. Niet gek dat het wat meer een laatbloeier is. Gebeurt wel vaker bij spitsen (zoals Pelle en Wappie Wout)
Het is sowieso belachelijke dat Feyenoord spitsen haalt van 18-20 jaarquote:Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik aanvankelijk ook dat we beter Bozenik hadden kunnen houden maar uiteindelijk wel blij hoe dit zo is gelopen. Slot zag het gewoon niet zitten in die jongen en op zich heeft Dessers vooral pech gehad dat bij Genk precies een onmogelijke concurrent speelde.
Zit ook gewoon een goede kop op bij Dessers. Niet gek dat het wat meer een laatbloeier is. Gebeurt wel vaker bij spitsen (zoals Pelle en Wappie Wout)
Hij kopte vrij recht omhoog tegen de lat leek het.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Helemaal mee eens hoor. Aan de andere kant genoeg spitsen die het heel ver schoppen zonder dat het er allemaal even fraai uit ziet, en Dessers zijn functionele techniek is natuurlijk op zich prima. Hij oogt ook ontzettend gretig en hij heeft ook de nodige veerkracht. Dat miste je echt bij Jørgensen die compleet labiel is.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het goed, maar hij doet ook nog wel veel verkeerd en het ziet er soms ongelukkig uit. Hoop heel erg dat hij dit doorzet natuurlijk.
Ik vond Aursnes na een ongelukkig begin ook wel weer lekker spelen. De verdediging was wel matig vandaag en ook Sinisterra was niet zo goed.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Geertje een held trouwens.
Mijn MOTM.
Gouden invalbeurtje idd.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Geertje een held trouwens.
Mijn MOTM.
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek mij niet eigenlijk
In ieder geval niet te zien
Oké allen. Hopelijk kunnen we dat nog ergens rustig terugkijken.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij kopte vrij recht omhoog tegen de lat leek het.
Het grappige is, Paul Onoachu is nu niet meer de onmogelijke concurrent die hij vorig jaar was, zit zwaar in een vormdip nu. Al die "92" doelpunten van Dessers zijn er al meer dan Onoachu er de laatste weken maaktquote:Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook één van de sympathiekste voetballers.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Cyriel een hele leuke vent.
#Nohomo
Heeft ie zelf ook gewoon aangegeven in interviewsquote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is weer een dom debiel gerucht van de media
Hij is gewoon verhuurd meer niet
Maar laten we zeggen als je één iemand van de huidige selectie moet kiezen…quote:Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Cyriel een hele leuke vent.
#Nohomo
Knap bekkie idd.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik zal wel een van de weinige dames zijn hier maar hij is ook echt teringlekker jezus
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Reclamestunt van toto waar alleen types als @onlogisch intrappen.quote:
METEEN brengenquote:Op donderdag 25 november 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
KokGOD. Voor 25 miljoen naar Arsenal Dortmund.
Volgens @Caland niet. Ik zag het enkel voorbij komen in een app en iemand hier op het forum had het er ook over.quote:
Ik zou het niet onmogelijk vinden dat er idioten tussen zitten die dit zouden doen, maar het is wel erg groot. Zelfs als ze het echt zouden winnen, zou ik het nog wel erg groot vindenquote:Op donderdag 25 november 2021 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens @:Caland niet. Ik zag het enkel voorbij komen in een app en iemand hier op het forum had het er ook over.
Al mooi geheeld ook.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou het niet onmogelijk vinden dat er idioten tussen zitten die dit zouden doen, maar het is wel erg groot. Zelfs als ze het echt zouden winnen, zou ik het nog wel erg groot vinden
Dat is niet meer echt een stap hogerop he.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
KokGOD. Voor 25 miljoen naar Arsenal Dortmund.
Linssen speelt zondag gewoon weer hoorquote:
Ja, want Linssen doet het ook zo slecht.quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Linssen speelt zondag gewoon weer hoor
slot faalt als een gek
Hij zag dubbel gevaccineerd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:34 schreef Qarrad het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar klopt het dat Linssen eruit moest omdat hij zichtproblemen had? Klinkt nogal apart.
Klap op zijn oog gekregen? Dat zou het wel verklaren.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:34 schreef Qarrad het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar klopt het dat Linssen eruit moest omdat hij zichtproblemen had? Klinkt nogal apart.
Vooral die eerste was echt klasse. Het zou me niet verbazen als hij dat met vPersie heeft geoefend.quote:
Zeker deed hij goed maar die 2e was ook moeilijker dan het lijkt, verder niets gezien op een paar minuten eerste helft na maar als hij alleen maar goede dingen deed speelde hij niet bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral die eerste was echt klasse. Het zou me niet verbazen als hij dat met vPersie heeft geoefend.
Blijft een aparte speler. Soms doet hij zulke goede dingen, maar het ziet er vaak ook enorm houterig uit.
Geweldige fotoquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dessers op de foto met minimaal een vliegend bekertje bier begint ook wel een aardige traditie te worden.
Bij het juichen hahaha!!quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Texeiragod blijkbaar nog geel kaartje gepakt bij het juichen
Een kaartje pakken in team belang is een bekend verschijnsel. Maar door een wisselspeler...quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Texeiragod blijkbaar nog geel kaartje gepakt bij het juichen
Keihard gelachen😂quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral die eerste was echt klasse. Het zou me niet verbazen als hij dat met vPersie heeft geoefend.
Blijft een aparte speler. Soms doet hij zulke goede dingen, maar het ziet er vaak ook enorm houterig uit.
De eerste 'kans' die hij kreeg struikelde hij over de bal en zijn eigen voeten, al was die pass niet geweldig. Het is alleen iets wat je wel vaker bij hem ziet, zelfs als de bal wel goed is. Nee, het is geen speler waarbij alles er soepeltjes en vloeiend uit ziet. Vaak genoeg klungelig/houterig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Keihard gelachen😂
Als je Dessers houterig vind…
Wat moet je dan wel niet van Linssen vinden
Die man heeft een draaicirkel van 25 meter
Dat Linssen duizelig wordt verbaast me dan ook niks hij loopt als een blinde gek te voetballen
Ik vind het wel grappig dat je nog probeert inhoudelijk in te gaan op Klaasquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 'kans' die hij kreeg struikelde hij over de bal en zijn eigen voeten, al was die pass niet geweldig. Het is alleen iets wat je wel vaker bij hem ziet, zelfs als de bal wel goed is. Nee, het is geen speler waarbij alles er soepeltjes en vloeiend uit ziet. Vaak genoeg klungelig/houterig.
Ik ben overigens ook niet zo'n groot fan van Linssen al vult hij het tot nu toe gewoon goed in hoor. Blijft een speler die eigenlijk op de bank hoort bij Feyenoord voor het niveau wat je moet nastreven, maar hetzelfde geldt voor Dessers. Er is nu alleen niks beters dus we doen het ermee. En nogmaals; ze vullen het goed in.
Alleen experts zoals ik kunnen blijkbaar echt analyseren wat er echt aan de hand isquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Dat Klaas geen fan van Linssen is verbaast me niks. Benieuwd wat hij vindt van het geweldige duo wat hij vormt met Toornstra
Jens is een clubicoon, logisch dat je daar altijd een plekje voor reserveert in het elftal. Ten koste van alles, dus inclusief je tactisch plan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alleen experts zoals ik kunnen blijkbaar echt analyseren wat er echt aan de hand is
Laten we eerlijk we hebben heel veel mazzel gehad de afgelopen weken en dessers kon het net allemaal voorkomen anders waren de resultaten minder geweest
Linssen en Toornstra zijn de zwakste schakels
Toornstra wordt alleen opgesteld vanwege zijn aflopende verbintenis
Hij is ingehaald door Aursnes
Vervolgens gaat slot maar een dom trucje uithalen wat totaal niet werkt en dat is Toornstra rechtsbuiten zetten
Ga gewoon met je beste spelers voetballen
Slot faalt op dit moment
Dit gaat fout
Het is wel heel jammer als er bij zo'n wedstrijd geen publiek zit. Weet zeker dat de spelers van Ajax daar ook enorm van balen. Alleen als ik de extreme haat in de ogen van een groot deel van de supporters zie tijdens wedstrijden van Feyenoord-Ajax, is het misschien maar beter. Vind dat echt zorgwekkend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)scholen-blijven-open
Nieuwe maatregelen zouden dan 3 weken duren vanaf zondag, dus 19 december laatste dag, dus definitief Klassieker zonder publiek vermoed ik.
Jij denkt werkelijk dat de maatregelen maar 3 weken gaan duren?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieuwe maatregelen zouden dan 3 weken duren vanaf zondag, dus 19 december laatste dag, dus definitief Klassieker zonder publiek vermoed ik.
Zal vast langer duren, maar dat is een totaal andere discussie natuurlijk en eentje die ik niet ga voeren in het Feyenoord-topic. Het ging er mij in dit geval alleen om dat het over 3 weken Feyenoord - Ajax is en dat die dus sowieso zonder publiek wordt gespeeld, ook als het wel bij deze 3 weken blijft. Meer niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de maatregelen maar 3 weken gaan duren?
Zou me sterk verbazen als het minder dan 3 maanden wordt.
Gewoon al meer dan drie jaar geen Klassiekers in de Kuip met publiekquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor winst moet je in ieder geval 3x scoren met die dwaas op goal. Kolere zeg, die kan er echt helemaal niets van.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, ik had net zo’n zin in het verjaardagspartijtje van Stevie.
Overigens is Bijlow er zondag niet bij. Na een loodzware pot in Tsjechie. We schrijven alvast een ééntje op.
Gisteren nauwelijks een kans weggegeven en toch 2-2quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor winst moet je in ieder geval 3x scoren met die dwaas op goal. Kolere zeg, die kan er echt helemaal niets van.
Hij had ook een goede reddingquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren nauwelijks een kans weggegeven en toch 2-2
Volgens de harvardstats is t dus gewoon een geweldenaar?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij had ook een goede redding
Het is logische dat Feyenoord hem gehaald heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:18 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Volgens de harvardstats is t dus gewoon een geweldenaar?
Theoretisch is zondag de 19e weer publiek toegestaan..niet dat dat gaat gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fc Twente zonder Bijlow,
Ajax thuis zonder publiek echt mee zit het niet.
Gewoon Kuip eenderde gevuldquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Theoretisch is zondag de 19e weer publiek toegestaan..niet dat dat gaat gebeuren hoor.
Ontstellend en eigenlijk ook verbazend zwak inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor winst moet je in ieder geval 3x scoren met die dwaas op goal. Kolere zeg, die kan er echt helemaal niets van.
Ja om hem weer te verhuren aan een andere clubquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolderkamer zegt dat Feyenoord Bozenik terug gaat halen.
Jaaaaa @:dombohetolifantje1
FC Twente speelt wel vaker zonder Bijlow.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fc Twente zonder Bijlow,
Ajax thuis zonder publiek echt mee zit het niet.
Verkopen die handel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolderkamer zegt dat Feyenoord Bozenik terug gaat halen.
Jaaaaa @:dombohetolifantje1
Je weet maar nooit. We hebben daar ook Berghuis kunnen slijten en daar zijn ze ook blij mee, wie weet lukt dat trucje weer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij Ajax zoeken ze nog een spits.
Blij dat die opgerot is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. We hebben daar ook Berghuis kunnen slijten en daar zijn ze ook blij mee, wie weet lukt dat trucje weer.
Ja dat is ook wel weer zo. Gelijkspelletje dan maarquote:Op zondag 28 november 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
Met die jood op doel krijg je het zelfs tegen Helmond Sport lastig
Die jood is net zo iets verwaarloosbaars als Rob van Dijk of Maikel Aerts, we spelen gewoon met een man minder.quote:Op zondag 28 november 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
Met die jood op doel krijg je het zelfs tegen Helmond Sport lastig
Van Dijk deed het toch nog wel naar behoren?quote:Op zondag 28 november 2021 12:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die jood is net zo iets verwaarloosbaars als Rob van Dijk of Maikel Aerts, we spelen gewoon met een man minder.
Als 2e keeper was ie prima, het probleem was dat ie 1 seizoen lang (ofzo) 1e keeper was.quote:Op zondag 28 november 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Dijk deed het toch nog wel naar behoren?
Ahja, dat laatste had ik alweer verdrongen.quote:Op zondag 28 november 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als 2e keeper was ie prima, het probleem was dat ie 1 seizoen lang (ofzo) 1e keeper was.
Voor zijn leeftijd zekerquote:Op zondag 28 november 2021 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Dijk deed het toch nog wel naar behoren?
Spelen wel vaak leuk voetbal moet ik zeggen. Wel tot aan de 16 dan, levert geen sodemieter op.quote:
Hier ben ik het wel enigszins mee eens.quote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Spelen wel vaak leuk voetbal moet ik zeggen. Wel tot aan de 16 dan, levert geen sodemieter op.
Goed begonnen aan het seizoen, maar nu al anderhalve maand vrij matig over het algemeen.quote:Op zondag 28 november 2021 15:05 schreef bbuddybb het volgende:
Malacia.![]()
Heeft nog steeds van die onwerkelijk debiele momenten af en toe.
Condoomspeler geworden.quote:Op zondag 28 november 2021 15:05 schreef bbuddybb het volgende:
Malacia.![]()
Heeft nog steeds van die onwerkelijk debiele momenten af en toe.
Ruk.quote:
Ik zou zeggen laat Toornstra even op 10 spelen zodat Til kan banken.quote:Op zondag 28 november 2021 15:55 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra en Til brengen aanvallend echt te weinig.
1 vd 2 wisselen maar, pfffquote:Op zondag 28 november 2021 15:55 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra en Til brengen aanvallend echt te weinig.
Zeker.quote:Op zondag 28 november 2021 16:07 schreef Haringkop het volgende:
Dessers had er meer voordeel van dan nadeel toch?
Zou ik voor tekenen, alleen zie ik het vandaag niet meer gebeuren.quote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Shreyas het volgende:
Dit is typisch zo een wedstrijd waarin Feyenoord weer in de 93e minuut gaat scoren.
Nee hoorquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Shreyas het volgende:
Dit is typisch zo een wedstrijd waarin Feyenoord weer in de 93e minuut gaat scoren.
Dit wel ja. Die keeper van hun was ook gewoon goed overigens, dat heb je wel eens.quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Opzich een compliment dat Twente zo speelt tegen je, ook wel de kansen gehad om hem nog te winnen. Niet heel erg ontevreden overall, al was het grotendeels wel erg saai.
Tja. Ze hebben geen publiek om te entertainen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat fc twente ook thuis op 0-0 spelen
Dit ja. Al met al een beetje pech dat je niet wint, maar prima gespeeld en zelf niks weggegeven.quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Opzich een compliment dat Twente zo speelt tegen je, ook wel de kansen gehad om hem nog te winnen. Niet heel erg ontevreden overall, al was het grotendeels wel erg saai.
Twente is gewoon eigenlijk helemaal geen goede ploeg. Spelen vaak wel gegroepeerd, waardoor het lastig is om er door heen te komen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Vooral vreemd dat PSV op de vernederingen tegen Feyenoord en Ajax na eigenlijk alles wint tot nu toe. Hoop wel echt op een tweede plek.quote:Op zondag 28 november 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
Ja hier rekende ik eigenlijk wel op vandaag. Woensdag winnen en dan maar 1 puntje achter. Niks aan de hand.
Ik denk dat Dessers wel de betere is van de twee ja. Zeker als er weinig ruimte ligt voorin.quote:Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Begin wel op het punt te komen dat ik liever Dessers zie dan Linssen
Ja, zou mooi zijn als Feyenoord tot op het laatst mee blijft doen om de titel, dat hadden van te voren ook niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 november 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
Ja hier rekende ik eigenlijk wel op vandaag. Woensdag winnen en dan maar 1 puntje achter. Niks aan de hand.
Als Til niet scoort blijft er vaak niet veel van over. Ik zie toch liever dat Slot een keuze maakt op het middenveld en met een echte rechtsbuiten gaat spelen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Er gaven er een paar niet thuis vandaag zeg. Sini, Til, Linssen, Malacia en Pedersen dik onvoldoende.
ach dat komt nog wel goedquote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat PSV op de vernederingen tegen Feyenoord en Ajax na eigenlijk alles wint tot nu toe. Hoop wel echt op een tweede plek.
Til is echt heel matig de laatste tijd. Wat mij betreft zet je Toornstra daar eens neer.quote:Op zondag 28 november 2021 16:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als Til niet scoort blijft er vaak niet veel van over. Ik zie toch liever dat Slot een keuze maakt op het middenveld en met een echte rechtsbuiten gaat spelen.
Of je zet Toorn op de bank. In ieder geval zie ik liever Nelson of Jahanbakhsh op rechts. Denk dat Slot binnenkort twee moeilijke beslissingen moet gaan maken.quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Til is echt heel matig de laatste tijd. Wat mij betreft zet je Toornstra daar eens neer.
Ik zou Toornstra wel op de plek van Til willen zien eigenlijk. Laatstgenoemde voegt barweinig toe de laatste tijd.quote:Op zondag 28 november 2021 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of je zet Toorn op de bank. In ieder geval zie ik liever Nelson of Jahanbakhsh op rechts. Denk dat Slot binnenkort twee moeilijke beslissingen moet gaan maken.
Til is zonder de bal met zijn pressie wel belangrijk voor ons spel, en zijn rendement is gewoonweg beter dan dat van Toornstra. Aan de andere kant is de Toorn weer effectiever in de topwedstrijden. Ik vind het een moeilijke keuze, maar ik denk dat Slot hem onderhand eens moet gaan maken. Ik zie toch liever een echte buitenspeler. Als Alireza en Nelson dat niet zijn hopelijk Diallo.quote:Op zondag 28 november 2021 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou Toornstra wel op de plek van Til willen zien eigenlijk. Laatstgenoemde voegt barweinig toe de laatste tijd.
Toornstra kan dat zonder bal net zo goed zijn. Ik vind dat verder niet heel uitzonderlijk van Til (in ons elftal). Hij voegde voornamelijk wat extra toe door aanvallend veelal op de juiste plek te staan en ook te scoren. Dat is de laatste tijd wel weer wat minder. Toornstra voegt voetballend meer toe dan Til en dan kun je inderdaad gewoon een rechtsbuiten op rechts zetten. Aursnes zou ik in ieder geval laten staan. Die doet het prima.quote:Op zondag 28 november 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Til is zonder de bal met zijn pressie wel belangrijk voor ons spel, en zijn rendement is gewoonweg beter dan dat van Toornstra. Aan de andere kant is de Toorn weer effectiever in de topwedstrijden. Ik vind het een moeilijke keuze, maar ik denk dat Slot hem onderhand eens moet gaan maken. Ik zie toch liever een echte buitenspeler. Als Alireza en Nelson dat niet zijn hopelijk Diallo.
Ook de keuze tussen Dessers en Linssen is lastig, en natuurlijk zit Geert ook nog op de bank terwijl die zijn vorm begint te vinden.
Til en Malacia al een tijdje.quote:Op zondag 28 november 2021 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Er gaven er een paar niet thuis vandaag zeg. Sini, Til, Linssen, Malacia en Pedersen dik onvoldoende.
Dessers had die bal waar hij nog knap langs die Propper kwam ook moeten afgeven.quote:Op zondag 28 november 2021 18:05 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Zonde dat je deze niet wint, maar goed. Kansen missen blijft toch wel een dingetje, met name in de Eredivisie.
Dat doet hij zelden tot nooit, dat heb ik al gezien. Wat dat betreft een pure spits.quote:Op zondag 28 november 2021 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dessers had die bal waar hij nog knap langs die Propper kwam ook moeten afgeven.
Goeie jinxquote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat PSV op de vernederingen tegen Feyenoord en Ajax na eigenlijk alles wint tot nu toe. Hoop wel echt op een tweede plek.
Het is ingewikkeld, maar vooralsnog heeft Til er 14 gescoord tegenover 3 van de Toorn. Nu wisselt Toornstra veel meer van positie tussen wedstrijden maar toch. Ons rendement is al vrij matig, dan laat ik de meest scorende speler van de twee het liefste staan. Zeker omdat Kökcü en Aursnes ook al niet veel scoren.quote:Op zondag 28 november 2021 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra kan dat zonder bal net zo goed zijn. Ik vind dat verder niet heel uitzonderlijk van Til (in ons elftal). Hij voegde voornamelijk wat extra toe door aanvallend veelal op de juiste plek te staan en ook te scoren. Dat is de laatste tijd wel weer wat minder. Toornstra voegt voetballend meer toe dan Til en dan kun je inderdaad gewoon een rechtsbuiten op rechts zetten. Aursnes zou ik in ieder geval laten staan. Die doet het prima.
Op zich niet zo gek, omdat Toornstra doorgaans een linie naar achter staat uiteraard. Maar ik snap je punt. Vind Til alleen de laatste wedstrijden heel erg matig. En als hij dan ook al niet (veel) scoort heb je eigenlijk niet zoveel aan hem behalve druk zetten (en daar is Toornstra op die positie ook niet slecht in).quote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld, maar vooralsnog heeft Til er 14 gescoord tegenover 3 van de Toorn. Nu wisselt Toornstra veel meer van positie tussen wedstrijden maar toch. Ons rendement is al vrij matig, dan laat ik de meest scorende speler van de twee het liefste staan. Zeker omdat Kökcü en Aursnes ook al niet veel scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |