Het zijn Polen, wat weten die nou van voetbal johquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
wie laat ze kind dan ook op een voetbal avond slapen
Eens. Dat kan je het kampioenschap kosten.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Feyenoord moet in de winterstop een nieuwe 2e keeper halen.
Heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit hier in m'n eentje op de bank even de hele buurt bij elkaar te juichen
Bij deze ook sorry buren, hopelijk is jullie pasgeboren baby niet wakker geworden.
Gedurfte stellingquote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las volgens mij ergens 2,5 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef Pistolero het volgende:
Hoeveel was die optie tot koop van Dessers eigenlijk, dat zou ik toch maar eens gaan overwegen als het niet al te hoog is.
Het is onbegrijpelijk dat linssen bij feyenoord speelt....quote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat er types waren hier die het totaal onbegrijpelijk vonden dat dessers werd gehaald
(lol)
@maxi-mus vooralquote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat er types waren hier die het totaal onbegrijpelijk vonden dat dessers werd gehaald
(lol)
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
(lol)
Ja, vond het sowieso al een vrij willekeurige keeper om te halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik wel credits?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?
Gaan we dat halen? @Hugoquote:Op donderdag 25 november 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
10 maart uit, 17 maart thuis is al zeker.
ook onzin klaasquote:Op donderdag 25 november 2021 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat linssen bij feyenoord speelt....
neequote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?
3quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
Krijgen we nu ook extra bonuspunten omdat we dat rondje overslaan?
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Dessers best nog wel eens kan gaan verrassen, zie hem sowieso nu al liever in de spits dan die Limburgse midget. Puur omdat hij wel een spits is.
Op papier klonk het nog niet eens zo heel slecht voor een 2e keeper. Transfervrij, ervaren, international, en de afgelopen jaren gewoon bijna alles gespeeld voor zijn club.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, vond het sowieso al een vrij willekeurige keeper om te halen.
Maar wie is beschikbaar?
Ik vond in ieder geval dat de mensen die zo negatief waren overdreven destijdsquote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee wat je over Dessers hebt gezegd, maar als je credits verdient dan krijg je ze
Het is vrij realistisch dat er vijf (!) clubs overwinteren waarvan 3 relatief simpel als groepswinnaar.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg. Wat een ongekend aantal punten zetten we met ons land dit jaar neer.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Dessers kan er echt geen zak van. Dit zou ik écht schandalig vinden van Arnesen. Wanbeleid.
waarom onzin dan?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond in ieder geval dat de mensen die zo negatief waren overdreven destijds
(verder was je in veel posts wel wat milder hoor)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Dessers is wel wanhoop ja, betwijfel of ie beter is dan Linssen.
Wel beter dan Bozenik en Bannis
Hij staat nog steeds niet in de basis!quote:Op donderdag 25 november 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(verder was je in veel posts wel wat milder hoor)
Niet iedereen heeft er verstand vanquote:
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet in de basis!
Jawel, een vrij goedkope zelfs. 2-3 mio. METEEN DOENquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?
Wat had Bryan eigenlijk, dat heb ik even gemist?
Groggy.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?
Die Belgen kun je ook simpel een loer draaien he. Maar dat zou ik wel doen ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, een vrij goedkope zelfs. 2-3 mio. METEEN DOEN
linssen zag dubbel geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2018 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens een paar mooie potentiėle versterkingen voor Feyenoord:
Mahi, Dessers, Brama en Padt.
Met die namen kunnen we onze doelstelling halen om derde te worden, weer een geslaagd seizoen!
wat een kanjerquote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijzelf gezocht op Mycroft en vond geen echt negatieve posts over Desserswel overwoog ik hem al als aanwinst drie jaar geleden:
[..]
Dat moet een sarcastische post zijn geweest.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijzelf gezocht op Mycroft en vond geen echt negatieve posts over Desserswel overwoog ik hem al als aanwinst drie jaar geleden:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |