Iets zegt mij dat je hier geen vrienden hebt.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je met opzet mongool bent. Hup Feijenoord.
Hand in hand. Dessersquote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je hier geen vrienden hebt.
ja de goal is nice maar de voorzet briljant.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef H.FR het volgende:
Heerlijk balletje van Geertruida ook hoor.
Je mist iets. Ik post me kapot.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong is ook verdwenen.
Ik hoop dat hij in coma gevallen is, al vrees ik dat het ontbreekt aan ruggengraat.
wie laat ze kind dan ook op een voetbal avond slapenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit hier in m'n eentje op de bank even de hele buurt bij elkaar te juichen
Bij deze ook sorry buren, hopelijk is jullie pasgeboren baby niet wakker geworden.
Feijenoord.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:42 schreef Caland het volgende:
Nou, de baby van de buren is volgens mij ook wakker
Feyenoord
Het doet me goed dat je als club mensen blij kunt maken met een half-dooie mus.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit hier in m'n eentje op de bank even de hele buurt bij elkaar te juichen
Bij deze ook sorry buren, hopelijk is jullie pasgeboren baby niet wakker geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |