Het zijn Polen, wat weten die nou van voetbal johquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
wie laat ze kind dan ook op een voetbal avond slapen
Eens. Dat kan je het kampioenschap kosten.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Feyenoord moet in de winterstop een nieuwe 2e keeper halen.
Heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit hier in m'n eentje op de bank even de hele buurt bij elkaar te juichen
Bij deze ook sorry buren, hopelijk is jullie pasgeboren baby niet wakker geworden.
Gedurfte stellingquote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las volgens mij ergens 2,5 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef Pistolero het volgende:
Hoeveel was die optie tot koop van Dessers eigenlijk, dat zou ik toch maar eens gaan overwegen als het niet al te hoog is.
Het is onbegrijpelijk dat linssen bij feyenoord speelt....quote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat er types waren hier die het totaal onbegrijpelijk vonden dat dessers werd gehaald
(lol)
@maxi-mus vooralquote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
ik weet nog dat er types waren hier die het totaal onbegrijpelijk vonden dat dessers werd gehaald
(lol)
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
(lol)
Ja, vond het sowieso al een vrij willekeurige keeper om te halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik wel credits?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?
Gaan we dat halen? @Hugoquote:Op donderdag 25 november 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
10 maart uit, 17 maart thuis is al zeker.
ook onzin klaasquote:Op donderdag 25 november 2021 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat linssen bij feyenoord speelt....
neequote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij gaat ons nu zeker vertellen dat jij wel even verwacht had dat hij zo belangrijk zou worden?
3quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
Krijgen we nu ook extra bonuspunten omdat we dat rondje overslaan?
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Dessers best nog wel eens kan gaan verrassen, zie hem sowieso nu al liever in de spits dan die Limburgse midget. Puur omdat hij wel een spits is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |