Kolere zeg. Potentieel likekanon.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, mensen met een beperking kregen zelfs als eerste het vaccin.
Was niet echt te zien eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Was die bijna kool trouwens achter de lijn?
Het leek mij niet eigenlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij zei ik aanvankelijk ook dat we beter Bozenik hadden kunnen houden maar uiteindelijk wel blij hoe dit zo is gelopen. Slot zag het gewoon niet zitten in die jongen en op zich heeft Dessers vooral pech gehad dat bij Genk precies een onmogelijke concurrent speelde.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik preek ook voor eigen parochie maar dit vind ik typisch zo'n gokje die nu goed uitpakt maar veel vaker mislukt. Nou ja, mooi voor jullie toch. Je vindt het vast niet erg dat je er naast zat.
Tot nu toe gaat het goed, maar hij doet ook nog wel veel verkeerd en het ziet er soms ongelukkig uit. Hoop heel erg dat hij dit doorzet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik aanvankelijk ook dat we beter Bozenik hadden kunnen houden maar uiteindelijk wel blij hoe dit zo is gelopen. Slot zag het gewoon niet zitten in die jongen en op zich heeft Dessers vooral pech gehad dat bij Genk precies een onmogelijke concurrent speelde.
Zit ook gewoon een goede kop op bij Dessers. Niet gek dat het wat meer een laatbloeier is. Gebeurt wel vaker bij spitsen (zoals Pelle en Wappie Wout)
Het is sowieso belachelijke dat Feyenoord spitsen haalt van 18-20 jaarquote:Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik aanvankelijk ook dat we beter Bozenik hadden kunnen houden maar uiteindelijk wel blij hoe dit zo is gelopen. Slot zag het gewoon niet zitten in die jongen en op zich heeft Dessers vooral pech gehad dat bij Genk precies een onmogelijke concurrent speelde.
Zit ook gewoon een goede kop op bij Dessers. Niet gek dat het wat meer een laatbloeier is. Gebeurt wel vaker bij spitsen (zoals Pelle en Wappie Wout)
Hij kopte vrij recht omhoog tegen de lat leek het.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Helemaal mee eens hoor. Aan de andere kant genoeg spitsen die het heel ver schoppen zonder dat het er allemaal even fraai uit ziet, en Dessers zijn functionele techniek is natuurlijk op zich prima. Hij oogt ook ontzettend gretig en hij heeft ook de nodige veerkracht. Dat miste je echt bij Jørgensen die compleet labiel is.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het goed, maar hij doet ook nog wel veel verkeerd en het ziet er soms ongelukkig uit. Hoop heel erg dat hij dit doorzet natuurlijk.
Ik vond Aursnes na een ongelukkig begin ook wel weer lekker spelen. De verdediging was wel matig vandaag en ook Sinisterra was niet zo goed.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Geertje een held trouwens.
Mijn MOTM.
Gouden invalbeurtje idd.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat is Geertje een held trouwens.
Mijn MOTM.
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek mij niet eigenlijk
In ieder geval niet te zien
Oké allen. Hopelijk kunnen we dat nog ergens rustig terugkijken.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij kopte vrij recht omhoog tegen de lat leek het.
Het grappige is, Paul Onoachu is nu niet meer de onmogelijke concurrent die hij vorig jaar was, zit zwaar in een vormdip nu. Al die "92" doelpunten van Dessers zijn er al meer dan Onoachu er de laatste weken maaktquote:Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook één van de sympathiekste voetballers.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Cyriel een hele leuke vent.
#Nohomo
Heeft ie zelf ook gewoon aangegeven in interviewsquote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is weer een dom debiel gerucht van de media
Hij is gewoon verhuurd meer niet
Maar laten we zeggen als je één iemand van de huidige selectie moet kiezen…quote:Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Cyriel een hele leuke vent.
#Nohomo
Knap bekkie idd.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik zal wel een van de weinige dames zijn hier maar hij is ook echt teringlekker jezus
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Reclamestunt van toto waar alleen types als @onlogisch intrappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |