1 vd 2 wisselen maar, pfffquote:Op zondag 28 november 2021 15:55 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra en Til brengen aanvallend echt te weinig.
Zeker.quote:Op zondag 28 november 2021 16:07 schreef Haringkop het volgende:
Dessers had er meer voordeel van dan nadeel toch?
Zou ik voor tekenen, alleen zie ik het vandaag niet meer gebeuren.quote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Shreyas het volgende:
Dit is typisch zo een wedstrijd waarin Feyenoord weer in de 93e minuut gaat scoren.
Nee hoorquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Shreyas het volgende:
Dit is typisch zo een wedstrijd waarin Feyenoord weer in de 93e minuut gaat scoren.
Dit wel ja. Die keeper van hun was ook gewoon goed overigens, dat heb je wel eens.quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Opzich een compliment dat Twente zo speelt tegen je, ook wel de kansen gehad om hem nog te winnen. Niet heel erg ontevreden overall, al was het grotendeels wel erg saai.
Tja. Ze hebben geen publiek om te entertainen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat fc twente ook thuis op 0-0 spelen
Dit ja. Al met al een beetje pech dat je niet wint, maar prima gespeeld en zelf niks weggegeven.quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Opzich een compliment dat Twente zo speelt tegen je, ook wel de kansen gehad om hem nog te winnen. Niet heel erg ontevreden overall, al was het grotendeels wel erg saai.
Twente is gewoon eigenlijk helemaal geen goede ploeg. Spelen vaak wel gegroepeerd, waardoor het lastig is om er door heen te komen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Vooral vreemd dat PSV op de vernederingen tegen Feyenoord en Ajax na eigenlijk alles wint tot nu toe. Hoop wel echt op een tweede plek.quote:Op zondag 28 november 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
Ja hier rekende ik eigenlijk wel op vandaag. Woensdag winnen en dan maar 1 puntje achter. Niks aan de hand.
Ik denk dat Dessers wel de betere is van de twee ja. Zeker als er weinig ruimte ligt voorin.quote:Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Begin wel op het punt te komen dat ik liever Dessers zie dan Linssen
Ja, zou mooi zijn als Feyenoord tot op het laatst mee blijft doen om de titel, dat hadden van te voren ook niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 november 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
Ja hier rekende ik eigenlijk wel op vandaag. Woensdag winnen en dan maar 1 puntje achter. Niks aan de hand.
Als Til niet scoort blijft er vaak niet veel van over. Ik zie toch liever dat Slot een keuze maakt op het middenveld en met een echte rechtsbuiten gaat spelen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Er gaven er een paar niet thuis vandaag zeg. Sini, Til, Linssen, Malacia en Pedersen dik onvoldoende.
ach dat komt nog wel goedquote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat PSV op de vernederingen tegen Feyenoord en Ajax na eigenlijk alles wint tot nu toe. Hoop wel echt op een tweede plek.
Til is echt heel matig de laatste tijd. Wat mij betreft zet je Toornstra daar eens neer.quote:Op zondag 28 november 2021 16:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als Til niet scoort blijft er vaak niet veel van over. Ik zie toch liever dat Slot een keuze maakt op het middenveld en met een echte rechtsbuiten gaat spelen.
Of je zet Toorn op de bank. In ieder geval zie ik liever Nelson of Jahanbakhsh op rechts. Denk dat Slot binnenkort twee moeilijke beslissingen moet gaan maken.quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Til is echt heel matig de laatste tijd. Wat mij betreft zet je Toornstra daar eens neer.
Ik zou Toornstra wel op de plek van Til willen zien eigenlijk. Laatstgenoemde voegt barweinig toe de laatste tijd.quote:Op zondag 28 november 2021 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of je zet Toorn op de bank. In ieder geval zie ik liever Nelson of Jahanbakhsh op rechts. Denk dat Slot binnenkort twee moeilijke beslissingen moet gaan maken.
Til is zonder de bal met zijn pressie wel belangrijk voor ons spel, en zijn rendement is gewoonweg beter dan dat van Toornstra. Aan de andere kant is de Toorn weer effectiever in de topwedstrijden. Ik vind het een moeilijke keuze, maar ik denk dat Slot hem onderhand eens moet gaan maken. Ik zie toch liever een echte buitenspeler. Als Alireza en Nelson dat niet zijn hopelijk Diallo.quote:Op zondag 28 november 2021 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou Toornstra wel op de plek van Til willen zien eigenlijk. Laatstgenoemde voegt barweinig toe de laatste tijd.
Toornstra kan dat zonder bal net zo goed zijn. Ik vind dat verder niet heel uitzonderlijk van Til (in ons elftal). Hij voegde voornamelijk wat extra toe door aanvallend veelal op de juiste plek te staan en ook te scoren. Dat is de laatste tijd wel weer wat minder. Toornstra voegt voetballend meer toe dan Til en dan kun je inderdaad gewoon een rechtsbuiten op rechts zetten. Aursnes zou ik in ieder geval laten staan. Die doet het prima.quote:Op zondag 28 november 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Til is zonder de bal met zijn pressie wel belangrijk voor ons spel, en zijn rendement is gewoonweg beter dan dat van Toornstra. Aan de andere kant is de Toorn weer effectiever in de topwedstrijden. Ik vind het een moeilijke keuze, maar ik denk dat Slot hem onderhand eens moet gaan maken. Ik zie toch liever een echte buitenspeler. Als Alireza en Nelson dat niet zijn hopelijk Diallo.
Ook de keuze tussen Dessers en Linssen is lastig, en natuurlijk zit Geert ook nog op de bank terwijl die zijn vorm begint te vinden.
Til en Malacia al een tijdje.quote:Op zondag 28 november 2021 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Er gaven er een paar niet thuis vandaag zeg. Sini, Til, Linssen, Malacia en Pedersen dik onvoldoende.
Dessers had die bal waar hij nog knap langs die Propper kwam ook moeten afgeven.quote:Op zondag 28 november 2021 18:05 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Zonde dat je deze niet wint, maar goed. Kansen missen blijft toch wel een dingetje, met name in de Eredivisie.
Dat doet hij zelden tot nooit, dat heb ik al gezien. Wat dat betreft een pure spits.quote:Op zondag 28 november 2021 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dessers had die bal waar hij nog knap langs die Propper kwam ook moeten afgeven.
Goeie jinxquote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat PSV op de vernederingen tegen Feyenoord en Ajax na eigenlijk alles wint tot nu toe. Hoop wel echt op een tweede plek.
Het is ingewikkeld, maar vooralsnog heeft Til er 14 gescoord tegenover 3 van de Toorn. Nu wisselt Toornstra veel meer van positie tussen wedstrijden maar toch. Ons rendement is al vrij matig, dan laat ik de meest scorende speler van de twee het liefste staan. Zeker omdat Kökcü en Aursnes ook al niet veel scoren.quote:Op zondag 28 november 2021 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra kan dat zonder bal net zo goed zijn. Ik vind dat verder niet heel uitzonderlijk van Til (in ons elftal). Hij voegde voornamelijk wat extra toe door aanvallend veelal op de juiste plek te staan en ook te scoren. Dat is de laatste tijd wel weer wat minder. Toornstra voegt voetballend meer toe dan Til en dan kun je inderdaad gewoon een rechtsbuiten op rechts zetten. Aursnes zou ik in ieder geval laten staan. Die doet het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |