Dat beleid is deze week veranderd. Erg vreemd dat een held van de zorg waarvoor ik bijna wekelijks klap daar niet van op de hoogte is.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft ook geen vrienden om de test voor hem te halen.
Los daarvan moet je met klachten gewoon testen bij de GGD natuurlijk.
Wat dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had een uitstekende TT.
Nouja, het zijn regels voor het volk. Ik hoef sowieso niet via de GGD te testen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beleid is deze week veranderd. Erg vreemd dat een held van de zorg waarvoor ik bijna wekelijks klap daar niet van op de hoogte is.
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, het zijn regels voor het volk. Ik hoef sowieso niet via de GGD te testen.
Wat is nu het beleid dan?
quote:1| Ook bij klachten: doe een zelftest
Bij klachten die op corona wijzen, ga naar de teststraat – en doe in elk geval niet zo’n frommelig zelftestje uit de supermarkt. Zo luidde lang het advies, als het gaat om de witte coronatestjes uit de winkel. Maar als donderslag bij heldere hemel komt daarin nu verandering. De zelftests blijken het bij snotterende en kuchende mensen bij nader inzien fantastisch te doen, constateert het OMT in zijn nieuwe adviesbrief.
Dat komt goed uit, zegt arts-microbioloog Jan Kluytmans. ‘Nu is een leraar die wakker wordt met een snotneus al snel een of twee lesdagen kwijt aan het maken van een afspraak bij de GGD en het wachten op de uitslag. Maar als hij een thuistest heeft liggen, kan hij zichzelf testen en bij een negatieve uitslag zeggen: ik ga werken, desnoods met een mondkapje op.’
Het OMT adviseert dan ook zelftesten ‘kosteloos beschikbaar te stellen voor ten minste specifieke groepen’ zoals leraren en ‘het gebruik zo laagdrempelig mogelijk te maken’. Met als kanttekeningen: wie een positieve uitslag krijgt bij de sneltest, moet alsnog naar de GGD, en wie omgaat met kwetsbare personen of zelf kwetsbaar is, kan bij klachten de zelftest sowieso beter links laten liggen.
Achter de wonderlijke omslag van ‘geen zelftest bij klachten’ naar ‘wél een zelftest bij klachten’ schuilt een trits afwegingen en ontwikkelingen. Misschien wel de belangrijkste: een nieuwe, grondige studie, die uitwijst dat zelftesten ook bij mensen met klachten meer dan 85 procent van de keren goed zitten. ‘Een mooie uitkomst’, zegt onderzoeksleider Carl Moons (UMC Utrecht), die het OMT voorinzage gaf in de cijfers.
Bovendien sluiten de zelftests beter aan op de praktijk. Want van de mensen met verkoudheidsklachten neemt nu al 32 procent thuis een test af, blijkt uit de cijfers. Intussen laat nog maar een op de drie zich bij klachten testen bij de GGD, de rest onderneemt bij klachten helemaal niets.
Als men in zo’n geval een zelftestje thuis had liggen, zou haast de helft van de snotteraars die ook gebruiken, blijkt uit nieuw vragenlijstonderzoek van de RIVM Gedragsunit. Dat zou meer coronagevallen aan het licht brengen en, naar men hoopt, ook meer mensen ertoe brengen thuis in isolatie te gaan om anderen niet te besmetten.
‘Ik denk persoonlijk dat dit echt de weg is hoe we met dit virus moeten gaan leven’, zegt Kluytmans. ‘In het begin was het een beetje raar om bij zo’n mogelijk gevaarlijke, meldingsplichtige ziekte te zeggen: test jezelf maar thuis. Maar inmiddels zitten we in een andere fase. Bij geïmmuniseerden richt het virus relatief weinig schade aan. Dan kun je beter pragmatisch zijn en kiezen voor een koers die meer draagvlak heeft.’
Een beetje laat misschien, dat de wetenschap nu pas met meer details over de sneltests komt? De reden is dat de markt mijlenver voorloopt op het onderzoek, vertelt Moons. De fabrikant hoeft geen gedetailleerde cijfers te tonen over hoe nauwkeurig de test werkt voordat de verkoop begint. ‘Dus ze liggen in de winkel en mensen gebruiken ze al, terwijl nog niet alle studies zijn gedaan’, zegt Moons. ‘Dat is raar en vervelend, maar het is niet anders.’
De onderzoeken naar de precieze cijfers duren doorgaans maanden, omdat men voldoende onderzoeksdeelnemers moet vinden, metingen moet doen en de resultaten moet analyseren.
Wat een debiel dan die gastquote:Op donderdag 25 november 2021 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beleid is deze week veranderd. Erg vreemd dat een held van de zorg waarvoor ik bijna wekelijks klap daar niet van op de hoogte is.
Dat vind ik in jouw geval niet zo vreemd.quote:
Snel lezen voordat @GGMM het weer achter een linkje plaatst.quote:
Zelftests blijken toch érg goed te werken waardoor het OMT nu adviseert om eerst zo'n test te doen voordat er naar de GGD gegaan wordt.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Samenvatting? Ik ga dit niet lezen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik in jouw geval niet zo vreemd.
[..]
Snel lezen voordat @:ggmm het weer achter een linkje plaatst.
Oh. Maar dan kun je het zo goed kappen met de GGD. Waarom zou je dan nog naar de GGD gaan als je een zelftest hebt gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelftests blijken toch érg goed te werken waardoor het OMT nu adviseert om eerst zo'n test te doen voordat er naar de GGD gegaan wordt.
Welke NSB-er zet daar nou TR's voor?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, maar premiumartikelen zijn verboden.
Je mag de maker van de TR's bedanken
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, maar premiumartikelen zijn verboden.
Je mag de maker van de TR's bedanken
Ja, triest hequote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke NSB-er zet daar nou TR's voor?
Om een vinkje te krijgen als wappie.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Maar dan kun je het zo goed kappen met de GGD. Waarom zou je dan nog naar de GGD gaan als je een zelftest hebt gedaan?
Deze post krijgt een welverdiende likequote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke NSB-er zet daar nou TR's voor?
@Boussaadia is een vermakelijke troll maar ik schat de beste man niet in als een NSB'er.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom handel jij die eigenlijk af, we hebben hier toch moderators?
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom handel jij die eigenlijk af, we hebben hier toch moderators?
Helaas heeft hij dit op een specifiek moment gedaan en toegegeven, even mycroften.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
@:boussaadia is een vermakelijke troll maar ik schat de beste man niet in als een NSB'er.
Ik ga morgen even langs bij je moeder zonder fooi te geven.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie nog een mooie black friday deal gescoord?
Testen waren overal uitverkocht hier gisteren. Meteen blinde paniek.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik overweeg dat wel te doen maar dan moet ik eerst helemaal zo'n test halen
Misschien vanmiddag, als ik me wat fitter voel!
Nee, dat is voor domme paupers.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Die heeft het te druk voor jou, voor haar is het ook immers black fridayquote:Op donderdag 25 november 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga morgen even langs bij je moeder zonder fooi te geven.
Als vaste bezoeker van COR @Elan , hoe vind jij de sfeer daar de laatste week. Slaat het om? Is er blinde paniek?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Testen waren overal uitverkocht hier gisteren. Meteen blinde paniek.
Oh vond hem hem op zich wel aardig 7/10.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan Later 6/10.
Vond het niet één van zijn beste.
Het zou die mensen helpen om er niet 24/7 mee bezig te zijn. Volgens mij zijn er users die daar al bijna 2 jaar constant de hele dag aan het posten zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als vaste bezoeker van COR @:Elan , hoe vind jij de sfeer daar de laatste week. Slaat het om? Is er blinde paniek?
Al die veelposters geven ook toe burn-outs te hebben gehad. Joh.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou die mensen helpen om er niet 24/7 mee bezig te zijn. Volgens mij zijn er users die daar al bijna 2 jaar constant de hele dag aan het posten zijn.
Blinde paniek niet, wel heel veel ziedende mensen. Iedereen valt voornamelijk over elkaar heen als het gaat over scholensluitingquote:Op donderdag 25 november 2021 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als vaste bezoeker van COR @:Elan , hoe vind jij de sfeer daar de laatste week. Slaat het om? Is er blinde paniek?
Die blijven vooralsnog openquote:Op donderdag 25 november 2021 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Blinde paniek niet, wel heel veel ziedende mensen. Iedereen valt voornamelijk over elkaar heen als het gaat over scholensluiting.
Net als die domme Attje Kuiken. Scholen moeten openblijven want anders 'depressies, eenzaamheid en mensen alleen op een kamertje'. En dan wel een lockdown willen. (lol)quote:Op donderdag 25 november 2021 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Blinde paniek niet, wel heel veel ziedende mensen. Iedereen valt voornamelijk over elkaar heen als het gaat over scholensluiting.
erg mooiquote:Op donderdag 25 november 2021 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die blijven vooralsnog open
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Erg jammer.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ben ik aangenomen en begin ik aanstaande dinsdag!![]()
@:ggmm
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Echt he. Alsof ze die drie weken extra kerstvakantie niet gewoon lekker kunnen gaan gamen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als die domme Attje Kuiken. Scholen moeten openblijven want anders 'depressies, eenzaamheid en mensen alleen op een kamertje'. En dan wel een lockdown willen. (lol)
Wat een vervelend mokkel is dat ook.
Gefeliciteerd gozer!quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlogod.quote:Of het kabinet het advies overneemt, is niet duidelijk.
Kleine nederlaag of zo, hopelijk gelijkspelletje. Jij?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van vanavond maat?
Mooi, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.
Ik hoorde gisteren op de boomerradio dat mensen het een schande vonden dat ze bij de GGD na drie contracten eruit werden geflikkerd (want dan moet je een vast contract krijgen, deze uitleg is voor @:onlogisch ) omdat ze daar toch zoveel mensen nodig hebben.
Die snappen het leven niet helemaal denk ik.
Hef COR maar op dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
Ik las overigens ergens dat dat virus zichzelf aan het doodmuteren is.
Dit even ter info
Op Facebook?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
Ik las overigens ergens dat dat virus zichzelf aan het doodmuteren is.
Dit even ter info
Niet gelezenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
Sierd de Vos is onder vuur komen te liggen in Kroatie, nadat hij woensdagavond voorafgaand aan Besiktas - Ajax een misplaatste grap maakte over Domagoj Vida. Volgens de commentator van Ziggo Sport moest de Turkse club 'ontheffing aanvragen voor de verdediger omdat hij zo lelijk is'. Die woorden worden de sportcommentator niet in dank afgenomen in Kroatië, het geboorteland van Vida.
Op de Facebookpagina van het medium, waar ze het nieuwsbericht gedeeld hebben, wordt De Vos ook flink door het slijk gehaald. "Deze Nederlandse commentator zou de duivel zelf bang maken met zijn uiterlijk", luidt een reactie. "Het is niet zijn taak om iemand te beoordelen op zijn uiterlijk en hoe hij eruit ziet. Daar is geen enkele reden voor. Zelf is hij ook geen schoonheid." Een ander gaat nog een stap verder. "Hij ziet eruit als een wild zwijn. Een mooie dikke drugsverslaafde. Ze moeten hem voor straf het riool schoon laten maken."
Mensen zeggen iets op social media 'aritkelen' zijn echt de kanker van deze samenleving.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
Sierd de Vos is onder vuur komen te liggen in Kroatie, nadat hij woensdagavond voorafgaand aan Besiktas - Ajax een misplaatste grap maakte over Domagoj Vida. Volgens de commentator van Ziggo Sport moest de Turkse club 'ontheffing aanvragen voor de verdediger omdat hij zo lelijk is'. Die woorden worden de sportcommentator niet in dank afgenomen in Kroatië, het geboorteland van Vida.
Op de Facebookpagina van het medium, waar ze het nieuwsbericht gedeeld hebben, wordt De Vos ook flink door het slijk gehaald. "Deze Nederlandse commentator zou de duivel zelf bang maken met zijn uiterlijk", luidt een reactie. "Het is niet zijn taak om iemand te beoordelen op zijn uiterlijk en hoe hij eruit ziet. Daar is geen enkele reden voor. Zelf is hij ook geen schoonheid." Een ander gaat nog een stap verder. "Hij ziet eruit als een wild zwijn. Een mooie dikke drugsverslaafde. Ze moeten hem voor straf het riool schoon laten maken."
Doe toch normaal debielquote:Op donderdag 25 november 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
We gaan eten. Alle ongevaccineerden eten maar om 12:00.
Laat @Oriente met rustquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
User @:Oriente praat trouwens tegen zichzelf.
Oriente in F&S / South Park #67 Season Finale
Ik vind alleen family guy soms nog wel eens leuk.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er volwassen mensen die South Park leuk vinden ja?
Jaquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
een 8,7 op imdb dus dan moet GGMM het ook wel leuk vinden of we gaan twijfelen aan wat volwassen isquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas heeft hij dit op een specifiek moment gedaan en toegegeven, even mycroften.
Een extra beveiligingscamera besteld.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Iedereen kon toch 3 gratis krijgen van de overheid? Heb iig 3 op de plank liggen. Maar bij sommige mensen zullen die 3 er wel snel doorheen gaan.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Testen waren overal uitverkocht hier gisteren. Meteen blinde paniek.
@Caland is gewoon stikjaloers. Al zal hij dat nooit durven toegeven.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders die in het Ajaxtopic langskomen om de prestaties van Ajax in perspectief te plaatsen.
Leuke rubriek
Genieten ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders die in het Ajaxtopic langskomen om de prestaties van Ajax in perspectief te plaatsen.
Leuke rubriek
Ik moet altijd wel lachen als @Caland weer allemaal conclusies trekt en vervolgens toegeeft dat hij de helft van de wedstrijden niet ziet.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Caland is gewoon stikjaloers. Al zal hij dat nooit durven toegeven.
Ja van de zomer, maar je kunt ze voor 2,50 kopen dus dat valt mee. Ik test nu eigenlijk elke week dat is een meme op zich geworden maar doe het omdat m'n ouweheer zijn gezondheid zeer fragiel is en ik daar wel wil blijven komen..quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen kon toch 3 gratis krijgen van de overheid? Heb iig 3 op de plank liggen. Maar bij sommige mensen zullen die 3 er wel snel doorheen gaan.
Als bezoeker ergens is het prima te doen, maar als je als werknemer/ondernemer hem de hele dag op moet is het wel minder. Dan moet je misschien een licht stoffen kapje opdoen maar dan gaat het nut ook weer achteruit. Bij lange reis in vliegtuig ook niet prettig maar het went als je rustig bent. Als je veel praat dan wordt het natuurlijk broeierig.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
Net terug van de kapper, gelukkig had hij weer keurig een mondkapje onder zijn kin hangen.
Maar de poule van Feyenoord had zomaar een Europa League poule kunnen zijn!!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Leuke rubriek
Oh dan zijn ze iig goedkoper geworden. Bij zo'n situatie als die van jou snap ik dat je vaak wilt testen.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja van de zomer, maar je kunt ze voor 2,50 kopen dus dat valt mee. Ik test nu eigenlijk elke week dat is een meme op zich geworden maar doe het omdat m'n ouweheer zijn gezondheid zeer fragiel is en ik daar wel wil blijven komen..
Eigenlijk zouden die dingen gewoon gratis beschikbaar moeten zijn voor iedereen en overal.
En die van PSV een Sjempions Liek poule!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:52 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar de poule van Feyenoord had zomaar een Europa League poule kunnen zijn!!
Dat wist ik niet, excuus.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja van de zomer, maar je kunt ze voor 2,50 kopen dus dat valt mee. Ik test nu eigenlijk elke week dat is een meme op zich geworden maar doe het omdat m'n ouweheer zijn gezondheid zeer fragiel is en ik daar wel wil blijven komen..
Eigenlijk zouden die dingen gewoon gratis beschikbaar moeten zijn voor iedereen en overal.
Ja joh, maakt toch niet uit verder. Kan wel lachen om die test mentionsquote:
Ik heb alleen gisteren niet gezien, maar die ging nergens meer over toch.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als @:caland weer allemaal conclusies trekt en vervolgens toegeeft dat hij de helft van de wedstrijden niet ziet.
Ik dacht eigenlijk dat op dit moment een heel groot gedeelte van de besmettingen bij die kleine monsters vandaan kwamen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:19 schreef Elan het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht
Horeca dicht om 17:00
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat op dit moment een heel groot gedeelte van de besmettingen bij die kleine monsters vandaan kwamen.
Ha, die kunnen na 17:00 mooi geen chocomel in de kroeg gaan drinken.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat weer een hele lange winter worden zo.
Het lijkt me ook niet dat die winkels wat eerder dichtgooien echt veel uitmaakt.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, het is vooralsnog ook maar een advies gelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat die winkels wat eerder dichtgooien echt veel uitmaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
Lees gelukkig nog niks over de sport(scholen)
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is vooralsnog ook maar een advies gelukkig.Zodat hetzelfde aantal mensen in een korter tijdframe worden geproptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje groepsimmuniteit. Je kan zo aan de slag bij het OMT.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodat hetzelfde aantal mensen in een korter tijdframe worden gepropt
Zomaar?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef KingRoland het volgende:
Net tikkie gestuurd naar vrienden
Ja, dit is een voorzetje voor het aankondigen van schoolsluiting vanaf maandag. Dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks ontvangenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt Badr.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dit is een voorzetje voor het aankondigen van schoolsluiting vanaf maandag. Dat kan haast niet anders.
ik ging gisteren met een paar vrienden naar ajax kijken dus toen hebben we eten besteldquote:
Oh oke bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ging gisteren met een paar vrienden naar ajax kijken dus toen hebben we eten besteld
Wat had je besteldquote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ging gisteren met een paar vrienden naar ajax kijken dus toen hebben we eten besteld
Als de kantine om 17:00 uur dicht moet mag het van mij winterstop zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
Lees gelukkig nog niks over de sport(scholen)
Van wie ben jij het debiele broertje?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Oriente is het debiele broertje van @:Zipportal
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wie ben jij het debiele broertje?
Heb jij een goede tandartsverzekering?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Oriente is het debiele broertje van @:Zipportal
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch ga je op deze man stemmen?
Ik doe het zelf.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb jij een goede tandartsverzekering?
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik vind dat tegenwoordig echt duur. Amerikaanse praktijken Oriente.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee, ik ga niet stoer doen tegen iemand die ooit midden in een potje Haxball weg moest omdat zijn vriendin hem sommeerde de vaatwasser uit te ruimenquote:
Vanmorgen in kerk geweest voor begrafenis.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef KingRoland het volgende:
Gecondoleerd maatquote:Op donderdag 25 november 2021 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen in kerk geweest voor begrafenis.
3/10
Wtfquote:Op donderdag 25 november 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch ga je op deze man stemmen?
@JanCees is woedend.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
Horeca om 17:00 dicht wil het OMT. Op naar COR.
Gecondoleerd. Ik ga zondag weer naar de kerk.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen in kerk geweest voor begrafenis.
3/10
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee, ik ga niet stoer doen tegen iemand die ooit midden in een potje Haxball weg moest omdat zijn vriendin hem sommeerde de vaatwasser uit te ruimen
Dan wordt het tijd dat je een vriendin neemt.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen, ik moet met de hand afwassen
Ik denk dat @Oriente het ook goed zou doen als full bottom.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je een vriendin neemt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja helaas ben ik niet zo'n halfgod als jij, Gurney en Wuppie ouwe reusquote:Op donderdag 25 november 2021 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je een vriendin neemt.
Tinder is bizar. Vraag @BehoorlijkKritisch maar om tips.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja helaas ben ik niet zo'n halfgod als jij, Gurney en Wuppie ouwe reus
Het wordt een beetje een obsessie van jou en Gurney. Goed zo!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Vraag @:behoorlijkkritisch maar om tips.
Waar heb je het toch overquote:Op donderdag 25 november 2021 16:22 schreef KingRoland het volgende:
ik heb eindelijk 95% te pakken
heeft me al weken geduurd
Ander topic al geantwoord op @maxi-mus , maar 2-1.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laat maar
slavia - feyenoord zeg het maar
had jouw antwoord op maxi-mus nog niet gelezen, maar toch bedankt voor het opnieuw melden van jouw voorspelling.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ander topic al geantwoord op @:maxi-mus , maar 2-1.
Lekkere odds voor Feyenoord her en der. Ga je een betje wagen, KingRolo?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had jouw antwoord op maxi-mus nog niet gelezen, maar toch bedankt voor het opnieuw melden van jouw voorspelling.
Ik ga voor 0-2 feyenoord
met een pingel
Heb je daarvoor een incognito tabje moeten gebruiken???quote:Op donderdag 25 november 2021 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het erge is nog dat zo'n man gewoon betaald krijgt om dit soort wartaal uit te slaan.
quote:Op donderdag 25 november 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je daarvoor een incognito tabje moeten gebruiken???
kan ni meer wedden op unibetquote:Op donderdag 25 november 2021 16:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekkere odds voor Feyenoord her en der. Ga je een betje wagen, KingRolo?
Hier pasta met kip.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik pleur er een pizza in straks, bord op schoot genot.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toevallig zeg, ik eet hetzelfde!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vies dik varken.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleur er een pizza in straks, bord op schoot genot.
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist een kippetje gesloopt. Verder niks; alleen thuis en geen zin om te koken.
Walgelijke vetzakquote:Op donderdag 25 november 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleur er een pizza in straks, bord op schoot genot.
Chineesquote:Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die gast is wel behoorlijk kritisch!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Badder is dat ook heel ongezond!
een Chinees zou ik ook niet zo snel opetenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Badder is dat ook heel ongezond!
Dit vind ik één van je mindere grappenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
een Chinees zou ik ook niet zo snel opeten
ja kan altijd van niveau zijn maar chinees is wel een breed begrip natuurlijk, het is geen gerechtquote:Op donderdag 25 november 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik één van je mindere grappen
Ja ik ken al die namen niet ik eet het ook maar één per jaar ofzo, en dan meer omdat iemand anders het bestelt. Zelf zou ik het echt nooit halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja kan altijd van niveau zijn maar chinees is wel een breed begrip natuurlijk, het is geen gerecht
Met wie ga je het oppeuzelen dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ken al die namen niet ik eet het ook maar één per jaar ofzo, en dan meer omdat iemand anders het bestelt. Zelf zou ik het echt nooit halen.
Dus sorry kan je niet verder helpen
De 'Chinees' die je gemiddeld in Nederland afhaalt of bezorgd krijgt bestaat uit maximaal 4 verschillende basissauzen. Gebaseerd op olie en suiker. Ik ben er geen fan van.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja kan altijd van niveau zijn maar chinees is wel een breed begrip natuurlijk, het is geen gerecht
Zo, we hebben hier met een connaisseur te maken lees ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De 'Chinees' die je gemiddeld in Nederland afhaalt of bezorgd krijgt bestaat uit maximaal 4 verschillende basissauzen. Gebaseerd op olie en suiker. Ik ben er geen fan van.
Maar het eten in China zelf is in sommige streken echt fantastisch.
Al besproken.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetballen. Tenminste, dat gaan ze proberen.
Geen Ab1.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:57 schreef Coco het volgende:
Nieuwe avondklok overtreden
@:zipportal
quote:Op donderdag 25 november 2021 16:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]Ik had onze likkende neger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had onze likkende neger verwacht
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Foutje gemaakt in m'n browser en nu een hoop bookmarks kwijt.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had onze likkende neger verwacht
Hij doet het niet meerquote:Op donderdag 25 november 2021 18:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Foutje gemaakt in m'n browser en nu een hoop bookmarks kwijt.
Misschien kun je even werken voor je geld en hem terugzoeken.
niet gekliktquote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer
https://i207.photobucket.(...)imations/licking.gif
Got him.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer
https://i207.photobucket.(...)imations/licking.gif
Friet. Rood Til.quote:
Z'n moeder neuken.quote:
Je oma viel tegen in bed.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Ik heb geen oma met een kunstgebit dus dit zal in je delirium zijn geweest.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je oma viel tegen in bed.
Mocht wel op haar kunstgebit klaarkomen.
Gaat het goed met je maat?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je oma viel tegen in bed.
Mocht wel op haar kunstgebit klaarkomen.
Ik verwar soms dingen uit m'n duistere periode.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen oma met een kunstgebit dus dit zal in je delirium zijn geweest.
Alles goed. Ik kijk nu Feienoord. Dus alles kan beter.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het goed met je maat?
Je komt de laatste dagen weer een beetje 'vreemd' over.
Als je nu maar richting het licht gaat.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwar soms dingen uit m'n duistere periode.
Big hug.
Allicht.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je nu maar richting het licht gaat.
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles goed. Ik kijk nu Feienoord. Dus alles kan beter.
Op naar PSV en morgenochtend Hans Anders.
Al besproken.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Moekegod @:Zipportal
Als hij helemaal in Peru zit lijkt me dat niet zo'n probleemquote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef aTypisch het volgende:
een van mijn vorige huisgenootjes in peru heeft corona
het einde is nabij voor mij
morgen testen
Dit is al besprokenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Moekegod @:Zipportal
Verzin een gemakkellijke username.quote:
Ben je nu in Peru?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef aTypisch het volgende:
een van mijn vorige huisgenootjes in peru heeft corona
het einde is nabij voor mij
morgen testen
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
Red velved brownies gebakken… met glazuur..
Nog nooit zo iets machtigs en smerigs tegelijk op.
net als jou dusquote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scorenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nu in Peru?
Mooi land
goor varken, door mensen zoals jij liggen de IC's vol in nederlandquote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
Ah welke stad ben je nu?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scoren
peru is erg mooi ja, in mijn ervaring tot nu erg lieve mensen
via via ook een adres voor ayahuasca tripje gekregen, maar daar begin ik nog even niet aan![]()
Lekker eten ook daar. Cevichegenotquote:Op donderdag 25 november 2021 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scoren
peru is erg mooi ja, in mijn ervaring tot nu erg lieve mensen
via via ook een adres voor ayahuasca tripje gekregen, maar daar begin ik nog even niet aan![]()
je bent toch ook machtig mooi maar wel een beetje ordiquote:Op donderdag 25 november 2021 21:34 schreef Charz het volgende:
[..]
Bakkes. Jij bent mijn maatje toch?
Gelukkig maar een beetje..quote:Op donderdag 25 november 2021 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent toch ook machtig mooi maar wel een beetje ordi
Nu nog ontmaagd worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent toch ook machtig mooi maar wel een beetje ordi
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nu in Peru?
Mooi land
Wat een bagger.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:35 schreef GGMM het volgende:
The Perks of Being a Wallflower
6/10
@:maxi-mus @:kingroland @:onlogisch @:wereldgozer @:lenny_leonard check deze review
Nou zegquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 23:38 schreef KingRoland het volgende:
Nieuwe corona variant
OP NAAR COR
@:lenny_leonard @:zipportal
quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer Nederlands en lees dan me zin nog is goed door, misschien heb je dan door wat ik bedoel.
De erg sympathieke MagnusGodquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens; goedemorgen!![]()
Het WK schaken begint vandaag, genot.
Ik vind ze beide wel sympathiek maar hoop op Magnus ja. Die streams van hem zijn echt genot altijd.quote:
Genot. Bij de pak schaal podcast zat één of andere kut dj. Ik was woedend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
XanderGod bij het Cor Potcastje @:maxi-mus
Schattig naïef, die Engelsen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:59 schreef Oriente het volgende:
@:Caland
https://www.reddit.com/r/(...)e_stairs_and_beaten/
Gisteravond bij Leicester - Legia
quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot. Bij de pak schaal podcast zat één of andere kut dj. Ik was woedend.
Behaagzieke flikker.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Theo tegenwoordig dakloos is.
Ik snap de noodzaak niet zo dat dit ook op joetoep moet, maargoedquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Theo tegenwoordig dakloos is.
Een lamp gekocht? @Scrummiequote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
Net bij de action geweest
Nu goed douchen
Ik haal daar altijd olie en ruitenvloeistof eens in de zoveel maanden.quote:
@GGMM ben ik wel eens ooit bij de Action geweest? Indien je geen topic daarover kan vinden wil ik graag even mijn gal spuwen over de actie van Dhr. @Calandquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
Net bij de action geweest
Nu goed douchen
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM ben ik wel eens ooit bij de Action geweest? Indien je geen topic daarover kan vinden wil ik graag even mijn gal spuwen over de actie van Dhr. @:caland
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga zo even je kop van je romp slaan.
Ik ben het waarschijnlijk met je eens, maar voor olie maakt het echt geen reet uitquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM ben ik wel eens ooit bij de Action geweest? Indien je geen topic daarover kan vinden wil ik graag even mijn gal spuwen over de actie van Dhr. @:caland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |