Als hij helemaal in Peru zit lijkt me dat niet zo'n probleemquote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef aTypisch het volgende:
een van mijn vorige huisgenootjes in peru heeft corona
het einde is nabij voor mij
morgen testen
Dit is al besprokenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Moekegod @:Zipportal
Verzin een gemakkellijke username.quote:
Ben je nu in Peru?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef aTypisch het volgende:
een van mijn vorige huisgenootjes in peru heeft corona
het einde is nabij voor mij
morgen testen
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
Red velved brownies gebakken… met glazuur..
Nog nooit zo iets machtigs en smerigs tegelijk op.
net als jou dusquote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scorenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nu in Peru?
Mooi land
goor varken, door mensen zoals jij liggen de IC's vol in nederlandquote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
Ah welke stad ben je nu?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scoren
peru is erg mooi ja, in mijn ervaring tot nu erg lieve mensen
via via ook een adres voor ayahuasca tripje gekregen, maar daar begin ik nog even niet aan![]()
Lekker eten ook daar. Cevichegenotquote:Op donderdag 25 november 2021 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scoren
peru is erg mooi ja, in mijn ervaring tot nu erg lieve mensen
via via ook een adres voor ayahuasca tripje gekregen, maar daar begin ik nog even niet aan![]()
je bent toch ook machtig mooi maar wel een beetje ordiquote:Op donderdag 25 november 2021 21:34 schreef Charz het volgende:
[..]
Bakkes. Jij bent mijn maatje toch?
Gelukkig maar een beetje..quote:Op donderdag 25 november 2021 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent toch ook machtig mooi maar wel een beetje ordi
Nu nog ontmaagd worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent toch ook machtig mooi maar wel een beetje ordi
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nu in Peru?
Mooi land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |