Erg jammer.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die blijven vooralsnog open
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ben ik aangenomen en begin ik aanstaande dinsdag!![]()
@:ggmm
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Echt he. Alsof ze die drie weken extra kerstvakantie niet gewoon lekker kunnen gaan gamen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als die domme Attje Kuiken. Scholen moeten openblijven want anders 'depressies, eenzaamheid en mensen alleen op een kamertje'. En dan wel een lockdown willen. (lol)
Wat een vervelend mokkel is dat ook.
Gefeliciteerd gozer!quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die blijven vooralsnog open
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Onlogod.quote:Of het kabinet het advies overneemt, is niet duidelijk.
Kleine nederlaag of zo, hopelijk gelijkspelletje. Jij?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van vanavond maat?
Mooi, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd.
Ik hoorde gisteren op de boomerradio dat mensen het een schande vonden dat ze bij de GGD na drie contracten eruit werden geflikkerd (want dan moet je een vast contract krijgen, deze uitleg is voor @:onlogisch ) omdat ze daar toch zoveel mensen nodig hebben.
Die snappen het leven niet helemaal denk ik.
Hef COR maar op dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
Ik las overigens ergens dat dat virus zichzelf aan het doodmuteren is.
Dit even ter info
Op Facebook?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
Ik las overigens ergens dat dat virus zichzelf aan het doodmuteren is.
Dit even ter info
Niet gelezenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
Sierd de Vos is onder vuur komen te liggen in Kroatie, nadat hij woensdagavond voorafgaand aan Besiktas - Ajax een misplaatste grap maakte over Domagoj Vida. Volgens de commentator van Ziggo Sport moest de Turkse club 'ontheffing aanvragen voor de verdediger omdat hij zo lelijk is'. Die woorden worden de sportcommentator niet in dank afgenomen in Kroatië, het geboorteland van Vida.
Op de Facebookpagina van het medium, waar ze het nieuwsbericht gedeeld hebben, wordt De Vos ook flink door het slijk gehaald. "Deze Nederlandse commentator zou de duivel zelf bang maken met zijn uiterlijk", luidt een reactie. "Het is niet zijn taak om iemand te beoordelen op zijn uiterlijk en hoe hij eruit ziet. Daar is geen enkele reden voor. Zelf is hij ook geen schoonheid." Een ander gaat nog een stap verder. "Hij ziet eruit als een wild zwijn. Een mooie dikke drugsverslaafde. Ze moeten hem voor straf het riool schoon laten maken."
Mensen zeggen iets op social media 'aritkelen' zijn echt de kanker van deze samenleving.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
Sierd de Vos is onder vuur komen te liggen in Kroatie, nadat hij woensdagavond voorafgaand aan Besiktas - Ajax een misplaatste grap maakte over Domagoj Vida. Volgens de commentator van Ziggo Sport moest de Turkse club 'ontheffing aanvragen voor de verdediger omdat hij zo lelijk is'. Die woorden worden de sportcommentator niet in dank afgenomen in Kroatië, het geboorteland van Vida.
Op de Facebookpagina van het medium, waar ze het nieuwsbericht gedeeld hebben, wordt De Vos ook flink door het slijk gehaald. "Deze Nederlandse commentator zou de duivel zelf bang maken met zijn uiterlijk", luidt een reactie. "Het is niet zijn taak om iemand te beoordelen op zijn uiterlijk en hoe hij eruit ziet. Daar is geen enkele reden voor. Zelf is hij ook geen schoonheid." Een ander gaat nog een stap verder. "Hij ziet eruit als een wild zwijn. Een mooie dikke drugsverslaafde. Ze moeten hem voor straf het riool schoon laten maken."
Doe toch normaal debielquote:Op donderdag 25 november 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
We gaan eten. Alle ongevaccineerden eten maar om 12:00.
Laat @Oriente met rustquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
User @:Oriente praat trouwens tegen zichzelf.
Oriente in F&S / South Park #67 Season Finale
Ik vind alleen family guy soms nog wel eens leuk.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er volwassen mensen die South Park leuk vinden ja?
Jaquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
een 8,7 op imdb dus dan moet GGMM het ook wel leuk vinden of we gaan twijfelen aan wat volwassen isquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas heeft hij dit op een specifiek moment gedaan en toegegeven, even mycroften.
Een extra beveiligingscamera besteld.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie nog een mooie black friday deal gescoord?
Iedereen kon toch 3 gratis krijgen van de overheid? Heb iig 3 op de plank liggen. Maar bij sommige mensen zullen die 3 er wel snel doorheen gaan.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Testen waren overal uitverkocht hier gisteren. Meteen blinde paniek.
@Caland is gewoon stikjaloers. Al zal hij dat nooit durven toegeven.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders die in het Ajaxtopic langskomen om de prestaties van Ajax in perspectief te plaatsen.
Leuke rubriek
Genieten ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders die in het Ajaxtopic langskomen om de prestaties van Ajax in perspectief te plaatsen.
Leuke rubriek
Ik moet altijd wel lachen als @Caland weer allemaal conclusies trekt en vervolgens toegeeft dat hij de helft van de wedstrijden niet ziet.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Caland is gewoon stikjaloers. Al zal hij dat nooit durven toegeven.
Ja van de zomer, maar je kunt ze voor 2,50 kopen dus dat valt mee. Ik test nu eigenlijk elke week dat is een meme op zich geworden maar doe het omdat m'n ouweheer zijn gezondheid zeer fragiel is en ik daar wel wil blijven komen..quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen kon toch 3 gratis krijgen van de overheid? Heb iig 3 op de plank liggen. Maar bij sommige mensen zullen die 3 er wel snel doorheen gaan.
Als bezoeker ergens is het prima te doen, maar als je als werknemer/ondernemer hem de hele dag op moet is het wel minder. Dan moet je misschien een licht stoffen kapje opdoen maar dan gaat het nut ook weer achteruit. Bij lange reis in vliegtuig ook niet prettig maar het went als je rustig bent. Als je veel praat dan wordt het natuurlijk broeierig.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
Net terug van de kapper, gelukkig had hij weer keurig een mondkapje onder zijn kin hangen.
Maar de poule van Feyenoord had zomaar een Europa League poule kunnen zijn!!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Leuke rubriek
Oh dan zijn ze iig goedkoper geworden. Bij zo'n situatie als die van jou snap ik dat je vaak wilt testen.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja van de zomer, maar je kunt ze voor 2,50 kopen dus dat valt mee. Ik test nu eigenlijk elke week dat is een meme op zich geworden maar doe het omdat m'n ouweheer zijn gezondheid zeer fragiel is en ik daar wel wil blijven komen..
Eigenlijk zouden die dingen gewoon gratis beschikbaar moeten zijn voor iedereen en overal.
En die van PSV een Sjempions Liek poule!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:52 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar de poule van Feyenoord had zomaar een Europa League poule kunnen zijn!!
Dat wist ik niet, excuus.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja van de zomer, maar je kunt ze voor 2,50 kopen dus dat valt mee. Ik test nu eigenlijk elke week dat is een meme op zich geworden maar doe het omdat m'n ouweheer zijn gezondheid zeer fragiel is en ik daar wel wil blijven komen..
Eigenlijk zouden die dingen gewoon gratis beschikbaar moeten zijn voor iedereen en overal.
Ja joh, maakt toch niet uit verder. Kan wel lachen om die test mentionsquote:
Ik heb alleen gisteren niet gezien, maar die ging nergens meer over toch.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als @:caland weer allemaal conclusies trekt en vervolgens toegeeft dat hij de helft van de wedstrijden niet ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |