Vandaag weer een nieuw dagrecord, ben benieuwd wat ze gaan beslissen...quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben eens slim geweest en heb nog even razendsnel een kappersafspraak gemaakt voor vrijdag. Ik zie het al gebeuren dat we weer in lockdown gaan en ik zit met lokken die inmiddels tot over m'n ogen vallen.
Goed bezig! Ik was aan het multitasken en heb inmiddels m'n jaaradministratie gedaan, een sjaal van acht meter lang gebreid en de auto gewassen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef Meke het volgende:
Zo nou hè hè, ik heb ondertussen de was gestreken en de zolder opgeruimd, maar er is een nieuw topic!
Ze kunnen in dat geval switchen van zorgverzekering, las ik in dat artikel. Het is niet makkelijk, maar dat is een abortus natuurlijk sowieso niet en al helemaal niet in het soort huishouden dat zich aansluit bij Prolife verzekeringen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet om het feit dat het misleidend zou zijn, maar meer om het feit dat het überhaupt bestaat. En ik weet niet of mijn opzegging een verschil gaat makenMaar vind het ook naar om bij zo'n verzekering aangesloten te zijn.
En het gaat mij ook niet om volwassenen die zelf de keuze maken, maar vooral om tieners en jongvolwassenen die vanuit huis uit zo'n verzekering daar hebben en daardoor financieel gedwongen deze keuze niet kunnen maken
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef Meke het volgende:
Zo nou hè hè, ik heb ondertussen de was gestreken en de zolder opgeruimd, maar er is een nieuw topic!
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Hier flink wat mensen aan een positieve testuitslag kunnen helpen. 32 mensen aan de lijn gehad voor de paar uurtjes dat ik gewerkt heb
Ik heb geen zolder en geen strijkbout hoorquote:
U heeft geen haar?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, wel lekker snel bijlezen door gewoon alles over kappers over te slaan.
Tenzij je allemaal kaal gaat wel lastig alsnogquote:Op woensdag 24 november 2021 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt me wel chill als je gewoon zelf met de tondeuze kan doen.
Ja situatie is natuurlijk klotequote:
Dan is het al helemaal knap!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder en geen strijkbout hoor
Nou probeer het eens uit. Wij zeggen je wel hoe het staatquote:Op woensdag 24 november 2021 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt me wel chill als je gewoon zelf met de tondeuze kan doen.
Sint zou idd een beetje zonde van de tijd zijn nu nog, een ruw Pietje is daarentegen zo in elkaar getikt.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een keer een Sint UI maken maar ik vind het nu echt zonde voor die paar dagen nog
* Tondeuse op cadeautjeslijstje voor ijs_beer zet.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Als de kapperszaken dicht gaan, heb ik een groot probleem.
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
Een recordaantal besmettingen, een volgens sommigen onvermijdelijke code zwart, overlopende ziekenhuizen, dreigende schoolsluitingen, en wij gaan hier maar door over de kapper.
Ik hou van ons
First world problems.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
Een recordaantal besmettingen, een volgens sommigen onvermijdelijke code zwart, overlopende ziekenhuizen, dreigende schoolsluitingen, en wij gaan hier maar door over de kapper.
Ik hou van ons
Langharige ijsbeer 😁quote:Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Als de kapperszaken dicht gaan, heb ik een groot probleem.
Niet als cousin it uit de Adams family over straat gaan😮quote:Op woensdag 24 november 2021 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, maar we moeten na afloop van zo'n lockdown ook gewoon weer over straat kunnen!
Oh maar ik wilde voornamelijk niet de sfeer bederven.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
Ik hou van ons
Dan zien we haast niet meer van elkaar wie we zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet als cousin it uit de Adams family over straat gaan😮
Mwoah seg, momotjequote:
Ohquote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Nu heb ik wel een familielid waarbij de pacemaker vervangen moet worden... Dus dat wordt ook nog even spannend of dat door kan gaan.
quote:Kappersklanten vrezen lockdown; proberen afspraak te verplaatsen
Kappers merken een toename van het aantal klanten dat een afspraak naar voren wil halen, nu het kabinet mogelijk met nieuwe maatregelen komt om de toenemende coronabesmettingen te beteugelen. Branchevereniging ANKO (Algemene Nederlandse Kappers Organisatie) bevestigt de toename na een rondgang van de NOS langs verschillende kapperszaken. "Klanten bellen steeds vaker op om hun afspraak naar voren te schuiven".
https://nos.nl/liveblog/2(...)nten-vrezen-lockdown
Hopelijk gaat dat voor dat familielid goed. Frustreert mij wel echt dat dit soort dingen weer uitgesteld worden.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Nu heb ik wel een familielid waarbij de pacemaker vervangen moet worden... Dus dat wordt ook nog even spannend of dat door kan gaan.
Wij zouden het op prijs stellen als je in paniek met je handen in de lucht rondjes om de tafel loopt.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh maar ik wilde voornamelijk niet de sfeer bederven.
Ja, om die redenen zullen er ook allemaal mensen gaan overlijden, indirect door coronaquote:Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat voor dat familielid goed. Frustreert mij wel echt dat dit soort dingen weer uitgesteld worden.
Hoop dat dit wel snel door kan gaan, is toch al redelijk ingrijpend lijkt me.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Op een gegeven moment wordt het toch wenselijk dat ongevaccineerden achter dit soort gevallen mogen aansluitenquote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ongevaccineerden zijn al het overgrote deel van de ziekenhuisopnamesquote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het toch wenselijk dat ongevaccineerden achter dit soort gevallen mogen aansluiten
Ja, dat is de ellende. Door die ongevaccineerden hebben andere mensen met andere problemen geen plek straksquote:Op woensdag 24 november 2021 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ongevaccineerden zijn al het overgrote deel van de ziekenhuisopnames
Absoluut, is het linksom dan wel rechtsom. Daarom is het zo frustrerend dat de noodzaak tot echt ingrijpen en het begrip dat de zorg overloopt, niet echt doordrong in bepaalde kringen.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:25 schreef Momo het volgende:
Dit gaat sowieso levens en levensjaren kosten. Een moeder van een goede vriendin van mij had bepaalde klachten en zou naar de arts in het ziekenhuis moeten. Werd in voorjaar 2020 elke keer uitgesteld. Die kreeg toen een beroerte. Ook een gedoe om plek te vinden in een ziekenhuis. Is zwaar geraakt en ligt nu nog steeds bijna de hele dag op bed en kan niet zelfstandig naar de wc. Wat als ze eerder wel bij de arts was geweest?
Dan is het gewoon extra sneu inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2021 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
Ja dat zou je zeggen hè. Is door z'n hartkwaal al 2 jaar super voorzichtig, en ook gewoon netjes gevaccineerd.
Sta je dan met je goede gedrag.
Ze kondigt zich altijd zo netjes aan voordat ze daadwerkelijk arriveertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |