Vandaag weer een nieuw dagrecord, ben benieuwd wat ze gaan beslissen...quote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben eens slim geweest en heb nog even razendsnel een kappersafspraak gemaakt voor vrijdag. Ik zie het al gebeuren dat we weer in lockdown gaan en ik zit met lokken die inmiddels tot over m'n ogen vallen.
Goed bezig! Ik was aan het multitasken en heb inmiddels m'n jaaradministratie gedaan, een sjaal van acht meter lang gebreid en de auto gewassen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef Meke het volgende:
Zo nou hè hè, ik heb ondertussen de was gestreken en de zolder opgeruimd, maar er is een nieuw topic!
Ze kunnen in dat geval switchen van zorgverzekering, las ik in dat artikel. Het is niet makkelijk, maar dat is een abortus natuurlijk sowieso niet en al helemaal niet in het soort huishouden dat zich aansluit bij Prolife verzekeringen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet om het feit dat het misleidend zou zijn, maar meer om het feit dat het überhaupt bestaat. En ik weet niet of mijn opzegging een verschil gaat makenMaar vind het ook naar om bij zo'n verzekering aangesloten te zijn.
En het gaat mij ook niet om volwassenen die zelf de keuze maken, maar vooral om tieners en jongvolwassenen die vanuit huis uit zo'n verzekering daar hebben en daardoor financieel gedwongen deze keuze niet kunnen maken
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:19 schreef Meke het volgende:
Zo nou hè hè, ik heb ondertussen de was gestreken en de zolder opgeruimd, maar er is een nieuw topic!
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Hier flink wat mensen aan een positieve testuitslag kunnen helpen. 32 mensen aan de lijn gehad voor de paar uurtjes dat ik gewerkt heb
Ik heb geen zolder en geen strijkbout hoorquote:
U heeft geen haar?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, wel lekker snel bijlezen door gewoon alles over kappers over te slaan.
Tenzij je allemaal kaal gaat wel lastig alsnogquote:Op woensdag 24 november 2021 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt me wel chill als je gewoon zelf met de tondeuze kan doen.
Ja situatie is natuurlijk klotequote:
Dan is het al helemaal knap!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder en geen strijkbout hoor
Nou probeer het eens uit. Wij zeggen je wel hoe het staatquote:Op woensdag 24 november 2021 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt me wel chill als je gewoon zelf met de tondeuze kan doen.
Sint zou idd een beetje zonde van de tijd zijn nu nog, een ruw Pietje is daarentegen zo in elkaar getikt.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een keer een Sint UI maken maar ik vind het nu echt zonde voor die paar dagen nog
* Tondeuse op cadeautjeslijstje voor ijs_beer zet.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Als de kapperszaken dicht gaan, heb ik een groot probleem.
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
Een recordaantal besmettingen, een volgens sommigen onvermijdelijke code zwart, overlopende ziekenhuizen, dreigende schoolsluitingen, en wij gaan hier maar door over de kapper.
Ik hou van ons
First world problems.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
Een recordaantal besmettingen, een volgens sommigen onvermijdelijke code zwart, overlopende ziekenhuizen, dreigende schoolsluitingen, en wij gaan hier maar door over de kapper.
Ik hou van ons
Langharige ijsbeer 😁quote:Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Als de kapperszaken dicht gaan, heb ik een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |