quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Sfancta het volgende:
Hoor ik Black Sabbath?
Dan is het een goede samenkomst in ieder geval
Er mag toch geen publiek meer bijzijn? Of zijn dit debielen die hun weg naar binnen gevochten hebben?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er mag toch geen publiek meer bijzijn? Of zijn dit debielen die hun weg naar binnen gevochten hebben?
stelletje idioten. Van mijn az blijf je afquote:
Katwijk is hetquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:24 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/Leidenstaatop/videos/629440251573543
In Leiden staan ze alleen een beetje vuurwerk aan te steken...
Begrijpelijk. Daar hebben ze bier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde net boodschappen doen, is de winkel natuurlijk godverdomme dicht.
Ik snap die wappies wel en fiets ook naar Museumplein zo.
Filmster is geen kattukerquote:
I give credit where credit is due.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Sfancta het volgende:
Hoor ik Black Sabbath?
Dan is het een goede samenkomst in ieder geval
Ik kende iemand die met de gele hesjes protesten in Parijs daar toen met de kinderen naartoe ging want het was een “historisch moment”quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:27 schreef Elvi het volgende:
Er staan ook kinderen tussendat je dat als ouder doet na gisteren begrijp ik echt niet.
"strijders"quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef gniffie het volgende:
Weinig echte strijders in Nederland dus. Voortaan mondje dicht dus als de Roverheid met nieuwe maatregelen komt.
Urk heeft alleen nooit livestreamsquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef ACT-F het volgende:
In Urk zou het ook los gaan lees ik in ιιn van de Telegramgroepen.
Das kut.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde net boodschappen doen, is de winkel natuurlijk godverdomme dicht.
Ik snap die wappies wel en fiets ook naar Museumplein zo.
Ja hallo we gaan niet strijden als het regent hoor. Bahquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef gniffie het volgende:
Weinig echte strijders in Nederland dus. Voortaan mondje dicht dus als de Roverheid met nieuwe maatregelen komt.
Daar is nog geen internet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Urk heeft alleen nooit livestreams
Het is maar even zo man.quote:
Dat kennen we. Het is maar voor even.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is maar even zo man.
Ik ga vandaag ook nergens heen.
Snap ik ook. Snel onder de snuggie vanavondquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja hallo we gaan niet strijden als het regent hoor. Bah
Bovendien vieren ze maar oud en nieuw:quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Urk heeft alleen nooit livestreams
Ik denk meer het sektesfeertje wat daar hangt.quote:
Grote vuurbal jonguh!quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bovendien vieren ze maar oud en nieuw:
https://gofile.io/d/TbRzkm
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bovendien vieren ze maar oud en nieuw:
https://gofile.io/d/TbRzkm
Katja is een Duitse, vaak doet ze het wel in het Nederlands maar is vaak onduidelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef Elvi het volgende:
He wat op de Amsterdam livestrea, superveel Duitsers en ook in chat en dan roepen ze Heil Hitler?
Het zijn geen strijders maar domonstranten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef gniffie het volgende:
Ze noemen zichzelf strijders, krijgers en soldatenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het zijn geen strijders maar domonstranten.
quote:
quote:20-11-21 20:40:20 Politie Brabant Zuid-Oost $POL:Eerder verzonden persalarm ivm demonstratie is een foutieve melding.
@de_boswachter sjpanquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:49 schreef ACT-F het volgende:
Roermond roert zich ook:
https://www.facebook.com/RoermondsDagblad/videos/942930019662503
Het is net een dooiequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die mensen zien er altijd zo gezond uit
Game over:quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
1 container in de fik is gelijk al rellen ja? Als dit alles is wat Den Haag te bieden heeft hebben we een rustige avond.
"Ik heb een sterk imuunsysteem!"quote:
Echt hequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik heb een sterk imuunsysteem!"
Nou het ziet eruit alsof het imuunsysteem bezig is met het vechten tegen de rigor mortis
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik heb een sterk imuunsysteem!"
Nou het ziet eruit alsof het imuunsysteem bezig is met het vechten tegen de rigor mortis
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:54 schreef ACT-F het volgende:
Even P2000 in de gaten houden:
20-11-2021 U bent nu actief in de functie TCb Adviseur Crisisbeheersing.
1430148 20:46:23 Rotterdam-Rijnmond Onbekende code
Ja bij mij achter. Is waar die school ligt daar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waar is dit broer? Kruispunt bij kitskensberg? of zit ik totaal verkeerd
Als je daar rechtdoor gaat onder die brug kom je op de donderberg uit?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja bij mij achter. Is waar die school ligt daar.
Jowquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:55 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Als je daar rechtdoor gaat onder die brug kom je op de donderberg uit?
Ja maar ik bedoel wat we daar nu zienquote:
Waar is dit?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook wel klaar![]()
Crisis bij de politiequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wat we daar nu zien
quote:
hebben die mensen geen jassen aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje een goede Chinees?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben aan het bidden dat Long Sing overeind blijft.
Met genoeg drugs op heb je geen jas nodigquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
hebben die mensen geen jassen aan
Als ze daar aan komen dan komen ze aan bij. Met scootmobiel is dat 2 minuten ofzo. Scooter is kapot helaas.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben aan het bidden dat Long Sing overeind blijft.
Nu lekker tόtterenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef StephanL het volgende:
Gaat lekker in Den Haag. Ambu daar, hoor de brandweer
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan haal ik je op met de auto, en dan stormrammen we iedereen daar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze daar aan komen dan komen ze aan bij. Met scootmobiel is dat 2 minuten ofzo. Scooter is kapot helaas.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Rofa gaat loesoe![]()
https://gofile.io/d/JpqL44
Je mist er niks aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
Nu al?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
TUUTquote:
5 seconden gekeken, filmert schreeuwt als een mongool. Afgezet. Wat zijn dit voor paupersquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Rofa gaat loesoe![]()
https://gofile.io/d/JpqL44
Vraag me af of het live is. Geen jassen en die bomen zien er ook erg groen uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
hebben die mensen geen jassen aan
En de bomen nog volop groen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..
dus klopt het nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Vraag me af of het live is. Geen jassen en die bomen zien er ook erg groen uit.
Je moet toch wat hθ zonder QR-code.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
5 seconden gekeken, filmert schreeuwt als een mongool. Afgezet. Wat zijn dit voor paupers
Welke autos en welke stream?quote:
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jawel, ook vaker naar de vissjop Rogee
Thxquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/4646867098760319
Ben dat niet gewend in het dorp neefquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zo
Misschien op die Haagse stream?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Hier is het zowat elke avond nieuwjaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben dat niet gewend in het dorp neef
Dat vind ik te veel eer domonstranten, tuig, lavendelnazi's past beter bij ze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf strijders, krijgers en soldaten
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis eten
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.quote:
Okay!! Dat ga ik em zeker doorgevenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.
Brabo'squote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Brabo's he wat???quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brabo's![]()
Dat kan ik niet allemaal onthouden
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen welquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Oh je bent geen Braboquote:
Ja ook gehoord, Venlo ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen wel.!!!
quote:Ook bij Heracles-Fortuna is het raak. Supporters zijn het stadion binnengedrongen en steken vuurwerk af. Het duel ligt tijdelijk stil.
De gele hesjes doen niet echt aan betrouwbare berichtgeving hιquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oude beelden van de avondklok rellen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Stein de gekste!
https://gofile.io/d/rioHkr
Ja schijnbaar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Oud filmpje? Volgens mij heb ik dit filmpje bij de avondklokrellen gezien
Avondklokrellen uit Amsterdam.quote:
BIEMquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef K21 het volgende:
Urk live:
https://www.facebook.com/watch/msmleugens/
ja de rest ligt op de buik in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
"Urk is er klaar mee"
Er staan maar 40 mensen of zo.
Naar mens gespot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
ja de rest ligt op de buik in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moeten ze niet vroeg naar bed? Morgenvroeg weer bidden in de kerkquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Spreek je dan ook degene aan die impliceert dat half Urk op de IC ligt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:wiemaghetzeggen Dit is gιιn COR
Flikker op naar COR kneus, wij zijn hier voor de rellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners
226,1
5,4 minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (231.5)
Dit getal laat zien van hoeveel mensen gisteren per 100.000 inwoners gemeld is dat ze positief getest zijn op het coronavirus.
Om gemeenten met elkaar te kunnen vergelijken, kijken we hoeveel positieve testen er zijn per 100.000 mensen. Als in Urk 100.000 mensen zouden wonen, zou het aantal positieve testen 226,1 zijn.
Erg schijnheilig dus. 's avonds rellen/slopen en de ochtend daarop in de kerk. Ik denk niet dat God dat ok vindquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moeten ze niet vroeg naar bed? Morgenvroeg weer bidden in de kerk
Misschien liggen ze op hun nichtje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Spreek je dan ook degene aan die impliceert dat half Urk op de IC ligt?
Sterktequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef leeell het volgende:
[..]
Flikker op naar COR kneus, wij zijn hier voor de rellen
Sommige mensen in dit topic balen daar van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Ed1234 het volgende:
Fijn dat het niet zo uit de hand loopt. De livestream is wel erg lam
ff biechten en het is weer okquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Erg schijnheilig dus. 's avonds rellen/slopen en de ochtend daarop in de kerk. Ik denk niet dat God dat ok vind
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien liggen ze op hun nichtje.
Dat zijn katholieken toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff biechten en het is weer ok
Urk lijkt me niet katholiek.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff biechten en het is weer ok
Gisteren heb ik alles gemist dus had wel op een leuke livestream gehooptquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Sommige mensen in dit topic balen daar van.
Netflix dan maarquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Sommige mensen in dit topic balen daar van.
Er is dan ook nergens iets aan de handquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Tyr80 het volgende:
Had wel een live iets verwacht bij de NOS of Nu.nl ofzo, of zoek ik zo slecht?
Er is gewoon weinig aan de hand (gelukkig).quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Tyr80 het volgende:
Had wel een live iets verwacht bij de NOS of Nu.nl ofzo, of zoek ik zo slecht?
Weet ik veel. Biechten die niet dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zijn katholieken toch?
Die refo's in Urk zijn voor altijd verdoemd.
Nee, die biechten nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet ik veel. Biechten die niet dan?Ik heb er geen verstand van
Nou dat is ook weer wat overdreven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
80% van Urk heeft de basisschool niet afgemaakt. Dat ging meteen na groep 6 al op de vissersboot of garnalen pellen.
Ik hoop dat het morgen beter met je gaat en je niet zoveel haat voelt tegen mensen die je niet kent.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
80% van Urk heeft de basisschool niet afgemaakt. Dat ging meteen na groep 6 al op de vissersboot of garnalen pellen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien liggen ze op hun nichtje.
Vind je?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer wat overdreven.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is gewoon een leerplicht hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Vind je?
10% heeft een hoog opleidingsniveau. 1 op de 10 mensen uit Urk.
Ik zal er even een inwoner van Urk bijroepen. Klopt dit? @GGMMquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
van Bram Tiggelaar: https://www.thisworldthes(...)m-zaterdagavond.htmlquote:
Godverquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
van Bram Tiggelaar: https://www.thisworldthes(...)m-zaterdagavond.html
Lamaar, van alles zie ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef espri het volgende:
https://www.twitch.tv/barryhendelson
Weet even niet waar dit nu is.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dat maar een rare stream , ik krijg regelmatig een foutmelding , houdt ie ermee op . Gisteren ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef espri het volgende:
https://www.twitch.tv/barryhendelson
Weet even niet waar dit nu is.
Dat is apart, ik ben niet ingelogd maar zie alles gewoon.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een rare stream , ik krijg regelmatig een foutmelding , houdt ie ermee op . Gisteren ook al.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is apart, ik ben niet ingelogd maar zie alles gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
daar ging het mij niet om, maar dit is iedere keer de melding die ik krijgquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:01 schreef espri het volgende:
[..]
Ik geloofde je hoor, maar inderdaad vreemd.
Vreemd, ben totaal niet technischquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
daar ging het mij niet om, maar dit is iedere keer de melding die ik krijg
"ik moettttt ook relluhhhh"quote:
Zou @Penisbaard hier nog mee posten?quote:
Ik denk dat dit verhaal best nog wel eens waar zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het weer tόttertijd?quote:
Eindelijk actiequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:31 schreef ACT-F het volgende:
Ons liveverslag in het Berbers:
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/631147388202568
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:42 schreef gniffie het volgende:
Fok zou in verzet moeten komen tegen deze streamert. Wat een tyfus camerawerk
Op cursus sturen bij Svenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:42 schreef gniffie het volgende:
Heeft les gehad van Albertquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:42 schreef gniffie het volgende:
Ik heb er nog wel 1 hoor. Ik hoop dat dit pareltje binnenkort van zijn bed wordt gelicht en mee mag betalen aan de gemolde politieauto.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Hopelijk worden weer wat mensen aan de virtuele schandpaal genageld
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/631147388202568quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:43 schreef heywoodu het volgende:
Waar is die 'sodetering' en 'WTF' enzo allemaal te zien?
Ze moeten naar bed gestuurd worden, ohh wacht, niemand controleert ze. Is gewoon een Marokkaanse enclave ditquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is dι kans om je zuurverdiende Audi, Mercedes of Golfje te showen aan al je matties.
Wat maakt het uit wat ze zijn? Gisteren waren het kut Nederlanders, vandaag kutmarokkanenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze moeten naar bed gestuurd worden, ohh wacht, niemand controleert ze. Is gewoon een Marokkaanse enclave dit
Meh, gebeurt nu niks meerquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/631147388202568
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die automobilist is door zijn databundel heen en stuurt nu zijn whatsappjes via toeteren-morse
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is dι kans om je zuurverdiende Audi, Mercedes of Golfje te showen aan al je matties.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
Mijn katten worden wakker van dat getoeter
Volgens mij heb ik de hele dag nog geen enkele toeter gehoord hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
Mijn katten worden wakker van dat getoeter
Ligt eraan wat je onder Nederlander verstaatquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat ze zijn? Gisteren waren het kut Nederlanders, vandaag kutmarokkanen
Nee hier ook niet, wel vuurwerk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de hele dag nog geen enkele toeter gehoord hier.
Ik zag gisteren ook heel veel kutmarokkanen andersquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat ze zijn? Gisteren waren het kut Nederlanders, vandaag kutmarokkanen
ja dat viel mij ook al op. Mooi hequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
Vind het wel mooi dat op al die relstreams van de laatste maanden de maaltijdbezorgers gewoon stoοcijns overal doorheen blijven rijden.
Ik ken zat Nederlanders voor wie het zelfde geldtquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder Nederlander verstaat![]()
Het maakt mij niks uit, maar dat soort groepen staan nou niet echt bekend om hun normen en waarden en gezag aan de politie
Hoop getoeter maar er gebeurt vrij weinig ja. Lekker laten uitrazen en maandag van bed lichtenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:49 schreef gniffie het volgende:
Enige verschil met oud en nieuw is die fiets die in die haard ligt. Tamme zooi.
Waar is die live? Ruptly neemt de beelden niet af helaasquote:
Weet is of ze live zijn, hier niet iig:quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar is die live? Ruptly neemt de beelden niet af helaas
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Is er een betere stream dan Achtoki NL?
Die gast kan echt niet filmen.
quote:
Bij de rellen gisteren in Rotterdam
zijn drie mensen gewond geraakt door
kogels.Ze liggen in het ziekenhuis.Tot
vanavond werd twee gewonden gemeld.
De politie zegt dat het om relschoppers
gaat.De rijksrecherche onderzoekt of ze
zijn geraakt door politiekogels.Agenten
schoten een aantal keer gericht bij de
rellen.Er raakten ook agenten gewond.
Een van hen moest met een beenwond naar
het ziekenhuis,een ander is behandeld
door ambulancepersoneel.
Tot nu toe zijn 51 mensen aangehouden.
De politie zegt dat ongeveer de helft
van hen minderjarig is.Berichten over
doden ontkent de politie met klem.
voor AFP mag je flink lappen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar is die live? Ruptly neemt de beelden niet af helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |