Ben dat niet gewend in het dorp neefquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zo
Misschien op die Haagse stream?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Hier is het zowat elke avond nieuwjaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben dat niet gewend in het dorp neef
Dat vind ik te veel eer domonstranten, tuig, lavendelnazi's past beter bij ze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf strijders, krijgers en soldaten
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis eten
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.quote:
Okay!! Dat ga ik em zeker doorgevenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.
Brabo'squote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Brabo's he wat???quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brabo's![]()
Dat kan ik niet allemaal onthouden
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen welquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Oh je bent geen Braboquote:
Ja ook gehoord, Venlo ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen wel.!!!
quote:Ook bij Heracles-Fortuna is het raak. Supporters zijn het stadion binnengedrongen en steken vuurwerk af. Het duel ligt tijdelijk stil.
De gele hesjes doen niet echt aan betrouwbare berichtgeving héquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oude beelden van de avondklok rellen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Stein de gekste!
https://gofile.io/d/rioHkr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |