quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Rofa gaat loesoe![]()
https://gofile.io/d/JpqL44
Je mist er niks aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
Nu al?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
TUUTquote:
5 seconden gekeken, filmert schreeuwt als een mongool. Afgezet. Wat zijn dit voor paupersquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Rofa gaat loesoe![]()
https://gofile.io/d/JpqL44
Vraag me af of het live is. Geen jassen en die bomen zien er ook erg groen uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
hebben die mensen geen jassen aan
En de bomen nog volop groen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..
dus klopt het nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Vraag me af of het live is. Geen jassen en die bomen zien er ook erg groen uit.
Je moet toch wat hè zonder QR-code.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
5 seconden gekeken, filmert schreeuwt als een mongool. Afgezet. Wat zijn dit voor paupers
Welke autos en welke stream?quote:
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jawel, ook vaker naar de vissjop Rogee
Thxquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/4646867098760319
Ben dat niet gewend in het dorp neefquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zo
Misschien op die Haagse stream?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Hier is het zowat elke avond nieuwjaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben dat niet gewend in het dorp neef
Dat vind ik te veel eer domonstranten, tuig, lavendelnazi's past beter bij ze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf strijders, krijgers en soldaten
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis eten
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.quote:
Okay!! Dat ga ik em zeker doorgevenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.
Brabo'squote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Brabo's he wat???quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brabo's![]()
Dat kan ik niet allemaal onthouden
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen welquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Oh je bent geen Braboquote:
Ja ook gehoord, Venlo ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen wel.!!!
quote:Ook bij Heracles-Fortuna is het raak. Supporters zijn het stadion binnengedrongen en steken vuurwerk af. Het duel ligt tijdelijk stil.
De gele hesjes doen niet echt aan betrouwbare berichtgeving héquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oude beelden van de avondklok rellen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Stein de gekste!
https://gofile.io/d/rioHkr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |