quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Rofa gaat loesoe![]()
https://gofile.io/d/JpqL44
Je mist er niks aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
Nu al?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
TUUTquote:
5 seconden gekeken, filmert schreeuwt als een mongool. Afgezet. Wat zijn dit voor paupersquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef ACT-F het volgende:
Rofa gaat loesoe![]()
https://gofile.io/d/JpqL44
Vraag me af of het live is. Geen jassen en die bomen zien er ook erg groen uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
hebben die mensen geen jassen aan
En de bomen nog volop groen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is niet nu, er staan wel heel veel lui in alleen een t-shirt..
dus klopt het nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Vraag me af of het live is. Geen jassen en die bomen zien er ook erg groen uit.
Je moet toch wat hè zonder QR-code.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
5 seconden gekeken, filmert schreeuwt als een mongool. Afgezet. Wat zijn dit voor paupers
Welke autos en welke stream?quote:
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jawel, ook vaker naar de vissjop Rogee
Thxquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/4646867098760319
Ben dat niet gewend in het dorp neefquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hoor vuurwerk maar hele avond wel. Maar dat is al weken zo
Misschien op die Haagse stream?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Welke autos en welke stream?
Zie alleen Roermond met wat knallen nu
@:de_boswachter moet je toch wel horen nu
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis etenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Hier is het zowat elke avond nieuwjaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben dat niet gewend in het dorp neef
Dat vind ik te veel eer domonstranten, tuig, lavendelnazi's past beter bij ze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf strijders, krijgers en soldaten
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind die chinees top, een mooie ambiance als je naast dat aquarium zit. Maar meestal snel halen en thuis eten
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Roermond niet zo goed, familie woont er wel , en mijn zoon gaat er werken . Ik zal hem tippen dat je daar lekker kan eten
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.quote:
Okay!! Dat ga ik em zeker doorgevenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kantonees, echt aanrader! En als ie daar gaat zitten niet van de menukaart bestellen maar ‘doe maar iets’ vragen. Geen grap. Beter dan dat eet je niet in Roermond.
Brabo'squote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Brabo's he wat???quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brabo's![]()
Dat kan ik niet allemaal onthouden
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen welquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Haal ook een broodje Doedels op de markt tegenover station.Dat blijft ook een alltime favoriet van me.
Ook wel eens gehad @:de_boswachter
Oh je bent geen Braboquote:
Ja ook gehoord, Venlo ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hela heeft nou Doedelssaus. Moet ik eens gaan halen. Alleen rare afhaaladressen. Jumbo in Roermond heeft ‘m niet maar in Panningen wel.!!!
quote:Ook bij Heracles-Fortuna is het raak. Supporters zijn het stadion binnengedrongen en steken vuurwerk af. Het duel ligt tijdelijk stil.
De gele hesjes doen niet echt aan betrouwbare berichtgeving héquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oude beelden van de avondklok rellen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Stein de gekste!
https://gofile.io/d/rioHkr
Ja schijnbaar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Oud filmpje? Volgens mij heb ik dit filmpje bij de avondklokrellen gezien
Avondklokrellen uit Amsterdam.quote:
BIEMquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef K21 het volgende:
Urk live:
https://www.facebook.com/watch/msmleugens/
ja de rest ligt op de buik in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
"Urk is er klaar mee"
Er staan maar 40 mensen of zo.
Naar mens gespot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
ja de rest ligt op de buik in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moeten ze niet vroeg naar bed? Morgenvroeg weer bidden in de kerkquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Spreek je dan ook degene aan die impliceert dat half Urk op de IC ligt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:wiemaghetzeggen Dit is géén COR
Flikker op naar COR kneus, wij zijn hier voor de rellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners
226,1
5,4 minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (231.5)
Dit getal laat zien van hoeveel mensen gisteren per 100.000 inwoners gemeld is dat ze positief getest zijn op het coronavirus.
Om gemeenten met elkaar te kunnen vergelijken, kijken we hoeveel positieve testen er zijn per 100.000 mensen. Als in Urk 100.000 mensen zouden wonen, zou het aantal positieve testen 226,1 zijn.
Erg schijnheilig dus. 's avonds rellen/slopen en de ochtend daarop in de kerk. Ik denk niet dat God dat ok vindquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moeten ze niet vroeg naar bed? Morgenvroeg weer bidden in de kerk
Misschien liggen ze op hun nichtje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Spreek je dan ook degene aan die impliceert dat half Urk op de IC ligt?
Sterktequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef leeell het volgende:
[..]
Flikker op naar COR kneus, wij zijn hier voor de rellen
Sommige mensen in dit topic balen daar van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Ed1234 het volgende:
Fijn dat het niet zo uit de hand loopt. De livestream is wel erg lam
ff biechten en het is weer okquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Erg schijnheilig dus. 's avonds rellen/slopen en de ochtend daarop in de kerk. Ik denk niet dat God dat ok vind
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien liggen ze op hun nichtje.
Dat zijn katholieken toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff biechten en het is weer ok
Urk lijkt me niet katholiek.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff biechten en het is weer ok
Gisteren heb ik alles gemist dus had wel op een leuke livestream gehooptquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Sommige mensen in dit topic balen daar van.
Netflix dan maarquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Sommige mensen in dit topic balen daar van.
Er is dan ook nergens iets aan de handquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Tyr80 het volgende:
Had wel een live iets verwacht bij de NOS of Nu.nl ofzo, of zoek ik zo slecht?
Er is gewoon weinig aan de hand (gelukkig).quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Tyr80 het volgende:
Had wel een live iets verwacht bij de NOS of Nu.nl ofzo, of zoek ik zo slecht?
Weet ik veel. Biechten die niet dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zijn katholieken toch?
Die refo's in Urk zijn voor altijd verdoemd.
Nee, die biechten nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet ik veel. Biechten die niet dan?Ik heb er geen verstand van
Nou dat is ook weer wat overdreven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
80% van Urk heeft de basisschool niet afgemaakt. Dat ging meteen na groep 6 al op de vissersboot of garnalen pellen.
Ik hoop dat het morgen beter met je gaat en je niet zoveel haat voelt tegen mensen die je niet kent.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
80% van Urk heeft de basisschool niet afgemaakt. Dat ging meteen na groep 6 al op de vissersboot of garnalen pellen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien liggen ze op hun nichtje.
Vind je?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer wat overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |