quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Sfancta het volgende:
Hoor ik Black Sabbath?
Dan is het een goede samenkomst in ieder geval
Er mag toch geen publiek meer bijzijn? Of zijn dit debielen die hun weg naar binnen gevochten hebben?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er mag toch geen publiek meer bijzijn? Of zijn dit debielen die hun weg naar binnen gevochten hebben?
stelletje idioten. Van mijn az blijf je afquote:
Katwijk is hetquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:24 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/Leidenstaatop/videos/629440251573543
In Leiden staan ze alleen een beetje vuurwerk aan te steken...
Begrijpelijk. Daar hebben ze bier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde net boodschappen doen, is de winkel natuurlijk godverdomme dicht.
Ik snap die wappies wel en fiets ook naar Museumplein zo.
Filmster is geen kattukerquote:
I give credit where credit is due.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Sfancta het volgende:
Hoor ik Black Sabbath?
Dan is het een goede samenkomst in ieder geval
Ik kende iemand die met de gele hesjes protesten in Parijs daar toen met de kinderen naartoe ging want het was een “historisch moment”quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:27 schreef Elvi het volgende:
Er staan ook kinderen tussendat je dat als ouder doet na gisteren begrijp ik echt niet.
"strijders"quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef gniffie het volgende:
Weinig echte strijders in Nederland dus. Voortaan mondje dicht dus als de Roverheid met nieuwe maatregelen komt.
Urk heeft alleen nooit livestreamsquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef ACT-F het volgende:
In Urk zou het ook los gaan lees ik in één van de Telegramgroepen.
Das kut.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde net boodschappen doen, is de winkel natuurlijk godverdomme dicht.
Ik snap die wappies wel en fiets ook naar Museumplein zo.
Ja hallo we gaan niet strijden als het regent hoor. Bahquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef gniffie het volgende:
Weinig echte strijders in Nederland dus. Voortaan mondje dicht dus als de Roverheid met nieuwe maatregelen komt.
Daar is nog geen internet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Urk heeft alleen nooit livestreams
Het is maar even zo man.quote:
Dat kennen we. Het is maar voor even.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is maar even zo man.
Ik ga vandaag ook nergens heen.
Snap ik ook. Snel onder de snuggie vanavondquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja hallo we gaan niet strijden als het regent hoor. Bah
Bovendien vieren ze maar oud en nieuw:quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Urk heeft alleen nooit livestreams
Ik denk meer het sektesfeertje wat daar hangt.quote:
Grote vuurbal jonguh!quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bovendien vieren ze maar oud en nieuw:
https://gofile.io/d/TbRzkm
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bovendien vieren ze maar oud en nieuw:
https://gofile.io/d/TbRzkm
Katja is een Duitse, vaak doet ze het wel in het Nederlands maar is vaak onduidelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef Elvi het volgende:
He wat op de Amsterdam livestrea, superveel Duitsers en ook in chat en dan roepen ze Heil Hitler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |