Hebben ze die vingergozer al gevonden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:08 schreef Sfancta het volgende:
Zijn net kinderfeestjes uitnodigingen
Dus vanavond kunnen we de "strijders en soldaten" weer aan het werk zien?
Dan hoop ik op een hoop meer afgeknalde vingertjes op straat.
Geert zag wss ook wat about niet zag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die geert, ik ben het vaak niet met hem eens ,maar hij heeft gelijk. Dit is terreur
quote:
Randdebielen zijn het. Stuk voor stuk. En iedereen die dit toejuicht en probeert goed te praten valt onder dezelfde categorie.quote:
Zinloos idd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randdebielen zijn het. Stuk voor stuk. En iedereen die dit toejuicht en probeert goed te praten valt onder dezelfde categorie.
Ik kan me niet voorstellen dat het dragen van een paraplu zoveel helpt tegen bleekmiddel. Ik neem aan dat dat is wat ze bedoelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik zit jouw opmerking te lezen en vlak daarna lees ik dit: https://www.nu.nl/buitenl(...)accinatieplicht.html
Op sociale media was opgeroepen een paraplu mee te nemen, omdat de overheid vanuit helikopters de demonstranten met desinfectiemiddel tegen het coronavirus zou gaan besproeien. De politie zag zich genoodzaakt te reageren omdat er via het noodnummer steeds meer bezorgde vragen werden gesteld.
Dat is het daar nu nog steeds als je het verhaal van de trainende olympiërs op nu.nl hebt gelezen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:49 schreef Tyr80 het volgende:
Weet je nog in het begin idd, dat reinigen van straten in China
Ja hallo, ik zit te wachten op de sensatie op de rotondequote:Op zaterdag 20 november 2021 20:14 schreef StephanL het volgende:
[..]![]()
We kunnen wat anders gaan doen vanavond
Museumplein zo te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |