Ja ahhaha moest ik ook aandenkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:53 schreef Harvest89 het volgende:
Doet me denken aan die posters tijdens de Tweede wereldoorlog.
"Wees soldaat! Strijden voor een vrij Nederlandsch volk. Schaart u achter ons!"
Domnivoor was dat volgens mij!quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben ook voor een streamende Fok!ker, hierbij vanavond. Een tijdje terug hadden we in Utrecht een mannetje zitten, ik ben zijn naam evnetjes vergeten, excuus, maar die maakte dit topic vele malen interessanter. [ twitter ]
Deze heb je zelf gemaakt toch? Dit is geen echte hoop ik?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn wel mooie fotoshops man man man ahahahha
Stond in een Telegramgroep hahaquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deze heb je zelf gemaakt toch? Dit is geen echte hoop ik?
'Blijf niet bij je moeder grienen, sluit je aan bij de Kriegsmarine.'quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:53 schreef Harvest89 het volgende:
Doet me denken aan die posters tijdens de Tweede wereldoorlog.
"Wees soldaat! Strijden voor een vrij Nederlandsch volk. Schaart u achter ons!"
Omgquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Stond in een Telegramgroep haha
Ja ze weten wel van niets iets te maken hahahahahhaquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omgsensatie op een totaal verlaten rotonde bij een speelweide en vergeet niet je schultenbrau mee te nemen
Er zit ook echt niks tussen hun oren
Echt de minst uitnodigende uitnodiging die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omgsensatie op een totaal verlaten rotonde bij een speelweide en vergeet niet je schultenbrau mee te nemen
Er zit ook echt niks tussen hun oren
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Blijf niet bij je moeder grienen, sluit je aan bij de Kriegsmarine.'
Volgensmij zijn de mensen die die uitnodigen maken en verzinnen 14 en degene die er op reageren 20 hahahquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt de minst uitnodigende uitnodiging die ik ooit heb gezien![]()
@bitterbalquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben ook voor een streamende Fok!ker, hierbij vanavond. Een tijdje terug hadden we in Utrecht een mannetje zitten, ik ben zijn naam eventjes vergeten, excuus, maar die maakte dit topic vele malen interessanter. [ twitter ]
Dan moet jij gaan streamenquote:
Heb je al een stream?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:08 schreef Rabieluh het volgende:
Nou het bier staat koud hoor, ze mogen beginnen van mij.
Maar dat is toch gewoon normale Haagse cultuuah?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Dankje de koekoek. Geen zin in vuurpijlen en stenen in mijn smoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |