Dat mag jij vinden, maar dat heeft niet zoveel met mijn post te maken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De groepen die dat niet doen moeten dan dan ook niet schijnheilig geen dictatuur of democratie gaan schreeuwen.
Niet in Den Haag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hou toch op joh.
Sta jij er ook tussen?
Inderdaad. Er werd gebeten met bakstenen en geweren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kronkel in de kop, dan krijg je rare reacties, zag je gisteravond in Rotterdam ook maar weer.
Hier ben ik het heel erg mee eens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef OllieA het volgende:
Die kersverse troll accounts hier beginnen een beetje vermoeiend te worden.
Ah het kalifaat laat ook weer van zich horen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
🚨
Persalarmering voor een van de in Den Haag aangekondigde demonstraties voor vanavond. Deze in de Schilderswijk.
[ afbeelding ]
ik wacht tot regio15 live gaatquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Schilderswijk.
Dat gaat gezellig worden.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef OllieA het volgende:
#MeTooquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hier ben ik het heel erg mee eens.
Eensch.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef OllieA het volgende:
Beter dam het aanbod op TVquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Sfancta het volgende:
Dus vanavond weer een avondje rellen bekijken live op tv met fok op laptop ernaast, voor het live commentaar?
Breng John De Mol nou niet op nieuwe ideeën.quote:
"Welke relschopper heeft er onvoldoende gereld en gaat door naar het executie-eiland? Wie krijgt er voldoende stemmen voor de gouden baksteen? Zie het vanavond in Executie Robinson!"quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Breng John De Mol nou niet op nieuwe ideeën.
Ik zou betalen voor een livestream van Willem Engel zonder bescherming die gaat helpen op de COVID IC's.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Breng John De Mol nou niet op nieuwe ideeën.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Sfancta het volgende:
Dus vanavond weer een avondje rellen bekijken live op tv met fok op laptop ernaast, voor het live commentaar?
Ben het zowaar met hem eens. Rare gewaarwording...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |