ik zou bij je ziektekostenverzekeraar eens informeren of een hersentransplantatie vergoed wordt.quote:
Oh wauw...quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik zit jouw opmerking te lezen en vlak daarna lees ik dit: https://www.nu.nl/buitenl(...)accinatieplicht.html
Op sociale media was opgeroepen een paraplu mee te nemen, omdat de overheid vanuit helikopters de demonstranten met desinfectiemiddel tegen het coronavirus zou gaan besproeien. De politie zag zich genoodzaakt te reageren omdat er via het noodnummer steeds meer bezorgde vragen werden gesteld.
Wat een stelletje debielen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik zit jouw opmerking te lezen en vlak daarna lees ik dit: https://www.nu.nl/buitenl(...)accinatieplicht.html
Op sociale media was opgeroepen een paraplu mee te nemen, omdat de overheid vanuit helikopters de demonstranten met desinfectiemiddel tegen het coronavirus zou gaan besproeien. De politie zag zich genoodzaakt te reageren omdat er via het noodnummer steeds meer bezorgde vragen werden gesteld.
Genotquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
🚨
Persalarmering voor een van de in Den Haag aangekondigde demonstraties voor vanavond. Deze in de Schilderswijk.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je morgen wat vrolijker en liefdevoller in het leven staat dan vandaag. Succes daar meequote:Op zaterdag 20 november 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ik zou bij je ziektekostenverzekeraar eens informeren of een hersentransplantatie vergoed wordt.
Er zullen geen helikopters over Wenen vliegen en er worden geen chemicaliën gesproeid, aldus de politie op Twitter.quote:
Zeker. FvD staat op 3 zetels, dus als Geertje even die andere 73 pakt kunnen ze eindelijk DE REVOLUTIE ONTKETENEN!1quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:31 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Wilders en Baudet samen maken best kans om een meerderheid te krijgen in het parlement.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zullen geen helikopters over Wenen vliegen en er worden geen chemicaliën gesproeid, aldus de politie op Twitter.
![]()
Dat verzint een normaal mens toch niet?
Elke groep dat rekent op enige verandering via de landelijke politiek zal er bedrogen uitkomen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. FvD staat op 3 zetels, dus als Geertje even die andere 73 pakt kunnen ze eindelijk DE REVOLUTIE ONTKETENEN!1
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
wat betekent dat precies?, ik zie het niet door de donkere letters.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
🚨
Persalarmering voor een van de in Den Haag aangekondigde demonstraties voor vanavond. Deze in de Schilderswijk.
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Was het wel een lieve hond verder?
De groepen die dat niet doen moeten dan dan ook niet schijnheilig geen dictatuur of democratie gaan schreeuwen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:14 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Elke groep dat rekent op enige verandering via de landelijke politiek zal er bedrogen uitkomen.
Volgens mij moeten die inderdaad niet veel van elkaar hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wilders kijkt wel uit om met de imbeciele lavendel nazi's in zee te gaan.
Slecht opgevoed?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hint: ik ben niet de eerste die door dat beest gebeten is.
Hou toch op joh.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
🚨
[ afbeelding ]
Demonstratie Hobbemaplein in Den Haag. Er is dus een demonstratie aan de gang daar en gaan daar op anticiperenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat betekent dat precies?, ik zie het niet door de donkere letters.
Schilderswijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
🚨
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:14 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Elke groep dat rekent op enige verandering via de landelijke politiek zal er bedrogen uitkomen.
Dat mag jij vinden, maar dat heeft niet zoveel met mijn post te maken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De groepen die dat niet doen moeten dan dan ook niet schijnheilig geen dictatuur of democratie gaan schreeuwen.
Niet in Den Haag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hou toch op joh.
Sta jij er ook tussen?
Inderdaad. Er werd gebeten met bakstenen en geweren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kronkel in de kop, dan krijg je rare reacties, zag je gisteravond in Rotterdam ook maar weer.
Hier ben ik het heel erg mee eens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef OllieA het volgende:
Die kersverse troll accounts hier beginnen een beetje vermoeiend te worden.
Ah het kalifaat laat ook weer van zich horen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
🚨
[ afbeelding ]
ik wacht tot regio15 live gaatquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Schilderswijk.
Dat gaat gezellig worden.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef OllieA het volgende:
#MeTooquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hier ben ik het heel erg mee eens.
Eensch.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef OllieA het volgende:
Beter dam het aanbod op TVquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Sfancta het volgende:
Dus vanavond weer een avondje rellen bekijken live op tv met fok op laptop ernaast, voor het live commentaar?
Breng John De Mol nou niet op nieuwe ideeën.quote:
"Welke relschopper heeft er onvoldoende gereld en gaat door naar het executie-eiland? Wie krijgt er voldoende stemmen voor de gouden baksteen? Zie het vanavond in Executie Robinson!"quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Breng John De Mol nou niet op nieuwe ideeën.
Ik zou betalen voor een livestream van Willem Engel zonder bescherming die gaat helpen op de COVID IC's.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Breng John De Mol nou niet op nieuwe ideeën.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Sfancta het volgende:
Dus vanavond weer een avondje rellen bekijken live op tv met fok op laptop ernaast, voor het live commentaar?
Ben het zowaar met hem eens. Rare gewaarwording...quote:
Die geert, ik ben het vaak niet met hem eens ,maar hij heeft gelijk. Dit is terreurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |