Volgens mij ben jij een beetje in de war.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:39 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Geen wonder dat je al jaren geen vriendinnetje kunt krijgen
Oh ja op dit vlak gelooft men wel weer het RIVM maar op elk ander vlak nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is die ziekte gelukkig niet levensbedreigend volgens cijfers van het RIVM.
Stemmen is iets wat ook een beetje overschat wordt. Dezelfde mensen en partijen komen aan de macht die er ook voor hebben gezorgd dat we nu geen buffers hebben in de zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als FvD de verkiezingen niet wint dan gaat Baudet waarschijnlijk heel hard "verkiezingsfraude" roepen, en een klein groepje gehersenspoelden huilen dan met hem mee.
FvD gaat de verkiezingen niet winnen, want het gros van de stemgerechtigden is intelligent genoeg om te zien dat Baudet een wandelend Napoleoncomplex is.
Dus er is iemand overleden maar niemand weet wie er dan is overleden. Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Zou er een mogelijkheid zijn dat ze een overledene van gisteren in de doofpot stoppen?
Om grootschalige rellen te voorkomen
Nee. Dan hadden we wel van 6 kanten een filmpje of foto gehad met al dat volk met mobieltjes wat op de been was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Zou er een mogelijkheid zijn dat ze een overledene van gisteren in de doofpot stoppen?
Hoe wil je dat doen? Die hele familie afknallen, oh vergeet de kennissen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
dus je hebt ook geen DKTP en mazelen vaccinaties?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:36 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ik wil het niet. Vrijheid van keuze noemen ze dat. Iets wat ik niet wil doe ik niet aan mee. Mijn vrouw doet ook niet mee. We hebben verder niets tegen mensen die het wel nemen , wij doen niet mee aan die proefjes.
Dat is geen eerlijke vergelijking.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt ook geen DKTP en mazelen vaccinaties?
Dat is hij zeker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war.
Mijn kind niet. Ik ben helaas door mijn ouders kapot geprikt toen ik nog een kind was. Ik klaag er nu nog over tegen hun.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt ook geen DKTP en mazelen vaccinaties?
Ok @vogeltjesdansquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ik ben geen testpop en zal me ook niet laten misbruiken daarvoor. Normaal betalen ze 5000 euro voor zulke experimenten. Pas wanneer er 100% zekerheid is na jaren onderzoek en tests zal ik erover nadenken.
Het is oorlog. Vaccine gekkies tegen de anti vaccine anti qr maatschappij groep.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom ziet iedereen hier elkaar als vijand?
Heb jij een vriendin die jurist is en voor ¤50,- juridisch advies geeft?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:43 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Mijn kind niet. Ik ben helaas door mijn ouders kapot geprikt toen ik nog een kind was. Ik klaag er nu nog over tegen hun.
Waarom zie jij zoveel dingen die er niet zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Die wappies gebruiken alleen wat ze uitkomt. Mooiste is dat ze nu elkaar gaan bestrijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja op dit vlak gelooft men wel weer het RIVM maar op elk ander vlak niet
Ja zo werkt dat niet he
Geen idee misschien omdat er een deel is wat zei dat wij ook een kogel mogen en dat de gevaccineerden straks voor een tribunaal staan? Ik denk zoiets?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Jij bent echt niet goed. Geef je kind eens snel die vaccinaties allemaal, maf.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:43 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Mijn kind niet. Ik ben helaas door mijn ouders kapot geprikt toen ik nog een kind was. Ik klaag er nu nog over tegen hun.
Jurist als vriendin was het maar waar. Dat is cashen gek.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin die jurist is en voor ¤50,- juridisch advies geeft?
Nee. Dat zou onmogelijk zijn. Iemand gaat die persoon missen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Richt je woede op hen, niet op mensen die mogelijk een paar raakvlakken hebben met mensen die dat roepen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee misschien omdat er een deel is wat zei dat wij ook een kogel mogen en dat de gevaccineerden straks voor een tribunaal staan? Ik denk zoiets?
Wat een wappie opmerking, ik praat niet in termen als vijanden en oorlog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Nooit verwacht dat WO3 op fok zou worden uitgevochtenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Het is oorlog. Vaccine gekkies tegen de anti vaccine anti qr maatschappij groep.
Ah, en Baudet gaat dat allemaal in zijn eentje oplossen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Stemmen is iets wat ook een beetje overschat wordt. Dezelfde mensen en partijen komen aan de macht die er ook voor hebben gezorgd dat we nu geen buffers hebben in de zorg.
Dat komt niet door willekeurige mensen die niet precies doen wat je wil. Iets wat sommigen hier uit het oog lijken te verliezen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een wappie opmerking, ik praat niet in termen als vijanden en oorlog.
Ik denk dat de mongolen die gisteravond uit hun grot zijn gekropen wel weer voor verbinding zorgen onder het gros van de bevolking en die in ieder geval elkaar weten te vinden in wat nu echt grensoverschrijdend is. Is ook wat waard.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Ik denk dat op 9 van de 10 kwesties de mensen die nu tegenover elkaar staan het met elkaar eens zijn.
Laat je niet verlijden tot het haten van de ander omdat ze andere keuzes maken.
De een kiest om geen stenen naar de politie te gooien en een ander...naja...wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Ik denk dat op 9 van de 10 kwesties de mensen die nu tegenover elkaar staan het met elkaar eens zijn.
Laat je niet verlijden tot het haten van de ander omdat ze andere keuzes maken.
Ik ben geen Baudet-aanhanger.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah, en Baudet gaat dat allemaal in zijn eentje oplossen?
Lijkt me een stuk moeilijker dan verzinnen dat iemand overleden is en dat op een vage facebook-pagina zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Dat klopt. Je bent er bijna. Geef het wat tijd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
De een kiest om geen stenen naar de politie te gooien en een ander...naja...wel.
Anil nogwat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus er is iemand overleden maar niemand weet wie er dan is overleden. Bijzonder wel.
Wat is jouw punt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat klopt. Je bent er bijna. Geef het wat tijd.
Tip: er wonen meer dan 17 miljoen mensen in Nederland. Hoeveel mensen gooide stenen?
Nee, dit is nieuws. We zien een maatschappij, de onze, compleet op tilt slaan. Me dunkt dat dat gewoon in NWS thuishoort.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:47 schreef asco het volgende:
Is er niet gewoon een officieel ramptoerisme topic want dit gaat hier he-le-maal nergens meer over.
Ja, maar dat kan toch in COR?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dit is nieuws. We zien een maatschappij, de onze, compleet op tilt slaan. Me dunkt dat dat gewoon in NWS thuishoort.
Aldus familie? Anil wie?quote:
Sterker nog; ik heb een tijdje geleden nog weer een tetanusprik moeten halen, want gebeten en ik wist niet meer wanneer ik de laatste gehad had, dus het was te lang geleden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:38 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Jawel, maar je lichaam blijft niet bij alle vaccins voor altijd antistoffen behouden. De griepprik is ook een jaarlijks fenomeen. Maar dit is dan ineens heel onbetrouwbaar en niet effectief, ofzo.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
70% van de harde kern gisteren had niks op met de demonstratie tegen Corona.
Opflikkeren met die zakkenwasser, en dat bed geven aan iemand die het wel verdiend en veel meer nodig heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef mazaru het volgende:
Daar ligt die bolle 'vrijheidsstrijder' met zijn jammerbek een ziekenhuisbed bezet te houden. Volgespoten met morfine en allerlei andere medicatie. Een beetje vent had die kogel er zelf uitgehaald zonder enige vorm van verdoving. Wel een beetje consequent blijven natuurlijk.
https://twitter.com/MwTuinstra/status/1462044260216287233
ZIE JE WEL?!?!?! DE TETANUSPRIK WERKT NIET EN DE ROVERHEID HOUDT ONS VOOR DE GEK!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb een tijdje geleden nog weer een tetanusprik moeten halen, want gebeten en ik wist niet meer wanneer ik de laatste gehad had, dus het was te lang geleden.
Het is vrij normaal dat vaccins hun werking verliezen.
Klopt ook. Maar de discussies hier gaan bijna allemaal NIET over demonstraties.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
70% van de harde kern gisteren had niks op met de demonstratie tegen Corona.
Ik denk niet dat je dit onderscheid moet willen maken in de zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Opflikkeren met die zakkenwasser, en dat bed geven aan iemand die het wel verdiend en veel meer nodig heeft.
Heeft hij wel onDerZoeK gedaan naar wat er precies in morfine zit?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef mazaru het volgende:
Daar ligt die bolle 'vrijheidsstrijder' met zijn jammerbek een ziekenhuisbed bezet te houden. Volgespoten met morfine en allerlei andere medicatie. Een beetje vent had die kogel er zelf uitgehaald zonder enige vorm van verdoving. Wel een beetje consequent blijven natuurlijk.
https://twitter.com/MwTuinstra/status/1462044260216287233
Heb je de streams gezien.. die harde kern bestond niet uit Feyenoord hooligans of wappies.quote:
Ik denk van wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit onderscheid moet willen maken in de zorg.
Ik ben benieuwd naar jouw statistieken. Heb je die al ergens gedeeld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je de streams gezien.. die harde kern bestond niet uit Feyenoord hooligans of wappies.
Dat waren Rotterdamse jongeren, de helft minderjarig.
Heb jij ook nog wat anders dan standaard retoriek of denk je verder niet echt zelf na?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef Document1 het volgende:
Je zou die bolle moeten verzorgen. Ik zou hem op de eerste rang covid IC zetten met z'n bedje.
Er waren ook Feyenoord hooligans. RJK en F3Rquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je de streams gezien.. die harde kern bestond niet uit Feyenoord hooligans of wappies.
Dat waren Rotterdamse jongeren, de helft minderjarig.
Hij had gisteravond nog een post geplaatst op sociale media . Zijn been zag er niet goed uit maar hij wilde niet naar het ziekenhuis gaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die kreeg een kogel door zijn been maar is niet dood.
Zo inderdaad. En dan mag hij aan de familieleden van de covid patiënten uitleggen waarom hij daar ligt. Gewoon confronteren die slappe hap.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef Document1 het volgende:
Je zou die bolle moeten verzorgen. Ik zou hem op de eerste rang covid IC zetten met z'n bedje.
Wie heeft jou het geweten van fok gemaakt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wat anders dan standaard retoriek of denk je verder niet echt zelf na?
Een bedje genoeg?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef Document1 het volgende:
Professionele hulp inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij had gisteravond nog een post geplaatst op sociale media . Zijn been zag er niet goed uit maar hij wilde niet naar het ziekenhuis gaan
Geen idee hoe het hem is afgelopen . Hoop dat die verstandig is geweest om toch hulp te gaan zoeken
Het slechte geweten wel te verstaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wie heeft jou het geweten van fok gemaakt?
Dieren- of mensenbeet trouwens?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb een tijdje geleden nog weer een tetanusprik moeten halen, want gebeten en ik wist niet meer wanneer ik de laatste gehad had, dus het was te lang geleden.
Het is vrij normaal dat vaccins hun werking verliezen.
Net of t niet moreel verwerpelijk is om zo vadsig te zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wat anders dan standaard retoriek of denk je verder niet echt zelf na?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wie heeft jou het geweten van fok gemaakt?
Daar kun je een mening over hebben. Als we minder mensen met dat postuur hadden, was er ook geen druk op de zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:56 schreef SOG het volgende:
[..]
Net of t niet moreel verwerpelijk is om zo vadsig te zijn
je kunt naar Frankrijk overschakelen, een hele drumband nuquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef asco het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar de discussies hier gaan bijna allemaal NIET over demonstraties.
Vies tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:56 schreef asco het volgende:
[..]
Heeft tie deze niet gezien dan?
[ twitter ]
Je zit iedereen hier maar de les te lezen als het je niet uitkomt. Vermoeiend. Ondertussen zit ik als zorgmedewerker thuis vanwege een mogelijke covid besmetting te kijken naar randdebielen die het echt niet willen snappen. Ik ben klaar met Wappies en aanverwante en zal ze zoveel mogelijk ridiculiseren.quote:
Dat is niet mijn fout en ik wens je hiermee veel sterktequote:Op zaterdag 20 november 2021 17:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je zit iedereen hier maar de les te lezen als het je niet uitkomt. Vermoeiend. Ondertussen zit ik als zorgmedewerker thuis vanwege een mogelijke covid besmetting te kijken naar randdebielen die het echt niet willen snappen. Ik ben klaar met Wappies en aanverwante en zal ze zoveel mogelijk ridiculiseren.
![]()
Mag het hopen voor die arme jongenquote:
Ja, daar heb ik altijd wel wat dubbele gevoelens bij. Nee, ik snap niet dat mensen dat zichzelf aan doen en ja het is verwerpelijk, maar anderzijds is het ook weer zo'n onbewust proces waar dezelfde patronen zichtbaar zijn als bij een verslaving.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:56 schreef SOG het volgende:
[..]
Net of t niet moreel verwerpelijk is om zo vadsig te zijn
Och, doe geen moeite. Dat ridiculiseren doen ze zelf al.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je zit iedereen hier maar de les te lezen als het je niet uitkomt. Vermoeiend. Ondertussen zit ik als zorgmedewerker thuis vanwege een mogelijke covid besmetting te kijken naar randdebielen die het echt niet willen snappen. Ik ben klaar met Wappies en aanverwante en zal ze zoveel mogelijk ridiculiseren.
![]()
Wat moet iemand doen om in de categorie wappie te vallen bij jou?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Och, doe geen moeite. Dat ridiculiseren doen ze zelf al.
Met wappies is een gesprek niet meer mogelijk. Dus rest alleen nog ze zoveel mogelijk belachelijk maken en met de 2G maatregel ze zoveel mogelijk buitensluiten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
![]()
Wat moet iemand doen om in de categorie wappie te vallen bij jou?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met wappies is een gesprek niet meer mogelijk. Dus rest alleen nog ze zoveel mogelijk belachelijk maken en met de 2G maatregel ze zoveel mogelijk buitensluiten.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mag het hopen voor die arme jongen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Zoiets...quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Wat moet iemand doen om in de categorie wappie te vallen bij jou?
Kijk eens in de spiegel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Wat moet iemand doen om in de categorie wappie te vallen bij jou?
LOL ik zit jouw opmerking te lezen en vlak daarna lees ik dit: https://www.nu.nl/buitenl(...)accinatieplicht.htmlquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Och, doe geen moeite. Dat ridiculiseren doen ze zelf al.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik zit jouw opmerking te lezen en vlak daarna lees ik dit: https://www.nu.nl/buitenl(...)accinatieplicht.html
Op sociale media was opgeroepen een paraplu mee te nemen, omdat de overheid vanuit helikopters de demonstranten met desinfectiemiddel tegen het coronavirus zou gaan besproeien. De politie zag zich genoodzaakt te reageren omdat er via het noodnummer steeds meer bezorgde vragen werden gesteld.
Wilders kijkt wel uit om met de imbeciele lavendel nazi's in zee te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:31 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Wilders en Baudet samen maken best kans om een meerderheid te krijgen in het parlement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |