Klopt ook. Maar de discussies hier gaan bijna allemaal NIET over demonstraties.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
70% van de harde kern gisteren had niks op met de demonstratie tegen Corona.
Ik denk niet dat je dit onderscheid moet willen maken in de zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Opflikkeren met die zakkenwasser, en dat bed geven aan iemand die het wel verdiend en veel meer nodig heeft.
Heeft hij wel onDerZoeK gedaan naar wat er precies in morfine zit?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef mazaru het volgende:
Daar ligt die bolle 'vrijheidsstrijder' met zijn jammerbek een ziekenhuisbed bezet te houden. Volgespoten met morfine en allerlei andere medicatie. Een beetje vent had die kogel er zelf uitgehaald zonder enige vorm van verdoving. Wel een beetje consequent blijven natuurlijk.
https://twitter.com/MwTuinstra/status/1462044260216287233
Heb je de streams gezien.. die harde kern bestond niet uit Feyenoord hooligans of wappies.quote:
Ik denk van wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit onderscheid moet willen maken in de zorg.
Ik ben benieuwd naar jouw statistieken. Heb je die al ergens gedeeld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je de streams gezien.. die harde kern bestond niet uit Feyenoord hooligans of wappies.
Dat waren Rotterdamse jongeren, de helft minderjarig.
Heb jij ook nog wat anders dan standaard retoriek of denk je verder niet echt zelf na?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef Document1 het volgende:
Je zou die bolle moeten verzorgen. Ik zou hem op de eerste rang covid IC zetten met z'n bedje.
Er waren ook Feyenoord hooligans. RJK en F3Rquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je de streams gezien.. die harde kern bestond niet uit Feyenoord hooligans of wappies.
Dat waren Rotterdamse jongeren, de helft minderjarig.
Hij had gisteravond nog een post geplaatst op sociale media . Zijn been zag er niet goed uit maar hij wilde niet naar het ziekenhuis gaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die kreeg een kogel door zijn been maar is niet dood.
Zo inderdaad. En dan mag hij aan de familieleden van de covid patiënten uitleggen waarom hij daar ligt. Gewoon confronteren die slappe hap.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef Document1 het volgende:
Je zou die bolle moeten verzorgen. Ik zou hem op de eerste rang covid IC zetten met z'n bedje.
Wie heeft jou het geweten van fok gemaakt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wat anders dan standaard retoriek of denk je verder niet echt zelf na?
Een bedje genoeg?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef Document1 het volgende:
Professionele hulp inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij had gisteravond nog een post geplaatst op sociale media . Zijn been zag er niet goed uit maar hij wilde niet naar het ziekenhuis gaan
Geen idee hoe het hem is afgelopen . Hoop dat die verstandig is geweest om toch hulp te gaan zoeken
Het slechte geweten wel te verstaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wie heeft jou het geweten van fok gemaakt?
Dieren- of mensenbeet trouwens?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb een tijdje geleden nog weer een tetanusprik moeten halen, want gebeten en ik wist niet meer wanneer ik de laatste gehad had, dus het was te lang geleden.
Het is vrij normaal dat vaccins hun werking verliezen.
Net of t niet moreel verwerpelijk is om zo vadsig te zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wat anders dan standaard retoriek of denk je verder niet echt zelf na?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wie heeft jou het geweten van fok gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |