Voor die mensen hebben we straks hopelijk die pilquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij antii vaxxers die overleden zijn aan corona. "Had ik me nu maar wel geprikt" toen ze al heel erg ziek waren
Volgens mij ben jij een beetje in de war.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:39 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Geen wonder dat je al jaren geen vriendinnetje kunt krijgen
Oh ja op dit vlak gelooft men wel weer het RIVM maar op elk ander vlak nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is die ziekte gelukkig niet levensbedreigend volgens cijfers van het RIVM.
Stemmen is iets wat ook een beetje overschat wordt. Dezelfde mensen en partijen komen aan de macht die er ook voor hebben gezorgd dat we nu geen buffers hebben in de zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als FvD de verkiezingen niet wint dan gaat Baudet waarschijnlijk heel hard "verkiezingsfraude" roepen, en een klein groepje gehersenspoelden huilen dan met hem mee.
FvD gaat de verkiezingen niet winnen, want het gros van de stemgerechtigden is intelligent genoeg om te zien dat Baudet een wandelend Napoleoncomplex is.
Dus er is iemand overleden maar niemand weet wie er dan is overleden. Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Zou er een mogelijkheid zijn dat ze een overledene van gisteren in de doofpot stoppen?
Om grootschalige rellen te voorkomen
Nee. Dan hadden we wel van 6 kanten een filmpje of foto gehad met al dat volk met mobieltjes wat op de been was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
Zou er een mogelijkheid zijn dat ze een overledene van gisteren in de doofpot stoppen?
Hoe wil je dat doen? Die hele familie afknallen, oh vergeet de kennissen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef hollandia02 het volgende:
dus je hebt ook geen DKTP en mazelen vaccinaties?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:36 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ik wil het niet. Vrijheid van keuze noemen ze dat. Iets wat ik niet wil doe ik niet aan mee. Mijn vrouw doet ook niet mee. We hebben verder niets tegen mensen die het wel nemen , wij doen niet mee aan die proefjes.
Dat is geen eerlijke vergelijking.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt ook geen DKTP en mazelen vaccinaties?
Dat is hij zeker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war.
Mijn kind niet. Ik ben helaas door mijn ouders kapot geprikt toen ik nog een kind was. Ik klaag er nu nog over tegen hun.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt ook geen DKTP en mazelen vaccinaties?
Ok @vogeltjesdansquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:40 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ik ben geen testpop en zal me ook niet laten misbruiken daarvoor. Normaal betalen ze 5000 euro voor zulke experimenten. Pas wanneer er 100% zekerheid is na jaren onderzoek en tests zal ik erover nadenken.
Het is oorlog. Vaccine gekkies tegen de anti vaccine anti qr maatschappij groep.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom ziet iedereen hier elkaar als vijand?
Heb jij een vriendin die jurist is en voor ¤50,- juridisch advies geeft?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:43 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Mijn kind niet. Ik ben helaas door mijn ouders kapot geprikt toen ik nog een kind was. Ik klaag er nu nog over tegen hun.
Waarom zie jij zoveel dingen die er niet zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Die wappies gebruiken alleen wat ze uitkomt. Mooiste is dat ze nu elkaar gaan bestrijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja op dit vlak gelooft men wel weer het RIVM maar op elk ander vlak niet
Ja zo werkt dat niet he
Geen idee misschien omdat er een deel is wat zei dat wij ook een kogel mogen en dat de gevaccineerden straks voor een tribunaal staan? Ik denk zoiets?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Jij bent echt niet goed. Geef je kind eens snel die vaccinaties allemaal, maf.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:43 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Mijn kind niet. Ik ben helaas door mijn ouders kapot geprikt toen ik nog een kind was. Ik klaag er nu nog over tegen hun.
Jurist als vriendin was het maar waar. Dat is cashen gek.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin die jurist is en voor ¤50,- juridisch advies geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |