quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
Mijn katten worden wakker van dat getoeter
Volgens mij heb ik de hele dag nog geen enkele toeter gehoord hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
Mijn katten worden wakker van dat getoeter
Ligt eraan wat je onder Nederlander verstaatquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat ze zijn? Gisteren waren het kut Nederlanders, vandaag kutmarokkanen
Nee hier ook niet, wel vuurwerk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de hele dag nog geen enkele toeter gehoord hier.
Ik zag gisteren ook heel veel kutmarokkanen andersquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat ze zijn? Gisteren waren het kut Nederlanders, vandaag kutmarokkanen
ja dat viel mij ook al op. Mooi hequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
Vind het wel mooi dat op al die relstreams van de laatste maanden de maaltijdbezorgers gewoon stoïcijns overal doorheen blijven rijden.
Ik ken zat Nederlanders voor wie het zelfde geldtquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder Nederlander verstaat![]()
Het maakt mij niks uit, maar dat soort groepen staan nou niet echt bekend om hun normen en waarden en gezag aan de politie
Hoop getoeter maar er gebeurt vrij weinig ja. Lekker laten uitrazen en maandag van bed lichtenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:49 schreef gniffie het volgende:
Enige verschil met oud en nieuw is die fiets die in die haard ligt. Tamme zooi.
Waar is die live? Ruptly neemt de beelden niet af helaasquote:
Weet is of ze live zijn, hier niet iig:quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar is die live? Ruptly neemt de beelden niet af helaas
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Is er een betere stream dan Achtoki NL?
Die gast kan echt niet filmen.
quote:
Bij de rellen gisteren in Rotterdam
zijn drie mensen gewond geraakt door
kogels.Ze liggen in het ziekenhuis.Tot
vanavond werd twee gewonden gemeld.
De politie zegt dat het om relschoppers
gaat.De rijksrecherche onderzoekt of ze