abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202225658
Iemand dat programma op Powned gezien vanavond over de groeiende kloof tussen demense? Ik hield het tien seconden vol tot ik een idioot het hoorde hebben over zijn oprechte liefde voor de mensheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 18-11-2021 13:33:38 ]
anonieme razernist
pi_202225666
Dit mag vast niet en valt misschien onder terrorisme met biologische wapens : https://jaikwilcorona.nl/(...)KZy9s_n2-8bLCrEQkwTE
anonieme razernist
pi_202225679
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:13 schreef NoCigar het volgende:
Dit mag vast niet en valt misschien onder terrorisme met biologische wapens : https://jaikwilcorona.nl/(...)KZy9s_n2-8bLCrEQkwTE
ik ben toch wel nieuwsgierig naar hoeveel idiots op die bestelknop klikken
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202225706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:17 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ja, ik snap het misschien wel een beetje. Ik zou het uiteraard nooit doen, maar soms wil ik het maar gehad hebben. (Vandaag zag ik een ambulance voor het raam staan, na een tijdje stapten daar drie of vier ingepakte broeders en een man met een zuurstoffles ,die niet ingepakt was, in), dus als ik een paar seconden langer nadenk vermijd ik het liever.

Het virus 'overleeft' overigens niet lang buiten het lichaam en de test is wat zuur om een enzymatische reactie in gang te zetten. (Een stukje overgetypt.)

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 18-11-2021 13:34:22 ]
anonieme razernist
pi_202225713
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2021 02:01 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat is 2g ook, nep pasjes.
Nog kwalijker is dat gevaccineerde mensen gewoon covid19 kunnen krijgen en anderen besmetten.
Ze zullen misschien minder ziek worden al lag mijn broer 2 maanden na volledig gevaccineerd te zijn tegen een opname aan.
Het hele gezin besmet ondanks de vaccinaties, dat 2g beleid gaat dus ongelooflijk falen.
Het beste antwoord is 1g, iedereen dus ook gevaccineerde mensen gewoon een test laten doen als ze ergens bij willen zijn.
2G gaat ook gewoon keihard falen ja. En dan gaan we alsnog een lockdown in. Hoe lang zal het 2G fiasco duren voor we in lockdown gaan ? Ik denk een week of 4.
pi_202225741
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
2G gaat ook gewoon keihard falen ja. En dan gaan we alsnog een lockdown in. Hoe lang zal het 2G fiasco duren voor we in lockdown gaan ? Ik denk een week of 4.
Aangezien alle effectiviteit te maken heeft met handhaving, denk ik dat je gelijk hebt. De horeca klaagt nu, maar als meer dan 20% (of wat was het aantal?) ,zeg 90%, zich aan de QR-eis had gehouden was het wellicht anders gelopen
anonieme razernist
pi_202225754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:36 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Aangezien alle effectiviteit te maken heeft met handhaving, denk ik dat je gelijk hebt. De horeca klaagt nu, maar als meer dan 20% (of wat was het aantal?) ,zeg 90%, zich aan de QR-eis had gehouden was het wellicht anders gelopen
Ah ja het zal aan de effectiviteit van de handhaving liggen en niet aan de effectiviteit van het vaccin op het voorkomen van verspreiding.

Geloof je het zelf ?
pi_202225756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ah ja het zal aan de effectiviteit van de handhaving liggen en niet aan de effectiviteit van het vaccin op het voorkomen van verspreiding.

Geloof je het zelf ?
Ah dus bijvoorbeeld Portugal heeft effectievere vaccins.
pi_202225764
Deze emoji dekt de lading wel wat een droeftoeters

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
I will do what i must !!
pi_202225774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:46 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Ah dus bijvoorbeeld Portugal heeft effectievere vaccins.
Nee die gaan ook gewoon weer in lockdown straks. De cijfers beginnen ook daar weer op te lopen. En dan moet het daar nog koud worden.

quote:
Portugal has today registered 2,527 new confirmed cases of infection, the highest number since 2 September, nine deaths associated with Covid-19 and an increase in hospital admissions, according to official data.

bulletin of the Directorate-General for Health (DGS) released today, 514 people are now hospitalised, the highest figure since September 15, when 527 patients were hospitalised.
https://www.theportugalne(...)te-17-november/63614
pi_202225788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Geloof je het zelf ?
Geen idee, ik spreek geen waps. Het vaccin is nog behoorlijk effectief om ziekenhuisopname te voorkomen, precies waarvoor het gemaakt is dus.
anonieme razernist
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 01:09:24 #13
70532 loveli
N
pi_202225795
quote:

[..]
En dan een mondkapje, sneltest en een foto van Hugo de Jonge thuisgestuurd krijgen. Blijkt het een actie te zijn van de GGD..
crap in = crap out
pi_202225801
quote:
8)7 8)7 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202225803
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 01:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Geen idee, ik spreek geen waps. Het vaccin is nog behoorlijk effectief om ziekenhuisopname te voorkomen, precies waarvoor het gemaakt is dus.
Waarom dan boosteren ?

Voor de lolz ?
pi_202225852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ik zeg nergens dat de kans voor ongevaccineerden 0 is. Even jouw cijfers nemende betekend dat dat 14% verantwoordelijk is voor 55% van de ziekenhuisopnames. Dussss... als we alleen gevaccineerden zouden hebben zouden de ziekenhuisopnames gehalveert worden
Erg benieuwd naar je bron voor deze cijfers trouwens.
Het zou lager zijn inderdaad maar alsnog mag dat geen rede zijn om het testen achterwege te laten. Bron is trouwens de NOS.
Dat testen achterwege laten voor gevaccineerde mensen is gewoon vragen om problemen en daar gaat het mij om.
Hoewel dat vaccin natuurlijk helpt is het geen wondermiddel want net als mijn broer bijvoorbeeld of mijn zus, beide volledig gevaccineerd maar toch doodziek op bed door covid.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 18 november 2021 @ 07:03:14 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202226175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 01:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 18 november 2021 @ 07:06:12 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202226183
quote:
En zo heb je ook dit :')

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202226319
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ik ben bang dat men het, omdat de christelijke partijen die in de coalitieonderhandelingen tevreden gesteld zouden moeten worden, dat het nog wel over de kerst heen getrokken gaat worden, tenzij de regering voor het reces gevormd is.
pi_202226577
quote:
16s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja, binnenkort coronaparty’s, *O*

8)7
pi_202226717
quote:
16s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ twitter ]
doet me een beetje hier aan denken.
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 10:02:27 #22
70532 loveli
N
pi_202227227
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 01:06 schreef NoCigar het volgende:
Het vaccin is nog behoorlijk effectief om ziekenhuisopname te voorkomen, precies waarvoor het gemaakt is dus.
Nou, nee, niet precies waarvoor het gemaakt is. Het is gemaakt om immuniteit te bereiken, zodat het virus uitdooft, om precies te zijn.
crap in = crap out
  donderdag 18 november 2021 @ 11:33:01 #23
3542 Gia
User under construction
pi_202228144
quote:

[..]
Ik hoop dat er dan een 1G beleid komt. Alleen nog maar voor gevaccineerden. Dat werken ze op deze manier zelf in de hand.
Echt belachelijk vind ik dit. Er kunnen mensen aan sterven!
pi_202228234
quote:
Wat!? haha!!
  donderdag 18 november 2021 @ 11:46:01 #25
3542 Gia
User under construction
pi_202228288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat!? haha!!
Ze hadden ook een facebookpagina, met de nadruk op 'hadden'.
  donderdag 18 november 2021 @ 11:49:04 #26
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202228316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Nou, nee, niet precies waarvoor het gemaakt is. Het is gemaakt om immuniteit te bereiken, zodat het virus uitdooft, om precies te zijn.
Het vaccin is wel degelijk gemaakt om het individu te beschermen tegen ernstige gevolgen van het virus. De overheidsstrategie om zoveel mogelijk mensen te vaccineren is gericht op groepsimmuniteit. Immune individuen zijn nooit aan de orde geweest.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202228408
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik hoop dat er dan een 1G beleid komt. Alleen nog maar voor gevaccineerden. Dat werken ze op deze manier zelf in de hand.
Ik vind niet dat 20% van de bevolking mag gaan bepalen welke regels er gelden voor de andere 80% van de bevolking, omdat men ongefundeerd met hypotheses loopt te gooien.

Sterker nog, ik zit op dit moment in daadwerkelijke lockdown, niet omdat ik dat wil, maar omdat reguliere zorg vanwege de corona onderzoeken uitstelt danwel probeert op te lossen met pijnbestrijding. Ik kan met het maximale aantal pijnstillers net 3x een kwartier per dag lopen, en nog duurt het een maand om bij een orthopeed terecht te komen, terwijl ik deze maand ook had kunnen werken, alleen opdat deze mongolen vinden dat ze 3x in de week met elkaar koffie moeten kunnen driken met zn allen, het liefst in een afgezloten ruimte.

Sorry hoor...
  donderdag 18 november 2021 @ 11:59:32 #28
3542 Gia
User under construction
pi_202228437
quote:
8s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik vind niet dat 20% van de bevolking mag gaan bepalen welke regels er gelden voor de andere 80% van de bevolking, omdat men ongefundeerd met hypotheses loopt te gooien.

Sterker nog, ik zit op dit moment in daadwerkelijke lockdown, niet omdat ik dat wil, maar omdat reguliere zorg vanwege de corona onderzoeken uitstelt danwel probeert op te lossen met pijnbestrijding. Ik kan met het maximale aantal pijnstillers net 3x een kwartier per dag lopen, en nog duurt het een maand om bij een orthopeed terecht te komen, terwijl ik deze maand ook had kunnen werken, alleen opdat deze mongolen vinden dat ze 3x in de week met elkaar koffie moeten kunnen driken met zn allen, het liefst in een afgezloten ruimte.

Sorry hoor...
Hoe is dat een reaktie op mijn post???

Echt klote voor je. Juist acties als deze maken het voor jou nog erger.
Heb zelf gelukkig nog niet te maken gehad met uitgestelde zorg, maar ik zou heel boos worden, ook.
pi_202228473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoe is dat een reaktie op mijn post???

Echt klote voor je. Juist acties als deze maken het voor jou nog erger.
Heb zelf gelukkig nog niet te maken gehad met uitgestelde zorg, maar ik zou heel boos worden, ook.
Verkeerd gelezen :@

Frustratie moest er gewoon even uit.
pi_202228556
quote:

[..]
Grote kans dat dit gewoon oplichting is, volgens mij blijft het virus onder de meeste omstandigheden helemaal niet zo lang actief buiten het lichaam. Makkelijk ¤35 per bestelling cashen zonder garantie te geven dat het werkt.
  donderdag 18 november 2021 @ 12:11:44 #31
3542 Gia
User under construction
pi_202228575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Grote kans dat dit gewoon oplichting is, volgens mij blijft het virus onder de meeste omstandigheden helemaal niet zo lang actief buiten het lichaam. Makkelijk ¤35 per bestelling cashen zonder garantie te geven dat het werkt.
Ik hoop het van ganser harte. Vind het niet erg als coronawappies zich op deze manier laten belazeren.
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 12:38:26 #32
70532 loveli
N
pi_202228889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Het vaccin is wel degelijk gemaakt om het individu te beschermen tegen ernstige gevolgen van het virus. De overheidsstrategie om zoveel mogelijk mensen te vaccineren is gericht op groepsimmuniteit. Immune individuen zijn nooit aan de orde geweest.
Oh, is de definitie van vaccin veranderd? Een vaccin hoort te beschermen tegen infectie. Dat doet het ook vrij goed vlak na vaccinatie, maar het effect neemt helaas in de loop van de tijd af. Fijn dat het na besmetting ernstige gevolgen voorkomt, maar dat is niet de primaire functie van een vaccin.
crap in = crap out
  donderdag 18 november 2021 @ 12:51:18 #33
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202229094
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef loveli het volgende:

[..]
Oh, is de definitie van vaccin veranderd? Een vaccin hoort te beschermen tegen infectie. Dat doet het ook vrij goed vlak na vaccinatie, maar het effect neemt helaas in de loop van de tijd af. Fijn dat het na besmetting ernstige gevolgen voorkomt, maar dat is niet de primaire functie van een vaccin.
Nee, hoor. die is overal vrij redelijk gelijk:

quote:
Een middel dat bij de ontvanger een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken. Hierdoor is de gevaccineerde beter tegen de ziekteverwekker bestand dan zonder vaccinatie.
of

quote:
Een vaccin of entstof is een middel dat, na toediening of inenting, mens of dier min of meer langdurig beschermt tegen een infectieziekte voor een specifiek schadelijk micro-organisme (hoofdzakelijk tegen virussen en sommige bacteriën), in de medische microbiologie pathogeen genaamd. Een vaccin is geen medicament.
Beter bestand tegen / bescherming staat niet gelijk aan immuniteit. Het slaat wel degelijk (mede) op beschermen / bestand tegen infectie én bij infectie ernstige ziektegevolgen.

pi_202229575
quote:
Da fuq.. iemand loopt nu binnen dankzij de aanhang van een Baudet/Engel... Best wel meesterlijk.. :D
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 13:25:48 #35
70532 loveli
N
pi_202229663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:51 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Nee, hoor. die is overal vrij redelijk gelijk:
[..]
of
[..]
Beter bestand tegen / bescherming staat niet gelijk aan immuniteit. Het slaat wel degelijk (mede) op beschermen / bestand tegen infectie én bij infectie ernstige ziektegevolgen.
Dat is niet helemaal zoals het ons verteld is. Het vaccin zou meer dan 90% effectief zijn en daarmee besmettingen voorkomen. Wat random knip/plak linkjes, waaronder o.a. een video waarin in Jip/Janneke taal wordt verteld wordt wat vaccineren is (zorgen dat je niet ziek wordt) en dat vaccineren besmettingen voorkomt. Fijn dat je het zo wilt draaien dat het doel van het vaccin is dat je minder ziek wordt als je een doorbraakbesmetting krijgt, maar dan heb je de doelpalen een paar meter verzet. Van meer dan 90% effectiviteit (tegen symptomatische besmetting en verspreiding) naar minder ernstig ziek worden. Prima, maar wees daar dan eerlijk over.
https://www.universiteitv(...)e-werken-vaccinaties
https://www.ad.nl/binnenl(...)-effectief~a76b5713/
https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4347
https://nos.nl/collectie/(...)90-procent-effectief
https://www.womenshealthm(...)accin-effectiviteit/
quote:
"Het is een geweldige dag voor de wetenschap en de mensheid", zegt Pfizer-ceo Albert Bourla in een persbericht. "Deze eerste resultaten zijn het vroege bewijs dat ons vaccin een infectie met covid-19 kan voorkomen." Hij spreekt over een mijlpaal.
crap in = crap out
  donderdag 18 november 2021 @ 13:28:12 #36
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202229719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal zoals het ons verteld is. Het vaccin zou meer dan 90% effectief zijn en daarmee besmettingen voorkomen. Wat random knip/plak linkjes, waaronder o.a. een video waarin in Jip/Janneke taal wordt verteld wordt wat vaccineren is (zorgen dat je niet ziek wordt) en dat vaccineren besmettingen voorkomt. Fijn dat je het zo wilt draaien dat het doel van het vaccin is dat je minder ziek wordt als je een doorbraakbesmetting krijgt, maar dan heb je de doelpalen een paar meter verzet. Van meer dan 90% effectiviteit (tegen symptomatische besmetting en verspreiding) naar minder ernstig ziek worden. Prima, maar wees daar dan eerlijk over.
[..]

We zeggen hier toch geen verschillende dingen? Beschermen is deels voorkomen en deels de impact verkleinen. Nergens ging het over immuniteit van het individu.

pi_202229803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]

De effectivtieit van het vaccin boeit niet op het moment dat je er sceptisch tegenover staat. Op dat moment gaat het er alleen maar om om zo veel mogelijk mensen bij elkaar te verzamelen die er tegen zijn, voornamelijk mensen die iets op hun kerfstok hebben hangen, en die naar buiten brengen als dat ze zich in hun souvereiniteit aangestast worden en liefde,vrijheid,democratie oid.
pi_202232689
Die jaikwilcorona.nl website is nu uit de lucht trouwens. :7
pi_202234755
quote:

[..]
Tien tegen één dat je gewoon een flesje kraanwater krijgt toegestuurd, dat je dan moet inhaleren. Word je vervolgens niet ziek van, en dan klopt het toch weer! De kans dat je... enzovoort.
pi_202235414
Oh leuk, https://twitter.com/hashtag/dockersunited is trending op Twitter. De Maasvlakte geblokkeerd.

twitter

En heel wat meer Tweets.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 november 2021 @ 21:20:04 #41
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202236697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:13 schreef Resistor het volgende:
Oh leuk, https://twitter.com/hashtag/dockersunited is trending op Twitter. De Maasvlakte geblokkeerd.

[ twitter ]

En heel wat meer Tweets.
https://videre.fail/wappi(...)na-zijn-broekje-vol/ _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202237438
quote:
Heerlijke tekst weer. _O-

quote:
In Rotterdam was iedereen gewoon lekker aan het werk, echt niemand stond erbij stil dat er vandaag een paar werkloze simpele zielen ergens in Rotterdam aan het dwalen waren.
Natuurlijk ging Rotterdam niet plat, want niemand krijgt Rotterdam plat. Daar moet wel meer voor komen dan een stelletje ongewassen vullus.
pi_202238215
Goed. Na de nepveteranen nu dus de nephavenmedewerkers.
Ga er vanuit dat de achterban erg trots zal zijn op de 'havenmedewerkers'.

Zag dat wappiepolitie bezig is om een clubje op te richten die zogenaamd bewijzen gaat verzamelen voor het tribunaal. Met droge ogen zit 'ie dat te vertellen.

Meneer van de wappiepolitie 8)7

een uur lang geleuter waarbij twee volwassen mensen hun aanpak bespreken met als einddoel: het tribunaal. :|W

[ Bericht 72% gewijzigd door spectrumanalyser op 18-11-2021 23:15:22 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202239179
quote:
Medewerkers van ziekenhuizen in Friesland worden bedreigd en bespuugd door bezoekers. 'Het loopt de spuigaten uit, wij huren een derde beveiliger in'
https://lc.nl/friesland/M(...)ressie-27171549.html
pi_202239268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
ban erg trots zal zijn op de 'havenmedewerkers'.

Zag dat wappiepolitie bezig is om een clubje op te rich
Die mensen leven net als het echtpaar Kuit in een Larp. Erg bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 19-11-2021 11:24:05 ]
anonieme razernist
pi_202239280
quote:
Ik las eerder elders dat er enorme beveiligers bij het ziekhuis in Sneek staan, waar de Urkers de bedden bezet houden.
anonieme razernist
pi_202243769
"Puur bloed", Harry Potter is er niets bij.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202243874
quote:

[..]
in Duitsland hebben ze aangekondigd dan 2G+ een mogelijke volgende stap gaat zijn. Dat is denk ik ongeveer wat je bedoeld met 1G voor gevaccineerden.

2G+ alleen toegang voor genezen/gevaccineerd, met een negatieve test.
pi_202244108
quote:
Ondertussen in Zoetermeer:
quote:
Ziekenhuis geeft gele en rode kaart aan agressieve patiënten
In het LangeLand ziekenhuis in Zoetermeer krijgen patiënten die zich agressief gedragen gele en rode kaarten, zegt directievoorzitter Pier Eringa in 1 op 1 op NPO Radio 1.

Een gele kaart betekent "we hebben heel vervelend gedrag van u gezien, dat moet u nooit meer doen" en een rode "u hoeft de volgende keer niet meer in het ziekenhuis te komen". Dat laatste afdwingen is lastig vanwege de zorgplicht, erkent Pieringa, die ook voorzitter is van Stichting Open Nederland.

"Maar je gaat wel blaffen, waarschuwen en hopen dat je daarmee het gedrag beïnvloedt. Want zorgpersoneel dat al onder druk staat, moet er niet nog extra druk bij krijgen van patiënten die zich misdragen."

Al tijden ervaren zorgmedewerkers en ziekenhuisbestuurders agressie van een deel van coronapatiënten en hun bezoek
https://nos.nl/liveblog/2(...)uwen-blijdorp-besmet
pi_202244140
Zondag is er blijkbaar iets in Nijmegen. Lees her en der al dat diverse voetbalhooligans zich dan gaan verzamelen.

Popcorn ligt klaar in ieder geval
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202244231
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
Zondag is er blijkbaar iets in Nijmegen. Lees her en der al dat diverse voetbalhooligans zich dan gaan verzamelen.

Popcorn ligt klaar in ieder geval
Ze gaan de Goffert slopen voordat de Vitesse fans dat bij de evt volgende derby kunnen doen.
pi_202244552
Nabij de kruising Bergerweg / wognumsebuurt in Alkmaar hangt een poster over 'worldwide demonstration' met de tekst "sta op voor onze kinderen', op 20 november in Amsterdam.

Een raadselachtige wappieposter.

Wat een rijke fantasie hebben die lui toch. Moet mij inhouden om zelf geen website te maken om kaarten en pakketreizen te verkopen voor "het tribunaal"
pi_202244589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nabij de kruising Bergerweg / wognumsebuurt in Alkmaar hangt een poster over 'worldwide demonstration' met de tekst "sta op voor onze kinderen', op 20 november in Amsterdam.

Een raadselachtige wappieposter.

Wat een rijke fantasie hebben die lui toch. Moet mij inhouden om zelf geen website te maken om kaarten en pakketreizen te verkopen voor "het tribunaal"
Zodat ze je je oude mondkapjes kunt verkopen, met 'speciaal' gat er in zodat men hun sjekkies kan roken zeker?
pi_202244637
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ze gaan de Goffert slopen voordat de Vitesse fans dat bij de evt volgende derby kunnen doen.
Het is volgend weekend zie ik nu

Jammer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202244815
quote:
Er overlijden momenteel waarschijnlijk veel meer mensen door covid-19 dan bij het RIVM wordt gerapporteerd, blijkt uit sterftecijfers van het CBS. In Nederland is het aantal personen dat sterft na een coronabesmetting de voorbije weken snel toegenomen. Ook wereldwijd loopt de hoeveelheid sterfgevallen opnieuw op, zij het op een niveau dat het laagste is in ongeveer een jaar.
https://www.volkskrant.nl(...)rs-stijgen~b2ecb34b/
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:09:21 #56
3542 Gia
User under construction
pi_202244937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:53 schreef JJ76 het volgende:

[..]
in Duitsland hebben ze aangekondigd dan 2G+ een mogelijke volgende stap gaat zijn. Dat is denk ik ongeveer wat je bedoeld met 1G voor gevaccineerden.

2G+ alleen toegang voor genezen/gevaccineerd, met een negatieve test.
Nee, ik bedoel 1G, alleen QR indien gevaccineerd. Dit werken de wappies in de hand door zichzelf expres te besmetten met het virus om een genezenverklaring te krijgen.
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:58:54 #57
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202245444
Ik lees net dat er vanavond weer een demo in R'dam is?
Of is dit een oude tweet :+
Of zie ik het verkeerd :')
Hoe meer je leest hoe harder je moet lachen om die berichten op twitter :')

twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202245465
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
Ik lees net dat er vanavond weer een demo in R'dam is?
Of is dit een oude tweet :+
Of zie ik het verkeerd :')
Hoe meer je leest hoe harder je moet lachen om die berichten op twitter :')

[ twitter ]
Extremisten die protesteren, dat is letterlijk bij iedere demonstratie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:03:58 #59
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202245502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Extremisten die protesteren, dat is letterlijk bij iedere demonstratie.
Dat bedoelde ik niet :P
Of zijn er iedere vrijdag demo's? oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202246508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dit lijkt me een nieuwe demo, mijn vriendin oma is altijd actueel
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:07:54 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202246517
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:08:25 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202246526
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ben van der K doet iedere dag demonstreren :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:10:39 #63
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202246566
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:07 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dit lijkt me een nieuwe demo, mijn vriendin oma is altijd actueel
Ik ken haar niet :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:11:09 #64
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202246572
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ben van der K doet iedere dag demonstreren :P
Die ken ik ook niet ;(
:T
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202246600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:10 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik ken haar niet :@
Is ook niet erg (ik ken haar al anderhalf jaar of zo :P .).
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:14:30 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202246609
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:13 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Is ook niet erg (ik ken haar al anderhalf jaar of zo :P .).
Oh in het écht bedoel je? :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202246634
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:14 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Oh in het écht bedoel je? :P
Ja, maar slechts online hoor.
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:17:23 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202246646
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, maar slechts online hoor.
Ooooooohhh zooooow :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 16:20:43 #70
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202246696
quote:
Ik zit mijn halve leven al in een isolement ,en ik ben wel gevaccineerd (8>
;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202246721
twitter
pi_202246764
Ik moet altijd wel grinniken om de bijdragen van een zeker iemand in een besloten facebookgroep:

'Na 5 weken achter elkaar op de donderdagavond harde actie door de gezamenlijke actiegroepen Enschede heeft het noodlot toegeslagen.
De bordenactie op de Oude Markt in Enschede op de vaste donderdagavond kon geen doorgang vinden. Grote motivator Albert Zantbergen was aangehouden bij de blokkeeractie in Rotterdam.
De 5 tot 8 deelnemers die normaal in de regen en de kou staan te kijken naar de mensen die zonder enige interesse voorbij lopen zijn wanhopig.
Duizenden mensen worden niet bereikt met hun statements. Zoals “waar ligt jouw grens”, “genoeg is genoeg” en “blijf van onze kinderen af”.
Volgende week komen de gezamenlijke actiegroepen Enschede vast terug. Met z’n allen.'

En later:

'Wat blijkt, er is donderdagavond toch een bordenactie geweest in Enschede.
Teun Livestreams heeft vandaag de beelden gedeeld.
Compleet met wel 10 deelnemers, agenten die informeren of ze nog meer mensen verwachten.
En een meneer die een geloofsbelijdenis declameert. Hij is wappie-bekeerling.
Ze gaan wel een halfuurtje eerder naar huis nu Albert er niet is. Het is koud.''
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 17:06:06 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202247364
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Die ken ik ook niet ;(
Dat is een van de bekendste neo van NL :T
  vrijdag 19 november 2021 @ 17:10:03 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202247426
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is een van de bekendste neo van NL :T
ff snel gegoogeld oO<
Ik ken em niet :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 17:26:26 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202247640
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:10 schreef puzziepie het volgende:

[..]
ff snel gegoogeld oO<
Ik ken em niet :@
https://www.geenstijl.nl/4657562/au_nieuwsuur_herkent_nazi_ben/

vrijdag 19 november 2021 @ 17:34:57 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202247743
quote:
Okay dan!! :D :P
Het is en blijft triest volk :')
Bij dat soort mensen zie je al dat ze niet zuiver zijn, dan hoef je hun naam niet eens te weten :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 18:04:41 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202248070
Ik moest lachen :@ _O-

twitter
pi_202248184
Morgen is Hilversum weer aan de beurt. De vorige keren wilde de domonstranten niet in het speciale vak gaan staan wat de gemeente had aangewezen. Ze verzamelde bij een bushokje aan de rotonde voor het Mediapark.

Gemeente Hilversum heeft voor morgen een vak aangewezen waar ze mogen "klieren" geheel toevallig is dit rondom het bushokje waar ze altijd verzamelde. Kijken of ze morgen dit vak ontwijken..

https://www.hilversum.nl/(...)_demonstratie_betoog
pi_202248243
Voor wie al langer de alternatieve wappiebeweging volgt, is het geen onbekende: Michel Vitaliti, helft van het duo Vitalifeiten, tevens voorheen luisterend naar de naam Angelo della Lucce.
De beroepsblower verbleef lange tijd op een kamer in Soest, levend van weekgeld van de schuldsanering. Daarna verkaste hij naar vriendin Bea in Uden, die haar baan om haar moverende ethische redenen had opgezegd en de deurwaarders aanvankelijk met monopolygeld afwimpelde, maar daarna zich ‘soeverein’ verklaarde, waardoor zij naar haar zeggen geen hypotheek hoefde te betalen. Dit natuurlijk voorzien van drogredenen, waarvan je bij een college logica de kriebels zou krijgen.
In 2014 zijn ze uitgezet (een YouTube-filmpje van de ontruiming is nog altijd te vinden) en hoe het met Beo en Bea als koppel gaat, is onduidelijk. Michel is helemaal van de platte Aarde, maar hij lust af en toe een patatje en dramt ineens niet meer over E-nummers in de mayonaise, maar het NSDAP-lidmaatschap van de medewerkster van de snackbar:

https://videre.fail/wappie-michel-niet-welkom-in-de-snackbar/
  vrijdag 19 november 2021 @ 18:26:15 #80
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202248323
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
Ik moest lachen :@ _O-

[ twitter ]
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 18:27:04 #81
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202248338
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:15 schreef spoilert het volgende:
Morgen is Hilversum weer aan de beurt. De vorige keren wilde de domonstranten niet in het speciale vak gaan staan wat de gemeente had aangewezen. Ze verzamelde bij een bushokje aan de rotonde voor het Mediapark.

Gemeente Hilversum heeft voor morgen een vak aangewezen waar ze mogen "klieren" geheel toevallig is dit rondom het bushokje waar ze altijd verzamelde. Kijken of ze morgen dit vak ontwijken..

Dus vanavond rellen in R'dam en morgen Hilversum verbouwen? O-)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202248356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dus vanavond rellen in R'dam en morgen Hilversum verbouwen? O-)
Ik verwacht niet zo veel meer van Hilversum, zal een beetje boe roepen worden en koffie drinken op de markt, net zoals voorgaande weken.
  vrijdag 19 november 2021 @ 18:29:03 #83
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202248362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:28 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ik verwacht niet zo veel meer van Hilversum, zal een beetje boe roepen worden en koffie drinken op de markt, net zoals voorgaande weken.
Vanavond dus oO< *)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202248371
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:15 schreef spoilert het volgende:

Zaterdag was de mooiste dag van de week
En je wist als je naar je vriendjes keek
We gaan demonstreren!

twitter
pi_202248375
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/440121121053259

Weet niet waar dit is, maar bij onrecht is er weer een "pannen concert"
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:26:49 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202249285
twitter

:')
pi_202249362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:30 schreef spoilert het volgende:

In Harderwijk, episch centrum van de corona-cultuur in Nederland.
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:37:42 #88
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202249510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Zaterdag was de mooiste dag van de week
En je wist als je naar je vriendjes keek
We gaan demonstreren!

[ twitter ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202249534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:30 schreef spoilert het volgende:

Waarom in godsnaam in Harderwijk? Gaan ze de dolfijnen bevrijden ofzo?
Twiddel
pi_202249904
7096 euro al opgehaald voor Huig Plug.....
Die arme Huig Plug, die zelfs in de gevangenis nog bizarre claims de wereld in kan slingeren. Hij heeft een rijke fantasie.

https://www.gofundme.com/f/freehuigplug-nietvergeten
pi_202250734
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:18:04 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202250791
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
:o :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:19:09 #93
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_202250819
twitter
Zeer stabiel genie.
pi_202250854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:o :D
Ik weet eigenlijk niet of de koopavonden nog doorgaan (tot 20u), maar dan is er altijd wel veel volk en jeugd op de been rondom de koopgoot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202250897
Ah, en blijkbaar ook een flinke groep Feyenoordhooligans. Dat kan nog leuk worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:24:42 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202250923
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of de koopavonden nog doorgaan (tot 20u), maar dan is er altijd wel veel volk en jeugd op de been rondom de koopgoot.
Er is ook verder niets over te zien of te volgen op live streams .
Het is behoorlijk druk idd :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202250943
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:24 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Er is ook verder niets over te zien of te volgen op live streams .
Het is behoorlijk druk idd :D
https://www.facebook.com/watch/msmleugens/

al twee Felyx deelscooters zijn in vlammen opgegaan.
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:27:50 #98
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202250982
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202251076
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Waarom in godsnaam in Harderwijk? Gaan ze de dolfijnen bevrijden ofzo?
Misschien een AH Kruidvat actie met een NS Kortingsactie?
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:32:06 #100
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251101
Ik hoop toch wel dat er wat meer livestreams gaan komen ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202251174
Rotterdam gaat enorm uit de hand lopen. Video in verzet blijft erg op afstand. Andere demonstranten dan normaal? ..... reljeugd/hooligans?
pi_202251230
de ME krijgt er VOLLEDIG van langs :o
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:36:48 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251248
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:34 schreef JJ76 het volgende:
Rotterdam gaat enorm uit de hand lopen. Video in verzet blijft erg op afstand. Andere demonstranten dan normaal? ..... reljeugd/hooligans?
Feyenoord en Den Haag met echt een flinke groep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:37:03 #104
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251251
Los in deze tent. _O_
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:37:09 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251256
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:38:34 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251303
Waarschuwingsschoten gelost door de politie en de ME moet vluchten

@onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202251316
Waarschuwingsschoten. Politie enorm in het nauw. Dit is echt tuig geen kikkers enzo
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:39:35 #108
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251326
Wow heftig dit :o :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:39:54 #109
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:39 schreef JJ76 het volgende:
Dit is echt tuig
Ja, die zijn het op een gegeven moment ook beu.
pi_202251347
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Feyenoord en Den Haag met echt een flinke groep.
Fijn dat ze een keer eensgezind zijn
pi_202251370
Fijn dat het belastinggeld weer nuttig gespendeerd kan worden aan nieuwe politiebusjes en extra politie-inzet.
Bedankt weer hoor, leuk die wappie-oproepen.
pi_202251378
Ik schakel ook net in *O*
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:42:12 #113
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251385
Die politie auto, niet okay dit ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202251412

godverdomme

tuig
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:43:19 #115
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251414
Ik word hier wel een beetje naar van :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:43:52 #116
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251435
Draaien ze nog wat Parkzicht muziek dan stap ik in de auto. _O_
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:43:58 #117
481998 K21
Cappuccino
pi_202251440
Heeft Sven een knuppel gehad? Kom net binnen. :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:45:17 #118
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251480
En nog de politie de schuld geven :')
Ik mag hopen dat ze op scherp schieten :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202251485
Val net binnen, heeft Sven al 31k viewers _O- Meeste wat ik tot nu toe heb gezien bij hem
pi_202251487
"in opstand", "demonstratie"

Jahoor, de boel in de fik steken, politieautos slopen, dat is een demonstratie. teringtuig.
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:45:35 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202251492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:43 schreef asco het volgende:
Draaien ze nog wat Parkzicht muziek dan stap ik in de auto. _O_
Niet vergeten straks weer verontwaardigd lopen blèren over BLM
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202251510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:39 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, die zijn het op een gegeven moment ook beu.
Oh wat hebben ze het zwaar :'(
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:46:42 #123
481998 K21
Cappuccino
pi_202251533
Wow, 32 duizend kijkers. :D
pi_202251537
Politieauto’s in de fik :{
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:47:00 #125
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet vergeten straks weer verontwaardigd lopen blèren over BLM
Dat sowieso, klootzakken. :r
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:47:06 #126
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251549
Ik vind dit echt schandalig :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202251554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:46 schreef samuel25 het volgende:

[..]
Oh wat hebben ze het zwaar :'(
ze kunnen niet eens naar de McDonalds zonder QR-code.

vertel ze maar niet dat zometeen alles weer dicht gaat. met de cijfers van vandaag erbij gaat 't snel richting lockdown.
pi_202251555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:46 schreef K21 het volgende:
We zijn te laat bij het feestje.

Later maar terug kijken
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:47:48 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202251563
Announce het leger.
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:47:56 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
"in opstand", "demonstratie"

Jahoor, de boel in de fik steken, politieautos slopen, dat is een demonstratie. teringtuig.
Gewoon hangjeugd na koopavond en Feyenoord+ADO+havenwerkers

Wel een garantie op leuke beelden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202251578
quote:
Je moet toch wat na 8 uur :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:48:23 #132
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251582
H & M in de fik.
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:48:39 #133
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251586
quote:
Wie?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:48:57 #134
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202251592
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon hangjeugd na koopavond en Feyenoord+ADO+havenwerkers

Wel een garantie op leuke beelden
ADO supporters schoten net ook vuurpijlen richting het veld bij Telstar.
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:49:40 #135
481998 K21
Cappuccino
pi_202251615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:47 schreef StephanL het volgende:

[..]
We zijn te laat bij het feestje.

Later maar terug kijken
Neem aan dat de ME straks terugkomt met iets meer mensen als het tuig zo door blijft gaan? Dan begint het feest nu eigenlijk pas.
pi_202251621
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wie?
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/128568730861490338k al 39k

Heel Rotterdam kijkt mee :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:50:10 #137
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251638
quote:
Niet meer beschikbaar :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:50:17 #138
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251653
Oh lekker handig. een politieauto in de fik, pal voor een woontoren.
godverdomme zeg, wat een tyfustuig. en die Sven vind het allemaal weer prachtig, die filmt niet de daders, die worden netjes beschermd.
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:50:34 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202251655
Ach, Rotterdam is wel eerder gesloopt geweest.
pi_202251667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]
quote:

[..]
Sorry foutje https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/1285687308614903
pi_202251676
quote:

[..]
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/1285687308614903

deze doet het?
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:51:35 #143
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251692
quote:
Deze werkt wel , maar ik word er beetje naar van :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:51:37 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251693
twitter

Tering, die shell die op de grond ontploft. Daar zullen wel wat gewonden zijn gevallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:52:08 #145
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202251708
quote:
Ja maar dit gaat me te ver , ik wacht wel ff :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:52:17 #146
22565 asco
Los in deze tent
pi_202251716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O-
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:52:59 #147
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202251733
vandaar dat ik die helikopter en sirenes hoor
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 20:53:10 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202251738
Present. Bedankt voor de mention @Caland :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202251776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Deze werkt wel , maar ik word er beetje naar van :@
ja dit is zeer triest. familie woont daar om de hoek. Je zal maar dat tuig bij je in de straat hebben.
alles gaat zo'n beetje in de hens. auto's felyx-scooters. de wegen worden gebarricadeerd met fietsen en terrasstoelen. dan denk ik dat er zometeen winkels geplunderd worden.

een enkeling haalt de barricade weg, dan ontstaat er een ruzie met die persoon.
pi_202251810
:o :o
pi_202251822
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Tering, die shell die op de grond ontploft. Daar zullen wel wat gewonden zijn gevallen.
:X :X
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:57:45 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251855
Kan ik ergens Nederland in verzet op youtube krijgen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 20:58:12 #153
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202251864
twitter
pi_202251867
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 20:58:39 #155
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202251881
Wat een debielen
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:01:21 #156
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202251935
M'n Rotterdam hatende ouders ("altijd weer die westerlingen") hebben weer wat munitie. Ik zie het al.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:01:21 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251936
twitter

Koekoek
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:01:27 #158
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202251939
Geen wappies lijkt mij maar gewoon hooligans
pi_202251957
twitter
Die arme wappies.
anonieme razernist
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:02:59 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202251965
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:01 schreef Olga het volgende:
Klopt. Is de laatste weken al vaker aangegeven dat voetbalhooligans van verschillende clubs zich ook gaan verenigen bij dit soort demonstraties.

Sport verbroederd zie je maar weer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202251982
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:01 schreef Olga het volgende:
Daar is veel overlap, zie ook de defend-W.A.
anonieme razernist
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:04:46 #162
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202251990
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Klopt. Is de laatste weken al vaker aangegeven dat voetbalhooligans van verschillende clubs zich ook gaan verenigen bij dit soort demonstraties.

Ze hebben nu weer meer tijd nu ze niet meer het stadion in kunnen ;)

Maar je stad dan slopen is inderdaad heel normaal :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:05:10 #163
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202251998
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:04 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Daar is veel overlap, zie ook de defend-W.A.
Dat is ook wel weer zo
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:05:44 #164
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252010
hamas hamas
pi_202252014
Vuurwerkverbod zal wel de druppel zijn :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:06:12 #166
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
ja dit is zeer triest. familie woont daar om de hoek. Je zal maar dat tuig bij je in de straat hebben.
alles gaat zo'n beetje in de hens. auto's felyx-scooters. de wegen worden gebarricadeerd met fietsen en terrasstoelen. dan denk ik dat er zometeen winkels geplunderd worden.

een enkeling haalt de barricade weg, dan ontstaat er een ruzie met die persoon.
Hier kan ik echt niet tegen , demonstreren en wat vuurwerk afknallen snap ik nog wel , maar fietsen en auto's vernielen vind ik walgelijk. lijkt me ook heel beangstigend voor politie mensen ;(
Van mij mag de politie ze allemaal kapot knallen }:|
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:06:16 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202252023
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:04 schreef Olga het volgende:

[..]
Ze hebben nu weer meer tijd nu ze niet meer het stadion in kunnen ;)

Maar je stad dan slopen is inderdaad heel normaal :)
Mwah, fylax scootertjes en politiebusjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:06:30 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202252028
Ik hoor weer schoten, duidelijk geen vuurwerk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202252029
nouja dit worden weer een hele hoop rechtszaken, opsporing verzocht-afleveringen en uiteindelijk taakstraffen }:|
het was zo'n goeie jongen verhalen :r :X
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:06:45 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252031
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef Caland het volgende:

[..]

verbroederd _O- :')

@GGMM
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:06:55 #171
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252035
Pief paf poef _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:06:57 #172
481998 K21
Cappuccino
pi_202252036
Mooiste rotstad :')
pi_202252040
En als de me straks de overhand krijgt......... wij zijn vreemdzaam, wat zijn jullie.
pi_202252042
Go busje, van de deelscooters. Ben bang dat die te laat is _O-
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:07:17 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252049
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoor weer schoten, duidelijk geen vuurwerk
Welke livestream kijk je ouwe dibbes?
4045
onlogisch
pi_202252068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:07 schreef StephanL het volgende:
Go busje, van de deelscooters. Ben bang dat die te laat is _O-
er zijn er al twee volledig uitgebrand. eentje zag ik nog op straat liggen, die zal ook wel de lucht in gaan.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:08:27 #177
256666 leeell
I know you're lonely
pi_202252075
JAAAAAAA RELLEN LETS GOOOOOOOO
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:08:52 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202252087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Welke livestream kijk je ouwe dibbes?

Deze zet er diverse streams op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202252091
Politie gaat straks ingrijpen en die wappie schaapjes gaan morgen weer roepen dat ze vreedzaam aan het demonstreren waren en dat je dat niet meer in NL mag. Dat het een schande is dat de politie ingrijpt.
Voorspelbaar.

Maar wat een mafketels zeg. Alleen dat is al reden om 2G gewoon in te voeren. Klaar!
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:09:34 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252108
wtf 1 met een bloeding op de streeam :o
4045
onlogisch
pi_202252110
Damn..
pi_202252111
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/438360634473965
Iemand met bloed op de grond bij deze
Twiddel
pi_202252113
vergeet dat waterkanon, begin maar met een grote hoeveelheid traangas
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:10:07 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202252120
Zag ik daar nou iemand met flink bloed liggen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202252127
quote:
Nou ja, het Artsen collectief is vast ook ter per plaatse.
zijn alleen geen echte artsen, maar ze zijn er wel.
pi_202252130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef Caland het volgende:
Ja zag ik ook. Misschien door het vuurwerk?
Twiddel
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:10:29 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252132
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef Caland het volgende:
Yep
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:10:34 #188
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252136
Er is er een neergeknald hoera hoera
Natuurlijk de schuld van de politie

Slagaderlijke bloeding hoor ik van dat domme wappie mokkel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:11:09 #189
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252148
Ongelofelijk dit ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202252158
Vuil tuig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_202252163
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:

dat ziet die Eline van 't Noordende natuurlijk zo, een slagaderlijke bloeding.
nou nou, wat een uitstekende diagnose van Eline.
portie kapsalon erin danmaar? Het ziekenhuis heeft geen plek op de spoedeisende hulp.
pi_202252168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Vuil tuig.
Oppakken en afvoeren.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:12:27 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202252175
Stukje slagaderlijke bloeding.
pi_202252179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi.
pi_202252184
zelf een zwaargewonde naar het ziekenhuis zeulen. Lekker verstandig!!!
pi_202252187
Nou dat heeft weinig meer met een demonstratie te maken :')
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:13:05 #197
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252190
quote:
Erg mooi
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:13:21 #198
47102 Elvi
miemkwien
pi_202252196
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:

Goh jammer dat er geen plek meer is in de ziekenhuizen door al die mensen met corona zware longontsteking.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:13:26 #199
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202252199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:

[..]
Erg mooi.
Announce een bombardement.
pi_202252203
Is het leger al opgetrommeld?
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:13:59 #201
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252213
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:13 schreef Aether het volgende:
Welk leger? _O-
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:14:09 #202
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
dat ziet die Eline van 't Noordende natuurlijk zo, een slagaderlijke bloeding.
nou nou, wat een uitstekende diagnose van Eline.
portie kapsalon erin danmaar? Het ziekenhuis heeft geen plek op de spoedeisende hulp.
Ze stoken elkaar allemaal op , een beetje wat die wappies altijd doen.
Het is altijd de schuld van de politie en daarom nemen zij het recht om van alles te slopen.
Dat wijf is echt niet goed :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:14:29 #203
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252228
quote:
Een stukje maar? :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:14:50 #204
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:13 schreef kree het volgende:
Nou dat heeft weinig meer met een demonstratie te maken :')
Hey kree :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:15:49 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202252268
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:13 schreef Aether het volgende:
pi_202252275
'hij is dood'
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:16:02 #207
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252277
overleden??wtf
pi_202252281
Iemand dood?
pi_202252282
Die man is dood volgens een andere man op onrechttv.
Stierf voor zijn ogen.
Zal wel net zo waar zijn als dat vorige overledensgeval :P
Twiddel
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:16:25 #210
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:13 schreef Elvi het volgende:

[..]
Goh jammer dat er geen plek meer is in de ziekenhuizen door al die mensen met corona zware longontsteking.
Oh er is er een dood
Scheelt weer een ziekenhuis bed :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202252287
Darwin Award
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:16:27 #212
256666 leeell
I know you're lonely
pi_202252289
Kom aaaan gas, schieten :B
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_202252295
'hij ging net gewoon dood voor mijn ogen'.

En de volgende zin van de man is "Heb jij een powerbank voor mij?"
blijkbaar was dat dood gaan niet belangrijk, gewoon een kleine mededeling tussendoor.
pi_202252297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:14 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Hey kree :P
Avond :W
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:12 #215
47102 Elvi
miemkwien
pi_202252306
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Oh er is er een dood
Waarschijnlijk gewoon flauwgevallen bij het zien van bloed aangezien ze ook al prikangst hebben.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:13 #216
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:

blijkbaar was dat dood gaan niet belangrijk, gewoon een kleine mededeling tussendoor.
_O-
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:17 #217
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Oh er is er een dood
Omdenken. :s)
pi_202252314
gaat fout! gaat fout! ze schietuh!!
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:31 #219
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252319
quote:

JA!! BIZAR DIT :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:36 #220
47102 Elvi
miemkwien
pi_202252323
quote:

Hey prioriteiten!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:40 #221
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252325
Eline: Ze schieten met scherp
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:42 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202252326
Wel dom om daar te rellen, toch redelijk makkelijk af te sluiten als de politie het een beetje slim doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:44 #223
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252327
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Elvi het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gewoon flauwgevallen bij het zien van bloed aangezien ze ook al prikangst hebben.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202252328
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef summer2bird het volgende:
Die man is dood volgens een andere man op onrechttv.
Stierf voor zijn ogen.
Zal wel net zo waar zijn als dat vorige overledensgeval :P
Corona..?
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:17:53 #225
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202252332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
gaat fout! gaat fout! ze schietuh!!
Wordt toch zelden raak geschoten in Rotterdam.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:18:06 #226
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef asco het volgende:

[..]
Omdenken. :s)
Ja toch :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:18:07 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202252341
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
Wel dom om daar te rellen, toch redelijk makkelijk af te sluiten als de politie het een beetje slim doet.
Deze mensen staan wel bekend om hun intelligentie en weloverwogen keuzes ja.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:18:10 #228
47102 Elvi
miemkwien
pi_202252344
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Aether het volgende:

[..]
Corona..?
Nee hij was gevaccineerd en de chip ging af ;(
pi_202252351
de auto die in de fik staat, staat net tegen een woontoren aan. dat moet wel geblust worden want dat laait over.
intussen staat er nog gewoon tuig te kloten daar.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:18:33 #230
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252354
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:18 schreef Elvi het volgende:

[..]
Die van mij volgende week
pi_202252355
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Aether het volgende:

[..]
Corona..?
Acute corona, treft alleen demonstranten :P
Twiddel
pi_202252361
@Coco komt dat zien.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:19:22 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252369
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
Er moet wel eerst flink opgeschaald worden.
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:19:31 #235
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252371
Waar is @Starhopper eigenlijk?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:19:32 #236
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252372
quote:
Is beter aan te horen dan Eline
pi_202252375
Tijd om met scherp te gaan schieten op dat volk
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:19:50 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252380
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:20:01 #239
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252385
politiewages in aantocht
pi_202252386
quote:
19-11-21 21:18:12 Politie Rotterdam-Rijnmond 1 Schietpartij Binnenwegplein Rotterdam ICnum 631658
1430020 Politie VRR - GMK Persalarm Politie
twitter

Traumahelikopter opgeroepen
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:20:05 #241
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252387
Dit gaat komende maand natuurlijk in elke Nederlandse pauperstad gebeuren.
En maak van "Nederlandse" ook maar meteen "Europese".
pi_202252390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:18 schreef Elvi het volgende:

[..]
Oh ja, ze kunnen iedereen met Bluetooth besturen.
pi_202252392
Kijk ze rennen dan, teringtokkies :)
pi_202252393
Is Ramona weer eens dood?
anonieme razernist
pi_202252399
Zie hier... de vrede en liefde van de wappies...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:21:01 #246
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252402
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:19 schreef puzziepie het volgende:
Waar is @:Starhopper eigenlijk?
Nikonlover account aan het afstoffen.
pi_202252408
Is dus weer dat doorgesnoven Feyenoord-tuig. Die kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg aanpakken.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:21:38 #248
481998 K21
Cappuccino
pi_202252413
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:20 schreef NoCigar het volgende:
Is Ramona weer eens dood?
Denk niet dat die het deze keer aandurft op straat te gaan zitten.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:22:07 #249
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:21 schreef asco het volgende:

[..]
Nikonlover account aan het afstoffen.
Starhopper is ook een prima naam :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:22:10 #250
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_202252420
Voor en door deze pareltjes zitten we dus weer met z'n allen in een lockdown. Mooi man.
pi_202252422
Eline: "ha, nee ik ga daar niet filmen, ik moet morgen nog naar Hilversum"
pi_202252424
twitter
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:22:36 #253
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252427
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:22 schreef Nobu het volgende:
Voor en door deze pareltjes zitten we dus weer met z'n allen in een lockdown. Mooi man.
Wat een schatjes zijn het he?
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:22:41 #254
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252430
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:21 schreef K21 het volgende:

[..]
Denk niet dat die het deze keer aandurft op straat te gaan zitten.
Dat is dan weer een beetje hypocriet van haar :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:22:57 #255
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252433
MEgenot
pi_202252438
Continu 'stoer' lopen te doen en zodra er een sirene aan komt rennen als de grootst mogelijke pussy

Zouden ze hier ter plekke dood neervallen dan mis je er de facto niets aan.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:23:36 #257
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252447
Geweld bij 2G-protest in Rotterdam

Op de Coolsingel in Rotterdam,in de
buurt van het stadhuis,zijn rellen aan
de gang.Voor vanavond was een protest
aangekondigd tegen de coronamaatregelen
en het voorgenomen 2G-beleid.

Op beelden is te zien dat er honderden
mensen op straat zijn,dat er zwaar
vuurwerk wordt afgestoken en dat er
leuzen worden geroepen als "vrijheid".
Ook is er zeker één politieauto in
brand gestoken en andere zijn door
relschoppers beschadigd.

De regionale omroep Rijnmond meldt dat
verschillende groepen meedoen aan de
rellen,zoals Dockers United en de
Protestgroep Feyenoord City.
pi_202252449
wat? geen McDonalds en geen vuurwerk? Hup de straatstenen vliegen door de lucht.
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:23:47 #259
47102 Elvi
miemkwien
pi_202252452
Sorry maar ik moest hier om lachen :@

twitter

Alleen maar foto's maken en blijven filmen ipv echt hulp verlenen _O- de prioriteiten liggen dus écht niet bij het helpen van anderen en de gezondheidszorg.
pi_202252469
twitter
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:24:53 #261
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Elvi het volgende:

[ twitter ]

Alleen maar foto's maken en blijven filmen ipv echt hulp verlenen _O- de prioriteiten liggen dus écht niet bij het helpen van anderen en de gezondheidszorg.
wtf staan gewoon te filmen
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:25:04 #262
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202252475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
Continu 'stoer' lopen te doen en zodra er een sirene aan komt rennen als de grootst mogelijke pussy

Zouden ze hier ter plekke dood neervallen dan mis je er de facto niets aan.
Eens.
Scheelt ook weer ziekenhuisbedden oO<
Misselijk volk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202252480
Bijna vuurpijl tegen Sven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:25:23 #264
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252482
quote:

[ twitter ]

Ik klik er niet op want ik hoef het niet te zien.

Maar dat laatste was toch al bekend?
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:25:26 #265
481998 K21
Cappuccino
pi_202252483
Sven kopt bijna een vuurpijl.
pi_202252487
quote:

[ twitter ]

Die zijn van het "Artsen collectief" :W :Y
pi_202252493
Kan Rotterdam niet in lockdown?
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:25:51 #268
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_202252496
Is Kyle Rittenhouse al gesignaleerd?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_202252503
quote:
19-11-21 21:25:18 Politie Rotterdam-Rijnmond 1 Schietpartij Karel Doormanstraat Rotterdam ICnum 631677
1430020 Politie VRR - GMK Persalarm Politie
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:26:27 #270
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252505
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:25 schreef Aether het volgende:
Hek erom heen doen gewoon
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:26:36 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_202252509
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:25 schreef Aether het volgende:
Gewoon afzinken. Missen we niks aan.
pi_202252515
Meer ME *O*
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:27:38 #273
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252528
waterkanongenot
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 november 2021 @ 21:27:41 #274
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202252531
Team waterkanon *O*
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:27:54 #275
481998 K21
Cappuccino
pi_202252533
Waterkanon _O_
pi_202252534
Waterkanon @Zipportal *O*
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:27:59 #277
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202252537
quote:

[ twitter ]

Eerst filmen jongens!
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:28:19 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252541
HET WATERKANON _O_
4045
onlogisch
pi_202252548
Weet ook niet wat je hier nu aan kunt doen als burger. Je zou wellicht met verborgen camera's dat tuig haarscherp op beeld kunnen zetten want dat vertikt die Sven.
wat dat betreft is Sven net zo'n paardelul als dat tuig wat dit allemaal doet.
pi_202252554
Dit loopt uit de klauwen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 21:28:49 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202252560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weet ook niet wat je hier nu aan kunt doen als burger. Je zou wellicht met verborgen camera's dat tuig haarscherp op beeld kunnen zetten want dat vertikt die Sven.
wat dat betreft is Sven net zo'n paardelul als dat tuig wat dit allemaal doet.
Lekker de NSB'er uithangen dus. :)
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:28:49 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_202252561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Eerst filmen jongens!
Je moet na afloop wel selectief kunnen knippen en plakken om de pliesie de schuld te geven hè!
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:28:50 #283
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_202252562
quote:

[ twitter ]

Ik zie het al, hij heeft kankerveel pijn. Helaas zijn alle behandelingen die met kanker te maken voorlopig uitgesteld dus dat is dikke pech.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:28:57 #284
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202252566
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:29:42 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202252584
Zet hem maar even in een spoiler, vinger op de grond

SPOILER
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202252585
Als ze nou even brandje blussen :P
pi_202252587
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:29 schreef Caland het volgende:

SPOILER
Hahahaha, lekker voor 'm.
pi_202252590
twitter
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:30:06 #290
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252591
Wat een land, wat een tijd, wat een toekomstbeeld. :')
En dan doen mensen nog aan voortplanting. 8)7
pi_202252597
Ik vind dit mooie tv :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202252598
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]
mja, de crowdfunding actie van die ene winkelpui is nog niets in vergelijking met de schade nu in Rotterdam.
Bovendien is er gewoon een brand gesticht bij een woontoren. enig idee wat het risico daarvan is
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:30:16 #293
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202252605
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit loopt uit de klauwen.
Voor die paar honderd man? Dit stelt niets voor man.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:30:55 #294
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_202252624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef asco het volgende:
En doen mensen nog aan voortplanting. 8)7
Voornamelijk de verkeerde mensen :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:31:05 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202252628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Nee precies, volk dat andermans spullen sloopt moet je gewoon diens gang laten gaan.

Wappies :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:31:06 #296
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_202252629
quote:

SPOILER
idioot
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:31:10 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_202252631
quote:

SPOILER
Lekker voor m
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:31:27 #298
22565 asco
Los in deze tent
pi_202252643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef PirE het volgende:

[..]
Voornamelijk de verkeerde mensen :')
Idiocracy GENOT.
pi_202252644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef asco het volgende:
En dan doen mensen nog aan voortplanting. 8)7
Gede samenvatting :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 21:31:41 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202252650
quote:

SPOILER
Dan lijkt mij zo'n vaccin toch veiliger.
pi_202252652
Sven weer weg?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')