Ze gaan de Goffert slopen voordat de Vitesse fans dat bij de evt volgende derby kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
Zondag is er blijkbaar iets in Nijmegen. Lees her en der al dat diverse voetbalhooligans zich dan gaan verzamelen.
Popcorn ligt klaar in ieder geval
Zodat ze je je oude mondkapjes kunt verkopen, met 'speciaal' gat er in zodat men hun sjekkies kan roken zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nabij de kruising Bergerweg / wognumsebuurt in Alkmaar hangt een poster over 'worldwide demonstration' met de tekst "sta op voor onze kinderen', op 20 november in Amsterdam.
Een raadselachtige wappieposter.
Wat een rijke fantasie hebben die lui toch. Moet mij inhouden om zelf geen website te maken om kaarten en pakketreizen te verkopen voor "het tribunaal"
Het is volgend weekend zie ik nuquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze gaan de Goffert slopen voordat de Vitesse fans dat bij de evt volgende derby kunnen doen.
https://www.volkskrant.nl(...)rs-stijgen~b2ecb34b/quote:Er overlijden momenteel waarschijnlijk veel meer mensen door covid-19 dan bij het RIVM wordt gerapporteerd, blijkt uit sterftecijfers van het CBS. In Nederland is het aantal personen dat sterft na een coronabesmetting de voorbije weken snel toegenomen. Ook wereldwijd loopt de hoeveelheid sterfgevallen opnieuw op, zij het op een niveau dat het laagste is in ongeveer een jaar.
Nee, ik bedoel 1G, alleen QR indien gevaccineerd. Dit werken de wappies in de hand door zichzelf expres te besmetten met het virus om een genezenverklaring te krijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
in Duitsland hebben ze aangekondigd dan 2G+ een mogelijke volgende stap gaat zijn. Dat is denk ik ongeveer wat je bedoeld met 1G voor gevaccineerden.
2G+ alleen toegang voor genezen/gevaccineerd, met een negatieve test.
Extremisten die protesteren, dat is letterlijk bij iedere demonstratie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
Ik lees net dat er vanavond weer een demo in R'dam is?
Of is dit een oude tweet![]()
Of zie ik het verkeerd![]()
Hoe meer je leest hoe harder je moet lachen om die berichten op twitter![]()
[ twitter ]
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Extremisten die protesteren, dat is letterlijk bij iedere demonstratie.
Dit lijkt me een nieuwe demo, mijn vriendin oma is altijd actueelquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Of zijn er iedere vrijdag demo's?
Ben van der K doet iedere dag demonstrerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Of zijn er iedere vrijdag demo's?
Ik ken haar nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dit lijkt me een nieuwe demo, mijn vriendin oma is altijd actueel
Die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben van der K doet iedere dag demonstreren
Oh in het écht bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is ook niet erg (ik ken haar al anderhalf jaar of zo.).
Ik zit mijn halve leven al in een isolement ,en ik ben wel gevaccineerdquote:
Dat is een van de bekendste neo van NLquote:
ff snel gegoogeldquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is een van de bekendste neo van NL
https://www.geenstijl.nl/4657562/au_nieuwsuur_herkent_nazi_ben/quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ff snel gegoogeld![]()
Ik ken em niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |