abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202225658
Iemand dat programma op Powned gezien vanavond over de groeiende kloof tussen demense? Ik hield het tien seconden vol tot ik een idioot het hoorde hebben over zijn oprechte liefde voor de mensheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 18-11-2021 13:33:38 ]
anonieme razernist
pi_202225666
Dit mag vast niet en valt misschien onder terrorisme met biologische wapens : https://jaikwilcorona.nl/(...)KZy9s_n2-8bLCrEQkwTE
anonieme razernist
pi_202225679
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:13 schreef NoCigar het volgende:
Dit mag vast niet en valt misschien onder terrorisme met biologische wapens : https://jaikwilcorona.nl/(...)KZy9s_n2-8bLCrEQkwTE
ik ben toch wel nieuwsgierig naar hoeveel idiots op die bestelknop klikken
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202225706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:17 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ja, ik snap het misschien wel een beetje. Ik zou het uiteraard nooit doen, maar soms wil ik het maar gehad hebben. (Vandaag zag ik een ambulance voor het raam staan, na een tijdje stapten daar drie of vier ingepakte broeders en een man met een zuurstoffles ,die niet ingepakt was, in), dus als ik een paar seconden langer nadenk vermijd ik het liever.

Het virus 'overleeft' overigens niet lang buiten het lichaam en de test is wat zuur om een enzymatische reactie in gang te zetten. (Een stukje overgetypt.)

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 18-11-2021 13:34:22 ]
anonieme razernist
pi_202225713
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2021 02:01 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat is 2g ook, nep pasjes.
Nog kwalijker is dat gevaccineerde mensen gewoon covid19 kunnen krijgen en anderen besmetten.
Ze zullen misschien minder ziek worden al lag mijn broer 2 maanden na volledig gevaccineerd te zijn tegen een opname aan.
Het hele gezin besmet ondanks de vaccinaties, dat 2g beleid gaat dus ongelooflijk falen.
Het beste antwoord is 1g, iedereen dus ook gevaccineerde mensen gewoon een test laten doen als ze ergens bij willen zijn.
2G gaat ook gewoon keihard falen ja. En dan gaan we alsnog een lockdown in. Hoe lang zal het 2G fiasco duren voor we in lockdown gaan ? Ik denk een week of 4.
pi_202225741
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
2G gaat ook gewoon keihard falen ja. En dan gaan we alsnog een lockdown in. Hoe lang zal het 2G fiasco duren voor we in lockdown gaan ? Ik denk een week of 4.
Aangezien alle effectiviteit te maken heeft met handhaving, denk ik dat je gelijk hebt. De horeca klaagt nu, maar als meer dan 20% (of wat was het aantal?) ,zeg 90%, zich aan de QR-eis had gehouden was het wellicht anders gelopen
anonieme razernist
pi_202225754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:36 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Aangezien alle effectiviteit te maken heeft met handhaving, denk ik dat je gelijk hebt. De horeca klaagt nu, maar als meer dan 20% (of wat was het aantal?) ,zeg 90%, zich aan de QR-eis had gehouden was het wellicht anders gelopen
Ah ja het zal aan de effectiviteit van de handhaving liggen en niet aan de effectiviteit van het vaccin op het voorkomen van verspreiding.

Geloof je het zelf ?
pi_202225756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ah ja het zal aan de effectiviteit van de handhaving liggen en niet aan de effectiviteit van het vaccin op het voorkomen van verspreiding.

Geloof je het zelf ?
Ah dus bijvoorbeeld Portugal heeft effectievere vaccins.
pi_202225764
Deze emoji dekt de lading wel wat een droeftoeters

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
I will do what i must !!
pi_202225774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:46 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Ah dus bijvoorbeeld Portugal heeft effectievere vaccins.
Nee die gaan ook gewoon weer in lockdown straks. De cijfers beginnen ook daar weer op te lopen. En dan moet het daar nog koud worden.

quote:
Portugal has today registered 2,527 new confirmed cases of infection, the highest number since 2 September, nine deaths associated with Covid-19 and an increase in hospital admissions, according to official data.

bulletin of the Directorate-General for Health (DGS) released today, 514 people are now hospitalised, the highest figure since September 15, when 527 patients were hospitalised.
https://www.theportugalne(...)te-17-november/63614
pi_202225788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Geloof je het zelf ?
Geen idee, ik spreek geen waps. Het vaccin is nog behoorlijk effectief om ziekenhuisopname te voorkomen, precies waarvoor het gemaakt is dus.
anonieme razernist
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 01:09:24 #13
70532 loveli
N
pi_202225795
quote:

[..]
En dan een mondkapje, sneltest en een foto van Hugo de Jonge thuisgestuurd krijgen. Blijkt het een actie te zijn van de GGD..
crap in = crap out
pi_202225801
quote:
8)7 8)7 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202225803
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 01:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Geen idee, ik spreek geen waps. Het vaccin is nog behoorlijk effectief om ziekenhuisopname te voorkomen, precies waarvoor het gemaakt is dus.
Waarom dan boosteren ?

Voor de lolz ?
pi_202225852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ik zeg nergens dat de kans voor ongevaccineerden 0 is. Even jouw cijfers nemende betekend dat dat 14% verantwoordelijk is voor 55% van de ziekenhuisopnames. Dussss... als we alleen gevaccineerden zouden hebben zouden de ziekenhuisopnames gehalveert worden
Erg benieuwd naar je bron voor deze cijfers trouwens.
Het zou lager zijn inderdaad maar alsnog mag dat geen rede zijn om het testen achterwege te laten. Bron is trouwens de NOS.
Dat testen achterwege laten voor gevaccineerde mensen is gewoon vragen om problemen en daar gaat het mij om.
Hoewel dat vaccin natuurlijk helpt is het geen wondermiddel want net als mijn broer bijvoorbeeld of mijn zus, beide volledig gevaccineerd maar toch doodziek op bed door covid.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 18 november 2021 @ 07:03:14 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202226175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 01:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 18 november 2021 @ 07:06:12 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202226183
quote:
En zo heb je ook dit :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202226319
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ik ben bang dat men het, omdat de christelijke partijen die in de coalitieonderhandelingen tevreden gesteld zouden moeten worden, dat het nog wel over de kerst heen getrokken gaat worden, tenzij de regering voor het reces gevormd is.
pi_202226577
quote:
16s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja, binnenkort coronaparty’s, *O*

8)7
pi_202226717
quote:
16s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ twitter ]
doet me een beetje hier aan denken.
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 10:02:27 #22
70532 loveli
N
pi_202227227
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 01:06 schreef NoCigar het volgende:
Het vaccin is nog behoorlijk effectief om ziekenhuisopname te voorkomen, precies waarvoor het gemaakt is dus.
Nou, nee, niet precies waarvoor het gemaakt is. Het is gemaakt om immuniteit te bereiken, zodat het virus uitdooft, om precies te zijn.
crap in = crap out
  donderdag 18 november 2021 @ 11:33:01 #23
3542 Gia
User under construction
pi_202228144
quote:

[..]
Ik hoop dat er dan een 1G beleid komt. Alleen nog maar voor gevaccineerden. Dat werken ze op deze manier zelf in de hand.
Echt belachelijk vind ik dit. Er kunnen mensen aan sterven!
pi_202228234
quote:
Wat!? haha!!
  donderdag 18 november 2021 @ 11:46:01 #25
3542 Gia
User under construction
pi_202228288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat!? haha!!
Ze hadden ook een facebookpagina, met de nadruk op 'hadden'.
  donderdag 18 november 2021 @ 11:49:04 #26
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202228316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Nou, nee, niet precies waarvoor het gemaakt is. Het is gemaakt om immuniteit te bereiken, zodat het virus uitdooft, om precies te zijn.
Het vaccin is wel degelijk gemaakt om het individu te beschermen tegen ernstige gevolgen van het virus. De overheidsstrategie om zoveel mogelijk mensen te vaccineren is gericht op groepsimmuniteit. Immune individuen zijn nooit aan de orde geweest.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202228408
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik hoop dat er dan een 1G beleid komt. Alleen nog maar voor gevaccineerden. Dat werken ze op deze manier zelf in de hand.
Ik vind niet dat 20% van de bevolking mag gaan bepalen welke regels er gelden voor de andere 80% van de bevolking, omdat men ongefundeerd met hypotheses loopt te gooien.

Sterker nog, ik zit op dit moment in daadwerkelijke lockdown, niet omdat ik dat wil, maar omdat reguliere zorg vanwege de corona onderzoeken uitstelt danwel probeert op te lossen met pijnbestrijding. Ik kan met het maximale aantal pijnstillers net 3x een kwartier per dag lopen, en nog duurt het een maand om bij een orthopeed terecht te komen, terwijl ik deze maand ook had kunnen werken, alleen opdat deze mongolen vinden dat ze 3x in de week met elkaar koffie moeten kunnen driken met zn allen, het liefst in een afgezloten ruimte.

Sorry hoor...
  donderdag 18 november 2021 @ 11:59:32 #28
3542 Gia
User under construction
pi_202228437
quote:
8s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik vind niet dat 20% van de bevolking mag gaan bepalen welke regels er gelden voor de andere 80% van de bevolking, omdat men ongefundeerd met hypotheses loopt te gooien.

Sterker nog, ik zit op dit moment in daadwerkelijke lockdown, niet omdat ik dat wil, maar omdat reguliere zorg vanwege de corona onderzoeken uitstelt danwel probeert op te lossen met pijnbestrijding. Ik kan met het maximale aantal pijnstillers net 3x een kwartier per dag lopen, en nog duurt het een maand om bij een orthopeed terecht te komen, terwijl ik deze maand ook had kunnen werken, alleen opdat deze mongolen vinden dat ze 3x in de week met elkaar koffie moeten kunnen driken met zn allen, het liefst in een afgezloten ruimte.

Sorry hoor...
Hoe is dat een reaktie op mijn post???

Echt klote voor je. Juist acties als deze maken het voor jou nog erger.
Heb zelf gelukkig nog niet te maken gehad met uitgestelde zorg, maar ik zou heel boos worden, ook.
pi_202228473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoe is dat een reaktie op mijn post???

Echt klote voor je. Juist acties als deze maken het voor jou nog erger.
Heb zelf gelukkig nog niet te maken gehad met uitgestelde zorg, maar ik zou heel boos worden, ook.
Verkeerd gelezen :@

Frustratie moest er gewoon even uit.
pi_202228556
quote:

[..]
Grote kans dat dit gewoon oplichting is, volgens mij blijft het virus onder de meeste omstandigheden helemaal niet zo lang actief buiten het lichaam. Makkelijk ¤35 per bestelling cashen zonder garantie te geven dat het werkt.
  donderdag 18 november 2021 @ 12:11:44 #31
3542 Gia
User under construction
pi_202228575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Grote kans dat dit gewoon oplichting is, volgens mij blijft het virus onder de meeste omstandigheden helemaal niet zo lang actief buiten het lichaam. Makkelijk ¤35 per bestelling cashen zonder garantie te geven dat het werkt.
Ik hoop het van ganser harte. Vind het niet erg als coronawappies zich op deze manier laten belazeren.
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 12:38:26 #32
70532 loveli
N
pi_202228889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Het vaccin is wel degelijk gemaakt om het individu te beschermen tegen ernstige gevolgen van het virus. De overheidsstrategie om zoveel mogelijk mensen te vaccineren is gericht op groepsimmuniteit. Immune individuen zijn nooit aan de orde geweest.
Oh, is de definitie van vaccin veranderd? Een vaccin hoort te beschermen tegen infectie. Dat doet het ook vrij goed vlak na vaccinatie, maar het effect neemt helaas in de loop van de tijd af. Fijn dat het na besmetting ernstige gevolgen voorkomt, maar dat is niet de primaire functie van een vaccin.
crap in = crap out
  donderdag 18 november 2021 @ 12:51:18 #33
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202229094
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef loveli het volgende:

[..]
Oh, is de definitie van vaccin veranderd? Een vaccin hoort te beschermen tegen infectie. Dat doet het ook vrij goed vlak na vaccinatie, maar het effect neemt helaas in de loop van de tijd af. Fijn dat het na besmetting ernstige gevolgen voorkomt, maar dat is niet de primaire functie van een vaccin.
Nee, hoor. die is overal vrij redelijk gelijk:

quote:
Een middel dat bij de ontvanger een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken. Hierdoor is de gevaccineerde beter tegen de ziekteverwekker bestand dan zonder vaccinatie.
of

quote:
Een vaccin of entstof is een middel dat, na toediening of inenting, mens of dier min of meer langdurig beschermt tegen een infectieziekte voor een specifiek schadelijk micro-organisme (hoofdzakelijk tegen virussen en sommige bacteriën), in de medische microbiologie pathogeen genaamd. Een vaccin is geen medicament.
Beter bestand tegen / bescherming staat niet gelijk aan immuniteit. Het slaat wel degelijk (mede) op beschermen / bestand tegen infectie én bij infectie ernstige ziektegevolgen.

pi_202229575
quote:
Da fuq.. iemand loopt nu binnen dankzij de aanhang van een Baudet/Engel... Best wel meesterlijk.. :D
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  Vis een optie? donderdag 18 november 2021 @ 13:25:48 #35
70532 loveli
N
pi_202229663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:51 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Nee, hoor. die is overal vrij redelijk gelijk:
[..]
of
[..]
Beter bestand tegen / bescherming staat niet gelijk aan immuniteit. Het slaat wel degelijk (mede) op beschermen / bestand tegen infectie én bij infectie ernstige ziektegevolgen.
Dat is niet helemaal zoals het ons verteld is. Het vaccin zou meer dan 90% effectief zijn en daarmee besmettingen voorkomen. Wat random knip/plak linkjes, waaronder o.a. een video waarin in Jip/Janneke taal wordt verteld wordt wat vaccineren is (zorgen dat je niet ziek wordt) en dat vaccineren besmettingen voorkomt. Fijn dat je het zo wilt draaien dat het doel van het vaccin is dat je minder ziek wordt als je een doorbraakbesmetting krijgt, maar dan heb je de doelpalen een paar meter verzet. Van meer dan 90% effectiviteit (tegen symptomatische besmetting en verspreiding) naar minder ernstig ziek worden. Prima, maar wees daar dan eerlijk over.
https://www.universiteitv(...)e-werken-vaccinaties
https://www.ad.nl/binnenl(...)-effectief~a76b5713/
https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4347
https://nos.nl/collectie/(...)90-procent-effectief
https://www.womenshealthm(...)accin-effectiviteit/
quote:
"Het is een geweldige dag voor de wetenschap en de mensheid", zegt Pfizer-ceo Albert Bourla in een persbericht. "Deze eerste resultaten zijn het vroege bewijs dat ons vaccin een infectie met covid-19 kan voorkomen." Hij spreekt over een mijlpaal.
crap in = crap out
  donderdag 18 november 2021 @ 13:28:12 #36
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202229719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal zoals het ons verteld is. Het vaccin zou meer dan 90% effectief zijn en daarmee besmettingen voorkomen. Wat random knip/plak linkjes, waaronder o.a. een video waarin in Jip/Janneke taal wordt verteld wordt wat vaccineren is (zorgen dat je niet ziek wordt) en dat vaccineren besmettingen voorkomt. Fijn dat je het zo wilt draaien dat het doel van het vaccin is dat je minder ziek wordt als je een doorbraakbesmetting krijgt, maar dan heb je de doelpalen een paar meter verzet. Van meer dan 90% effectiviteit (tegen symptomatische besmetting en verspreiding) naar minder ernstig ziek worden. Prima, maar wees daar dan eerlijk over.
[..]

We zeggen hier toch geen verschillende dingen? Beschermen is deels voorkomen en deels de impact verkleinen. Nergens ging het over immuniteit van het individu.

pi_202229803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]

De effectivtieit van het vaccin boeit niet op het moment dat je er sceptisch tegenover staat. Op dat moment gaat het er alleen maar om om zo veel mogelijk mensen bij elkaar te verzamelen die er tegen zijn, voornamelijk mensen die iets op hun kerfstok hebben hangen, en die naar buiten brengen als dat ze zich in hun souvereiniteit aangestast worden en liefde,vrijheid,democratie oid.
pi_202232689
Die jaikwilcorona.nl website is nu uit de lucht trouwens. :7
pi_202234755
quote:

[..]
Tien tegen één dat je gewoon een flesje kraanwater krijgt toegestuurd, dat je dan moet inhaleren. Word je vervolgens niet ziek van, en dan klopt het toch weer! De kans dat je... enzovoort.
pi_202235414
Oh leuk, https://twitter.com/hashtag/dockersunited is trending op Twitter. De Maasvlakte geblokkeerd.

twitter

En heel wat meer Tweets.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 november 2021 @ 21:20:04 #41
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202236697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:13 schreef Resistor het volgende:
Oh leuk, https://twitter.com/hashtag/dockersunited is trending op Twitter. De Maasvlakte geblokkeerd.

[ twitter ]

En heel wat meer Tweets.
https://videre.fail/wappi(...)na-zijn-broekje-vol/ _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202237438
quote:
Heerlijke tekst weer. _O-

quote:
In Rotterdam was iedereen gewoon lekker aan het werk, echt niemand stond erbij stil dat er vandaag een paar werkloze simpele zielen ergens in Rotterdam aan het dwalen waren.
Natuurlijk ging Rotterdam niet plat, want niemand krijgt Rotterdam plat. Daar moet wel meer voor komen dan een stelletje ongewassen vullus.
pi_202238215
Goed. Na de nepveteranen nu dus de nephavenmedewerkers.
Ga er vanuit dat de achterban erg trots zal zijn op de 'havenmedewerkers'.

Zag dat wappiepolitie bezig is om een clubje op te richten die zogenaamd bewijzen gaat verzamelen voor het tribunaal. Met droge ogen zit 'ie dat te vertellen.

Meneer van de wappiepolitie 8)7

een uur lang geleuter waarbij twee volwassen mensen hun aanpak bespreken met als einddoel: het tribunaal. :|W

[ Bericht 72% gewijzigd door spectrumanalyser op 18-11-2021 23:15:22 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202239179
quote:
Medewerkers van ziekenhuizen in Friesland worden bedreigd en bespuugd door bezoekers. 'Het loopt de spuigaten uit, wij huren een derde beveiliger in'
https://lc.nl/friesland/M(...)ressie-27171549.html
pi_202239268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
ban erg trots zal zijn op de 'havenmedewerkers'.

Zag dat wappiepolitie bezig is om een clubje op te rich
Die mensen leven net als het echtpaar Kuit in een Larp. Erg bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 19-11-2021 11:24:05 ]
anonieme razernist
pi_202239280
quote:
Ik las eerder elders dat er enorme beveiligers bij het ziekhuis in Sneek staan, waar de Urkers de bedden bezet houden.
anonieme razernist
pi_202243769
"Puur bloed", Harry Potter is er niets bij.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202243874
quote:

[..]
in Duitsland hebben ze aangekondigd dan 2G+ een mogelijke volgende stap gaat zijn. Dat is denk ik ongeveer wat je bedoeld met 1G voor gevaccineerden.

2G+ alleen toegang voor genezen/gevaccineerd, met een negatieve test.
pi_202244108
quote:
Ondertussen in Zoetermeer:
quote:
Ziekenhuis geeft gele en rode kaart aan agressieve patiënten
In het LangeLand ziekenhuis in Zoetermeer krijgen patiënten die zich agressief gedragen gele en rode kaarten, zegt directievoorzitter Pier Eringa in 1 op 1 op NPO Radio 1.

Een gele kaart betekent "we hebben heel vervelend gedrag van u gezien, dat moet u nooit meer doen" en een rode "u hoeft de volgende keer niet meer in het ziekenhuis te komen". Dat laatste afdwingen is lastig vanwege de zorgplicht, erkent Pieringa, die ook voorzitter is van Stichting Open Nederland.

"Maar je gaat wel blaffen, waarschuwen en hopen dat je daarmee het gedrag beïnvloedt. Want zorgpersoneel dat al onder druk staat, moet er niet nog extra druk bij krijgen van patiënten die zich misdragen."

Al tijden ervaren zorgmedewerkers en ziekenhuisbestuurders agressie van een deel van coronapatiënten en hun bezoek
https://nos.nl/liveblog/2(...)uwen-blijdorp-besmet
pi_202244140
Zondag is er blijkbaar iets in Nijmegen. Lees her en der al dat diverse voetbalhooligans zich dan gaan verzamelen.

Popcorn ligt klaar in ieder geval
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')