Dat is 2g ook, nep pasjes.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat zoveel mensen de ernst van de situatie niet (willen) inzien. Net doen alsof we nu veel keuze hebben.
Ambulances die soms tot een uur moeten wachten omdat er geen plek is op de spoedeisende hulp (SEH). Bij een enkel ziekenhuis gaat de SEH zelfs tijdelijk dicht. 100 km rijden voor een plek in een ander ziekenhuis.
Alleen maar klachten over dat het personeelsuitje niet door kan gaan. Die ondernemer die bij Jinek zat....
Terwijl in Belgie al gesprekken gaande zijn over verplichte vaccinatie.
Als 't nodig is dan zal 2G gewoon ingevoerd moeten worden in Nederland. Laat je vaccineren, er is geen alternatief.
Dat testenvoortoegang dat geloof ik onderhand wel, voor 25 euro heb je een negatieve testuitslag, het is helaas zo lek als een mandje.
Hard werken voor zijn doctoraalexamen zodra hij die leeftijd bereikt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed om te zien dat dat allemaal met hard werken geen zak te maken heeft.
bij 2g is er meer mogelijk, bigdata kan fraude opsporen. Echter de fraude bij de teststraten daar is weinig aan te doen. De medewerkers daar werken voor een appel en een ei, je kunt morgen beginnen, geen opleiding nodig, daar kan het goed mis blijven gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 02:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is 2g ook, nep pasjes.
Nog kwalijker is dat gevaccineerde mensen gewoon covid19 kunnen krijgen en anderen besmetten.
Ze zullen misschien minder ziek worden al lag mijn broer 2 maanden na volledig gevaccineerd te zijn tegen een opname aan.
Het hele gezin besmet ondanks de vaccinaties, dat 2g beleid gaat dus ongelooflijk falen.
Het beste antwoord is 1g, iedereen dus ook gevaccineerde mensen gewoon een test laten doen als ze ergens bij willen zijn.
Maar gevaccineerde mensen niet testen is gegarandeerd een toename van besmettingen want ook zij kunnen gewoon besmet worden en besmetten.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij 2g is er meer mogelijk, bigdata kan fraude opsporen. Echter de fraude bij de teststraten daar is weinig aan te doen. De medewerkers daar werken voor een appel en een ei, je kunt morgen beginnen, geen opleiding nodig, daar kan het goed mis blijven gaan.
Volgens mij zijn er afgelopen tijd al aardig wat mensen bij de GGD van hun werkplek getrokken. Zoiets valt wèl op.
Alleen lopen ze minder kans op besmetten en besmettingen en vrijwel nul kans op ziekenhuisopname.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar gevaccineerde mensen niet testen is gegarandeerd een toename van besmettingen want ook zij kunnen gewoon besmet worden en besmetten.
Je weet dat ie dan een fikse belastingaanslag krijgt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon krijgt ons grond en hypotheekvrije panden zodra wij oud zijn/overlijden.
Dat loopt niet via Nederland.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Je weet dat ie dan een fikse belastingaanslag krijgt?
Dat is een misvatting en juist waarom ik reageerde op spectrum.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Alleen lopen ze minder kans op besmetten en besmettingen en vrijwel nul kans op ziekenhuisopname.
Een toename van besmettingen is dan ook niet perse een probleem voor gevaccineerden
ik zeg nergens dat de kans voor ongevaccineerden 0 is. Even jouw cijfers nemende betekend dat dat 14% verantwoordelijk is voor 55% van de ziekenhuisopnames. Dussss... als we alleen gevaccineerden zouden hebben zouden de ziekenhuisopnames gehalveert wordenquote:Op woensdag 17 november 2021 16:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is een misvatting en juist waarom ik reageerde op spectrum.
Mensen opgenomen in het ziekenhuis met covid in Oktober, 55 procent ongevaccineerd en 44 procent volledig gevaccineerd.
Die kans is dus zeker niet nul en bovendien als die vaccinatiepas een vrijbrief is om niet te hoeven testen dan is dat natuurlijk gewoon onverantwoordelijk beleid.
En dan hadden we ook nog deze actie van de FvD complotmarmot, die het toejuicht dat kamerleden worden bedreigd door zijn achterban:quote:
Dat ik nog eens respect krijg voor Denk... Wat haalt Gideon van Meijeren wel niet in zijn botte harsens? Een Kamerlid wordt bedreigd en je bent trots dat men zich tot dat niveau verlaagt, schande!quote:Op woensdag 17 november 2021 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dan hadden we ook nog deze actie van de FvD complotmarmot, die het toejuicht dat kamerleden worden bedreigd door zijn achterban:
[ twitter ]
Lol! Net ff teruggekekenquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wappie in de hofvijver nu bij Bureau Hofstad.
“Er staat iemand in een kikkerpak ook”![]()
quote:
Zwak optreden van de voorzitter(s) ook, hoe zou Khadija hiermee zijn omgegaan?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dan hadden we ook nog deze actie van de FvD complotmarmot, die het toejuicht dat kamerleden worden bedreigd door zijn achterban:
[ twitter ]
dit blijft een lastige. moet je er nou wat mee doen of niet. je weet dat ze het gewoon weer doen als je er nu stampij van maakt. 't zijn net kinderen. negeren is wellicht de beste optie.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Zwak optreden van de voorzitter(s) ook, hoe zou Khadija hiermee zijn omgegaan?
Die Plug heeft inmiddels z’n dwangsom tot boven de ¤250.000 laten oplopen. Kan hij niet betalen en de prins van Lignac is al jaren dood. De jongere generatie zoekt dat maar op Google op...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe kan het dat figuren als Huig Plug, moeder van Lisa, Eline van 't Noordend in zo'n hard tempo zijn afgezonken.
in 2015 was Eline actief voor stichting 'Buiten de boot'. In dit tv-item komt ze vrij sympathiek over.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)e-armoedegrens-leven
Komt dat door gebeurtenissen zoals het verliezen van een baan en/of problemen in de relationele sfeer?
Nu komt Plug uit een steenrijke familie, toch is het opmerkelijk dat die neef (en vermoedelijk nog een familielid als 'de rat') de hele dag rondhangt bij het politiebureau/penitaire inrichting waar Huig dan zou zitten. Hebben die figuren echt niets (beters) te doen?
Zit hij ook niet in dat "pandaogen" complotcircus?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
er moet iets ten grondslag liggen bij iemand om zo af te zinken.
Huig Plug kwam met een zogenaamd bewijsstuk dat er satanisch kindermisbruik zou plaatsvinden. Het bewijsstuk was in werkelijkheid een printscreen van een boekhoudkundig programma van Exact, waarbij de letterlijke vertaling van childprojects het woord kinderen in beeld gaf. Dat was volgens Huig voldoende bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |