Dat mafketels hun mening mogen verkondigen ben ik wel met je eens. Het probleem ontstaat wanneer mensen menen recht te hebben op hun eigen feiten.quote:Op maandag 15 november 2021 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet mee eens, ook mafketels mogen hun mening verkondigen. Ik was het er ook niet mee eens dat ze Trump zijn hele social media circus hebben afgepakt.
Omdat Trump.quote:Op zondag 14 november 2021 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom willen wappies zo graag dat Ivermectine zou werken tegen covid?
Omdat ze dan een excuus hebben het prikje niet hoeven te nemen?
[ twitter ]
Nou en? Niks mis met huisjesmelken. Pauperquote:Op maandag 15 november 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar in de 2e kamer om zijn baantje als huisjesmelker te kunnen behouden.
Flauwe ad hominemquote:Op maandag 15 november 2021 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Precies. Niets mis met bezopen over de A4 rijden. Van Haga is een nette meneer, hij pist tenminste niet in andermans brievenbus. Sjopperdepop!
Wybren Van Haga is er voor de mensen die zich niet bezig houden met de politiek. Dit is exact wat hij zelf schrijft op zijn eigen site www.vanhaga.nl
Kijk, een volksvertegenwoordiger is er natuurlijk voor een hele specifieke doelgroep: Iedereen. Wybren richt zich op de rest.
Daar is wel wat mis mee. Je haalt ook niet de supermarkt leeg, om de boodschappen daarna aan de buurt te verkopen voor het dubbele, waarna je koel zegt dat zaken nu eenmaal zaken zijn. Geld is zonder eerlijke kansen niets waard.quote:Op maandag 15 november 2021 20:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou en? Niks mis met huisjesmelken. Pauper
Communistische fossiel.quote:Op maandag 15 november 2021 21:58 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Daar is wel wat mis mee. Je haalt ook niet de supermarkt leeg, om de boodschappen daarna aan de buurt te verkopen voor het dubbele, waarna je koel zegt dat zaken nu eenmaal zaken zijn. Geld is zonder eerlijke kansen niets waard.
Ik zag dat Zwolle trending was op Twitter. Als geboren Zwollenaar wou ik kijken wat er aan de hand was. Allemaal wappies die dachten dat het Scheepvaartmuseum in Zwolle lag.quote:
Als dat communisme is, dan is vriendschap en vertrouwen Noord-Korea.quote:
Het is een evenement in de buitenlucht dus vrij toegankelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:31 schreef JJ76 het volgende:
[..]
nope niet helemaal, ongeteste ongevaccineerden geweerd. (3G evenement dus ook zo aangegeven)
nee, hoor waarom zou dat vrij toegankelijk moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een evenement in de buitenlucht dus vrij toegankelijk.
quote:De intocht had 5000 gratis kaarten voor wie de intocht van dichtbij wilde zien. Hiervoor werd ook hier gecontroleerd op de gebruikelijke QR-code, die geldig is als je ofwel negatief getest bent, ofwel genezen van corona ofwel gevaccineerd bent.
Nee, mijn zoon krijgt ons grond en hypotheekvrije panden zodra wij oud zijn/overlijden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:01 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Als dat communisme is, dan is vriendschap en vertrouwen Noord-Korea.
We weten in elk geval dat jij je kinderen nog een rekening zal sturen om er financieel beter van te worden. En als je geen kinderen hebt, dan vul je maar een andere naaste in.
Goed om te zien dat dat allemaal met hard werken geen zak te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon krijgt ons grond en hypotheekvrije panden zodra wij oud zijn/overlijden.
Lmao geweldig. Is dat die aflevering waarin ze van dat eilandje in de Hofvijver word gehaald?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wappie in de hofvijver nu bij Bureau Hofstad.
“Er staat iemand in een kikkerpak ook”![]()
Ja klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lmao geweldig. Is dat die aflevering waarin ze van dat eilandje in de Hofvijver word gehaald?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wappie in de hofvijver nu bij Bureau Hofstad.
“Er staat iemand in een kikkerpak ook”![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |