Vandalisme is nogal eens een uitsluiting hieropquote:Op zondag 14 november 2021 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is al >¤8000 opgehaald met een doneeractie:
https://www.doneeractie.n(...)rner-den-haag/-57673
Maar los daarvan lijkt me dit gewoon verzekeringswerk toch? Ook al zegt de eigenaar dat "het uiteraard niet verzekerd is door vandalisme".
https://www.pricewise.nl/(...)ke-schade-verzekerd/
[..]
Racisme ook, of zoals zij het noemen ‘rasicme’.quote:Op zondag 14 november 2021 19:09 schreef AchJa het volgende:
Meer ophef op de Twitters! Tweedeling bij de Sinterklaasintocht in Zwolle! Want ze schermen ons af omdat we geen QR code hebben!!!![]()
[ twitter ]
Uh... Een stapje naar links doen net als de rest van de wereld?
[ afbeelding ]
Vermoeiende lui, gewoon bewust met 5 volwassenen en 1 jankend kind achter die schermen gaan staan en er schande van spreken om zo je antivaxxerpunt te willen maken...quote:Op zondag 14 november 2021 19:17 schreef mootie het volgende:
Racisme ook, of zoals zij het noemen ‘rasicme’.
t'is best veel wat er onder vandalisme valt.quote:Op zondag 14 november 2021 19:14 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Vandalisme is nogal eens een uitsluiting hierop
wat een tokkies. alsof dat zwarte scherm daar neergezet is om specifiek die tokkies het zicht te ontnemen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:09 schreef AchJa het volgende:
Meer ophef op de Twitters! Tweedeling bij de Sinterklaasintocht in Zwolle! Want ze schermen ons af omdat we geen QR code hebben!!!![]()
[ twitter ]
Uh... Een stapje naar links doen net als de rest van de wereld?
[ afbeelding ]
Wat de verzekeraar betreft valt alles onder een uitsluitingquote:Op zondag 14 november 2021 19:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
t'is best veel wat er onder vandalisme valt.
Als iemand je auto in de fik steekt, en dat gebeurd nog weleens, dan is dat vandalisme.
Het winkeltje van de vrouw in Den Bosch die tijdens de coronarellen compleet vernield werd, ook vandalisme.
zeker, voor elke verzekeringsmaatschappij is het een sport om onder een claim uit te komen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:22 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Wat de verzekeraar betreft valt alles onder een uitsluiting
traumatisch weer voor de tere kinderzieltjes, littekens voor het levenquote:Op zondag 14 november 2021 20:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Krultangmokkel neemt het bericht over alsof het werkelijk waar is.
Puur opzettelijk nepnieuws verspreiden om te stoken.
[ afbeelding ]
Na de politieagenten, ziekenhuispersoneel en veteranen willen nu ook de Maori niet geassocieerd worden met ongevaccineerden. Zo blijven alleen de kikkers, dansleraren en alcoholisten nog overquote:De Maori-stam die Nieuw-Zeelands oudste en bekendste haka uitvoert, vraagt vaccinweigeraars te stoppen met het gebruik van de ceremoniële dans bij hun protesten. De demonstranten voerden de Ka Mate - in 1820 bedacht door oorlogsleider Te Rauparaha van de Ngāti Toa-stam - de afgelopen weken uit om hun anti-vaccinatieboodschap kracht bij te zetten.
,,We delen hun standpunt niet en willen niet dat onze voorouders of stam worden geassocieerd met hun boodschap'', zeggen de Ngāti Toa in een verklaring. ,,Wij vragen de demonstranten die de Ka Mate gebruiken om een andere haka te kiezen.'' Hoewel er veel haka's zijn die door de stammen bij diverse gelegenheden worden uitgevoerd, is de Ka Mate de bekendste. Hij wordt ook gebruikt bij sportevenementen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-dansen~abcf79c8/
Je vergeet de doorgesnoven lavendelverslaafdenquote:Op maandag 15 november 2021 09:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Na de politieagenten, ziekenhuispersoneel en veteranen willen nu ook de Maori niet geassocieerd worden met ongevaccineerden. Zo blijven alleen de kikkers, dansleraren en alcoholisten nog over
Gvd, dacht ik alles gezien te hebben van wappieland, de ideëen worden steeds gekker.quote:Op zondag 14 november 2021 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat de .....
[ afbeelding ]
flappiewappies blijven verbazingwekkende ideetjes krijgen.
quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zondag 14 november 2021 15:46 schreef NoCigar het volgende:
Met dank aan de dappere vrijheidsstrijders:
[ twitter ]
Jezus, doe bij deze man hetzelfde als bij Trump: gewoon Twitter afpakken, klaar.quote:Op zondag 14 november 2021 12:36 schreef AchJa het volgende:
De ongevaccineerden zijn de nieuwe joden!
[ twitter ]
Edit: Ik zie nu pas dat @:Olga hem ook al gepost had...
Amen.quote:Op zondag 14 november 2021 15:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft vooral schrikbarend om te zien hoe stompzinnig en intern inconsistent de standpunten van de antivaxxers zijn.
Complot-ideeën over de grote reset, gelul over de (aanloop tot) tweede wereldoorlog en de joden, Gates en Soros. Het gaat maar als een kip zonder kop te keer, meestal in zeer gebrekkig Nederlands. Na een uurtje googlen zijn ze viroloog, maar hebben geen flauw idee hoe een immuunsysteem werkt.
Giftige leider Baudet grossiert weer eens in wat nonsens en de meute kwaakt hem na.
Maar als ze dan covid oplopen wel een IC-plek innemen. Vervolgens kunnen mensen met echte problemen weer wat langer wachten op hun operatie.
Dàt vind ik nou schrikbarend: de stompzinnigheid en het egoïsme van de antivaxxers. En dan heb ik het uitdrukkelijk niet over mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren.
Liefde en vrijheid? Laat me niet lachen… Als ze van hun medemens hielden lieten ze zich vaccineren, of hielden ze ruim afstand van mensen.
Vrijheid? Als je als antivaxxer een ster op je borst plakt heb je geen idee wat vrijheid betekent.
Schaamteloze domheid en egoïsme, iets anders kan ik er niet van maken.
Nah, Trumps twitter is ook een tijdje verbannen geweest en die hebben dat ook overleeft.quote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ookal ben ik 't er mee eens dat Twitter het account van Baudet en Van Haga zou moeten opheffen, ik denk dat half Nederland dan in de fik gaat. Wellicht een idee om bij elke Tweet van Baudet en Van Haga een bijschrift te plaatsen, bijvoorbeeld:
"Let op deze tweet is afkomstig van een extreem verward persoon. Benader deze persoon niet zelf, verwijs diegene door naar het Pieter Baan Centrum."
Flikker op zeg. Fascistische gedachten. Laat Van Haga's Twitter met rust.quote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ookal ben ik 't er mee eens dat Twitter het account van Baudet en Van Haga zou moeten opheffen, ik denk dat half Nederland dan in de fik gaat. Wellicht een idee om bij elke Tweet van Baudet en Van Haga een bijschrift te plaatsen, bijvoorbeeld:
"Let op deze tweet is afkomstig van een extreem verward persoon. Benader deze persoon niet zelf, verwijs diegene door naar het Pieter Baan Centrum."
die Van Haga is net zo erg als Baudet. Van Haga denkt dat jongeren elkaars snot uitwisselen om corona op te lopen en zo zonder vaccinatie een qr-code te bemachtigen. Alsof dat uberhaupt zou werken.![]()
de beste man verspreid louter nepnieuws, het zou fijn zijn als Van Haga zelf rust zou nemen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Flikker op zeg. Fascistische gedachten. Laat Van Haga's Twitter met rust.
Ben het niet altijd met hem eens, maar het is een goede politicus. Hij stelt goede en lastige vragen. Pijnlijk en daarom wordt hij als gekkie weggezet.quote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de beste man verspreid louter nepnieuws, het zou fijn zijn als Van Haga zelf rust zou nemen.
je kan zijn partij toch niet serieus nemen? 'het behang van Nederland'
Hij zit alleen maar in de 2e kamer om zijn baantje als huisjesmelker te kunnen behouden.quote:Op maandag 15 november 2021 18:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ben het niet altijd met hem eens, maar het is een goede politicus. Hij stelt goede en lastige vragen. Pijnlijk en daarom wordt hij als gekkie weggezet.
Niet mee eens, ook mafketels mogen hun mening verkondigen. Ik was het er ook niet mee eens dat ze Trump zijn hele social media circus hebben afgepakt.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jezus, doe bij deze man hetzelfde als bij Trump: gewoon Twitter afpakken, klaar.
Klaver is weer eens hypocriet;quote:Op maandag 15 november 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar in de 2e kamer om zijn baantje als huisjesmelker te kunnen behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |