quote:
Op woensdag 17 november 2021 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:Hoe kan het dat figuren als Huig Plug, moeder van Lisa, Eline van 't Noordend in zo'n hard tempo zijn afgezonken.
in 2015 was Eline actief voor stichting 'Buiten de boot'. In dit tv-item komt ze vrij sympathiek over.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)e-armoedegrens-levenKomt dat door gebeurtenissen zoals het verliezen van een baan en/of problemen in de relationele sfeer?
Nu komt Plug uit een steenrijke familie, toch is het opmerkelijk dat die neef (en vermoedelijk nog een familielid als 'de rat') de hele dag rondhangt bij het politiebureau/penitaire inrichting waar Huig dan zou zitten. Hebben die figuren echt niets (beters) te doen?

Die Plug heeft inmiddels z’n dwangsom tot boven de ¤250.000 laten oplopen. Kan hij niet betalen en de prins van Lignac is al jaren dood. De jongere generatie zoekt dat maar op Google op...
Het is typerend voor deze algoritmische afdaling. Allemaal zijn ze meer en meer overtuigd van hun gelijk, en elk tegengeluid is een self-fulfilling prophecy, want zie je wel, de trollen proberen me van mijn voetstuk te brengen, dat betekent dat ze bang zijn, wat weer betekent dat ik dus wel gelijk moet hebben. Klopt het weer!
Hetzelfde zie je met Micha Kat, ooit een keer een punt gehad met een zaak van een rechter die niet netjes was geweest tegen een projectontwikkelaar, maar daarna kreeg hij het hoog in de bol en beschuldigde hij iedereen van satanisch misbruik, tot en met zijn eigen ouders aan toe.
En met - daarissieweer - de Gele Camera, begonnen als teleurgestelde vader die een omgangsregeling in rook zag opgaan. Nou is het wel erg overtrokken om in een zaak de rechters te wraken vanwege vermeende valsheid in geschrifte (in werkelijkheid: van een van de kinderen werd de naam herhaaldelijk zonder umlaut geschreven), maar de kruistocht tegen de corrupte rechtspraak was geboren. Daarna kwamen de gele hesjes, daarna de pandemie, maar inmiddels vult hij zijn ww-uren op met roeptoeteren op straat dat de Aarde plat is, dat een geheime beschaving in 1900 is uitgeroeid door buitenaardse wezens, dat deze beschaving door elkaar magnetisch te bestralen kon genezen (dus geen zorg nodig) en dat de regen een gevolg is van chemtrails en - hoe kan het ook anders - pas sinds die verdwenen beschaving de planten water nodig hebben.
De fabeltjesfuik dus...