Daar is veel overlap, zie ook de defend-W.A.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:01 schreef Olga het volgende:
Geen wappies lijkt mij maar gewoon hooligans
Ze hebben nu weer meer tijd nu ze niet meer het stadion in kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Is de laatste weken al vaker aangegeven dat voetbalhooligans van verschillende clubs zich ook gaan verenigen bij dit soort demonstraties.
Sport verbroederd zie je maar weer
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar is veel overlap, zie ook de defend-W.A.
Hier kan ik echt niet tegen , demonstreren en wat vuurwerk afknallen snap ik nog wel , maar fietsen en auto's vernielen vind ik walgelijk. lijkt me ook heel beangstigend voor politie mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja dit is zeer triest. familie woont daar om de hoek. Je zal maar dat tuig bij je in de straat hebben.
alles gaat zo'n beetje in de hens. auto's felyx-scooters. de wegen worden gebarricadeerd met fietsen en terrasstoelen. dan denk ik dat er zometeen winkels geplunderd worden.
een enkeling haalt de barricade weg, dan ontstaat er een ruzie met die persoon.
Mwah, fylax scootertjes en politiebusjes.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer meer tijd nu ze niet meer het stadion in kunnen
Maar je stad dan slopen is inderdaad heel normaal
verbroederdquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Is de laatste weken al vaker aangegeven dat voetbalhooligans van verschillende clubs zich ook gaan verenigen bij dit soort demonstraties.
Sport verbroederd zie je maar weer
Welke livestream kijk je ouwe dibbes?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoor weer schoten, duidelijk geen vuurwerk
er zijn er al twee volledig uitgebrand. eentje zag ik nog op straat liggen, die zal ook wel de lucht in gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:07 schreef StephanL het volgende:
Go busje, van de deelscooters. Ben bang dat die te laat is
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke livestream kijk je ouwe dibbes?
Nou ja, het Artsen collectief is vast ook ter per plaatse.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:09 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/438360634473965
Iemand met bloed op de grond bij deze
Ja zag ik ook. Misschien door het vuurwerk?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef Caland het volgende:
Zag ik daar nou iemand met flink bloed liggen?
Yepquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef Caland het volgende:
Zag ik daar nou iemand met flink bloed liggen?
dat ziet die Eline van 't Noordende natuurlijk zo, een slagaderlijke bloeding.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:
Er is er een neergeknald hoera hoera
Natuurlijk de schuld van de politie
![]()
Slagaderlijke bloeding hoor ik van dat domme wappie mokkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |