Wat een schatjes zijn het he?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:22 schreef Nobu het volgende:
Voor en door deze pareltjes zitten we dus weer met z'n allen in een lockdown. Mooi man.
Dat is dan weer een beetje hypocriet van haarquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:21 schreef K21 het volgende:
[..]
Denk niet dat die het deze keer aandurft op straat te gaan zitten.
wtf staan gewoon te filmenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Elvi het volgende:
Sorry maar ik moest hier om lachen
[ twitter ]
Alleen maar foto's maken en blijven filmen ipv echt hulp verlenende prioriteiten liggen dus écht niet bij het helpen van anderen en de gezondheidszorg.
Eens.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
Continu 'stoer' lopen te doen en zodra er een sirene aan komt rennen als de grootst mogelijke pussy
Zouden ze hier ter plekke dood neervallen dan mis je er de facto niets aan.
Ik klik er niet op want ik hoef het niet te zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Elvi het volgende:
[ twitter ]
Alleen maar foto's maken en blijven filmen ipv echt hulp verlenende prioriteiten liggen dus écht niet bij het helpen van anderen en de gezondheidszorg.
Die zijn van het "Artsen collectief"quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Elvi het volgende:
[ twitter ]
quote:19-11-21 21:25:18 Politie Rotterdam-Rijnmond 1 Schietpartij Karel Doormanstraat Rotterdam ICnum 631677
1430020 Politie VRR - GMK Persalarm Politie
Eerst filmen jongens!quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Elvi het volgende:
[ twitter ]
Lekker de NSB'er uithangen dus.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weet ook niet wat je hier nu aan kunt doen als burger. Je zou wellicht met verborgen camera's dat tuig haarscherp op beeld kunnen zetten want dat vertikt die Sven.
wat dat betreft is Sven net zo'n paardelul als dat tuig wat dit allemaal doet.
Je moet na afloop wel selectief kunnen knippen en plakken om de pliesie de schuld te geven hè!quote:
Ik zie het al, hij heeft kankerveel pijn. Helaas zijn alle behandelingen die met kanker te maken voorlopig uitgesteld dus dat is dikke pech.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:23 schreef Elvi het volgende:
[ twitter ]
Er zijn ondertussen meer faketeranen in carnevalstenue dan dat het reguliere leger groot is idd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
Zet hem maar even in een spoiler, vinger op de grondHahahaha, lekker voor 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja, de crowdfunding actie van die ene winkelpui is nog niets in vergelijking met de schade nu in Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker de NSB'er uithangen dus.
Voor die paar honderd man? Dit stelt niets voor man.quote:
Voornamelijk de verkeerde mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een land, wat een tijd, wat een toekomstbeeld.![]()
En doen mensen nog aan voortplanting.
Nee precies, volk dat andermans spullen sloopt moet je gewoon diens gang laten gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker de NSB'er uithangen dus.
Zet hem maar even in een spoiler, vinger op de grondidiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem maar even in een spoiler, vinger op de grondLekker voor mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Gede samenvattingquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef asco het volgende:
Wat een land, wat een tijd, wat een toekomstbeeld.![]()
En dan doen mensen nog aan voortplanting.
Zet hem maar even in een spoiler, vinger op de grondDan lijkt mij zo'n vaccin toch veiliger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |