Ze stoken elkaar allemaal op , een beetje wat die wappies altijd doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat ziet die Eline van 't Noordende natuurlijk zo, een slagaderlijke bloeding.
nou nou, wat een uitstekende diagnose van Eline.
portie kapsalon erin danmaar? Het ziekenhuis heeft geen plek op de spoedeisende hulp.
Hey kreequote:Op vrijdag 19 november 2021 21:13 schreef kree het volgende:
Nou dat heeft weinig meer met een demonstratie te maken
Oh er is er een doodquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goh jammer dat er geen plek meer is in de ziekenhuizen door al die mensen met corona zware longontsteking.
Waarschijnlijk gewoon flauwgevallen bij het zien van bloed aangezien ze ook al prikangst hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh er is er een dood
Scheelt weer een ziekenhuis bed
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
'hij ging net gewoon dood voor mijn ogen'.
En de volgende zin van de man is "Heb jij een powerbank voor mij?"
blijkbaar was dat dood gaan niet belangrijk, gewoon een kleine mededeling tussendoor.
Omdenken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh er is er een dood
Scheelt weer een ziekenhuis bed
JA!! BIZAR DITquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
blijkbaar was dat dood gaan niet belangrijk, gewoon een kleine mededeling tussendoor.
Hey prioriteiten!quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon flauwgevallen bij het zien van bloed aangezien ze ook al prikangst hebben.
Corona..?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:16 schreef summer2bird het volgende:
Die man is dood volgens een andere man op onrechttv.
Stierf voor zijn ogen.
Zal wel net zo waar zijn als dat vorige overledensgeval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |