SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die oranje was lekkerquote:Op donderdag 11 november 2021 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee want Fristi is roze, als je de goede neemt.
Je kan zeggen wat je wilt maar alle "voorspellingen" die Baudet 1.5 jaar geleden heeft gedaan zijn uitgekomen en de standpunten amper veranderd.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laten we snel allemaal fvd stemmen
Denk eerder dat ze eerder dicht moeten maar denk ook niet morgen alquote:Op donderdag 11 november 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit ik net in restaurant te eten. Gooien ze het misschien meteen dicht.
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar alle "voorspellingen" die Baudet 1.5 jaar geleden heeft gedaan zijn uitgekomen en de standpunten amper veranderd.
Maar ja. Wat een wappies!
Die fout zouden ze toch niet nog een keer makenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit ik net in restaurant te eten. Gooien ze het misschien meteen dicht.
Gelukkig is het beleid in alle andere landen wel supergoed en hebben ze daar geen last de pandemie.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar alle "voorspellingen" die Baudet 1.5 jaar geleden heeft gedaan zijn uitgekomen en de standpunten amper veranderd.
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
"Je ziek vreten tijdens de nieuwe lockdown" AH style
https://www.ah.nl/producten/product/wi507966
https://www.ah.nl/producten/product/wi507955
https://www.ah.nl/producten/product/wi507956
Als we de grenzen gesloten hadden dan was COVID hier nu niet geweestquote:Op donderdag 11 november 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is het beleid in alle andere landen wel supergoed en hebben ze daar geen last de pandemie.
nee man veel te moe voorquote:Op donderdag 11 november 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu een FVD discussie houden hier?
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
BREAKING
Nu.nl:
Verslaggever vanuit Catshuis: "Rutte wilde al wel vast aangeven dat de Sushi Restaurants, ook de bezorgdiensten ervan, in permanente lockdown gaan".
Ik wil de tweede hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
vergeet niet de 10kg zakken kruidnoten te linkenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Dezelfde Tjerrie die in het begin nog liep te drammen op mondkapjes?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roze Fristi beste Fristiquote:
en op een lockdown.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dezelfde Tjerrie die in het begin nog liep te drammen op mondkapjes?
Als we alle ongevaccineerden in de Noordzee duwen zijn alle problemen ook over een maandje voorbijquote:Op donderdag 11 november 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we de grenzen gesloten hadden dan was COVID hier nu niet geweest
Oh dan vind je het wel leuk hequote:Op donderdag 11 november 2021 22:46 schreef Ama het volgende:
Ik droom al twee nachten dat ik een seriemoordenaar ben. Keer wat anders dan vermoord worden in je dromen.
Geef me alles!quote:Op donderdag 11 november 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Dan is de grootste druk in de ziekenhuizen wel weg natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we alle ongevaccineerden in de Noordzee duwen zijn alle problemen ook over een maandje voorbij
* dud0r gaat niet op bezoek bij amaquote:Op donderdag 11 november 2021 22:46 schreef Ama het volgende:
Ik droom al twee nachten dat ik een seriemoordenaar ben. Keer wat anders dan vermoord worden in je dromen.
Ohja en dit, laten we dat downiegeneuzel gewoon in POL houdenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu een FVD discussie houden hier?
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:46 schreef Ama het volgende:
Ook meteen weer meer woningen beschikbaar..quote:Op donderdag 11 november 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we alle ongevaccineerden in de Noordzee duwen zijn alle problemen ook over een maandje voorbij
POL hou ik me echt verre van. Heel af en toe gooi ik er hier wat politiek inquote:Op donderdag 11 november 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja en dit, laten we dat downiegeneuzel gewoon in POL houden
Ik ben net begonnen in een boek over de West Memphis Three.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:48 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik echt eens andere dingen lezen en kijken.
ik zeg doenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ook meteen weer meer woningen beschikbaar..
Heb je alle 80 lagen al aanquote:
Helemaal nietquote:
en wie ben je allemaal aan het slopen in die dromen?quote:
Voortschrijdend inzicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dezelfde Tjerrie die in het begin nog liep te drammen op mondkapjes?
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet ze je neer omdat je een tintje hebt.
Clownquote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht.
Misschien.....quote:
Wel een beetje. 0545 gaat wekker weerquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet ze je neer omdat je een tintje hebt.
Ja jij, maar ballie toch nietquote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef dud0r het volgende:
Wel een beetje. 0545 gaat wekker weer
Dimmy is doodsbang voor werkelijk alles maar vooral voor spinnen en tintjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat doet ze niet..
Toch dimmy?
Jouw wekker gaat echt niet om 05.45quote:
Heb al een tijdje geen zon meer gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy is doodsbang voor werkelijk alles maar vooral voor spinnen en tintjes.
En spinnen met een tintje?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw wekker gaat echt niet om 05.45
...quote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
morgen vertrekt de boot wel weer
Misschien in mei weerquote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb al een tijdje geen zon meer gezien
Mijn weerberichten zijn legendarischquote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb al een tijdje geen zon meer gezien
Ja, moet je nagaan wat we allemaal overhebben voor de Dimmy's in ons mooie sociale landjequote:Op donderdag 11 november 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot mei binnen in lockdown anyway
Zou nu veel te weinig zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog mini-pizza's gevonden?
mega-pizza?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou nu veel te weinig zijn
Alleen voor spinnenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo dankbaar. Daar doe je het voor.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, moet je nagaan wat we allemaal overhebben voor de Dimmy's in ons mooie sociale landje
Weet ik niet. Misschien wordt ze wel wakker als ik uit bed gaquote:
Maruquote:
Ik zit hier wat kwark met aardbei weg te werken.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
XXL hawaii met kaaskorst zou er wel ingaan
Ik moet eigenlijk met spoed een darmoperatie ondergaan en mijn been moet opnieuw gezet worden en ik heb een vleesetende bacterie maar ik sta mijn plekje op de IC graag af aan een Dimmy hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo dankbaar. Daar doe je het voor.
dat klinkt alleen al viiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeees Patrick dick Patrickquote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pizza Hawaï!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op donderdag 11 november 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
krijgen we nog ANTWOORD @:ama de pama
Ik had net borrelnootjesquote:Op donderdag 11 november 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit hier wat kwark met aardbei weg te werken.
trek fruit met hartigheid combi's niet zo. Ananas op een hamburgerquote:Op donderdag 11 november 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel eens met het standpunt van Dimmy; kan gewoon.
Pannenkoek met spek en dan gewone suiker eroverheen strooien!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trek fruit met hartigheid combi's niet zo. Ananas op een hamburger
Een van de weinige zoet-hartig combi's die ik wel heerlijk vind is pannenkoek met stroop en spek
Babi pangang is ook best een aardige zoet-hartige combi, sowieso heel die Indo-chinese keuken is een grote zoet-hartig combinatiequote:Op donderdag 11 november 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trek fruit met hartigheid combi's niet zo. Ananas op een hamburger
Een van de weinige zoet-hartig combi's die ik wel heerlijk vind is pannenkoek met stroop en spek
Ananas is lekker fruit, je moet alleen niet direct er na water drinkenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ananas is vleesetend fruit, leg maar eens een stukje tien minuten op je tong, dan eet de ananas jou op.
true truequote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Babi pangang is ook best een aardige zoet-hartige combi, sowieso heel die Indo-chinese keuken is een grote zoet-hartig combinatie
Vrouwen die een miskraam willen uitlokken eten ook veel ananas of drinken ananassapquote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ananas is vleesetend fruit, leg maar eens een stukje tien minuten op je tong, dan eet de ananas jou op.
Zie je wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrouwen die een miskraam willen uitlokken eten ook veel ananas of drinken ananassap
Serieus? En is dat een betrouwbare methode?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrouwen die een miskraam willen uitlokken eten ook veel ananas of drinken ananassap
serieusquote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Alvast wat gelekte maatregelen bij Jinek. Horeca om 19.00 uur dicht
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog wel wat Malibu staanquote:
Je vraagt dit voor een vriend?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serieus? En is dat een betrouwbare methode?
Ballie vroeg thuis komende weken.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie vroeg thuis komende weken.
Gedaan met de rustquote:
Nou ja het is wat humaner dan van de trap duwenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vraagt dit voor een vriend?
Heb het net ff zitten googlen en sommige sites zeggen dat het een mythe is en andere zeggen dat het vermeden moet worden in het eerste trimester van de zwangerschap, dus who knows, ik heb het iig altijd gehoordquote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serieus? En is dat een betrouwbare methode?
Om 19:05 voor haar deur staan wachten met een bosje kunstbloemen, bakje sushi en je gulp open.quote:
Wil je me zo graag op de bodem van de Maas hebben?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 19:05 voor haar deur staan wachten met een bosje kunstbloemen, bakje sushi en je gulp open.
Het valt altijd te proberenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het net ff zitten googlen en sommige sites zeggen dat het een mythe is en andere zeggen dat het vermeden moet worden in het eerste trimester van de zwangerschap, dus who knows, ik heb het iig altijd gehoord
Lijkt me een fabeltje.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het net ff zitten googlen en sommige sites zeggen dat het een mythe is en andere zeggen dat het vermeden moet worden in het eerste trimester van de zwangerschap, dus who knows, ik heb het iig altijd gehoord
Ja op zichquote:Op donderdag 11 november 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het valt altijd te proberen
Wie weet, ik heb het iig nooit hoeven testenquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gynofobiequote:Op donderdag 11 november 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je me zo graag op de bodem van de Maas hebben?
Ja echt hè...verheug me er nu al op .quote:Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
naja we zien morgen wel wat voor ellende over ons uitgestort wordt
Je kunt met een laag trapje beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja het is wat humaner dan van de trap duwen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gamofobiequote:Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gynofobie
We hebben weer Sars en dat is prima, viva coronaquote:Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
naja we zien morgen wel wat voor ellende over ons uitgestort wordt
Doe haar dan 1x en laat het daar bijquote:Op donderdag 11 november 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gamofobie
Ik heet geen UitSparingquote:Op donderdag 11 november 2021 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe haar dan 1x en laat het daar bij
Niet voor afhaal hoop ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:33 schreef CherryLips het volgende:
O god m'n moeder stuurt van die kettingbriefdingen van Facebook rond.
Als de sportscholen open blijven dan ben ik wel blij. Zo ongeveer het enige wat ik nog doe.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Halve maatregelen zijn ook maatregelen
Zou het ooit gebeuren?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou goed voor allebei zijn.
Als LTVDK het niet doet druk ik m er wel in.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop ook ooit de staatsloterij te winnen.
Feest!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
thuiswerken tenzij het niet anders kan
#TrotsopLosquote:Op donderdag 11 november 2021 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als LTVDK het niet doet druk ik m er wel in.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
thuiswerken tenzij het niet anders kan
Als ze vinden dat er enige urgentie is vanaf zaterdag al natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:04 schreef Koen66 het volgende:
staat er al ergens wanneer het ingaat?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze vinden dat er enige urgentie is vanaf zaterdag al natuurlijk.
Aah, zo tof voor jullie, geniet er lekker vanquote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is lekker hier en zo fijn om Fles weer eens te zien. Ook al is het al ruim 1,5 jaar geleden voelt het weer als vanoude, en dat is tof!
Ehm ja, wat doe je dan? uitleggen en voorkomen dat het nog eens gebeurt of gewoon maar laten gaanquote:Op donderdag 11 november 2021 23:33 schreef CherryLips het volgende:
O god m'n moeder stuurt van die kettingbriefdingen van Facebook rond.
het gaat dan ook niet helpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
De winkels gaan niet echt dicht, restaurants ook niet, sportscholen ook niet, thuiswerken moet ook niet echt.
Klinkt een beetje als ' je moet maar zien wat je het beste lijkt'quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
De winkels gaan niet echt dicht, restaurants ook niet, sportscholen ook niet, thuiswerken moet ook niet echt.
Beter smeren dan vandaagquote:Op vrijdag 12 november 2021 05:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Verder nu weer even slapen. Ben flink verbrand inmiddels
te vroeg gekquote:Op vrijdag 12 november 2021 05:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik verklaar hierbij ONTBIJTGENOT voor geopend![]()
Ik heb het ook al bijna opquote:
is wat voor treinenfanaat @Dr_Flashquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg net m'n droomhuis gevonden, 8000 m2 grond inclusief stuk bos, zonder directe buren etcHad de telefoon al in m'n hand om een afspraak te maken.. zie ik op de kaart dat het vlak naast een spoor ligt waar de ene na de andere trein rijdt
Geen wonder dat het binnen budget was
Kijk dan hoe cool, de droom van elke zolderkamerautist zo lekker afgelegen
![]()
[ afbeelding ]
zou je niet wennen aan al die treinen als je het elke dag hoortquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg net m'n droomhuis gevonden, 8000 m2 grond inclusief stuk bos, zonder directe buren etcHad de telefoon al in m'n hand om een afspraak te maken.. zie ik op de kaart dat het vlak naast een spoor ligt waar de ene na de andere trein rijdt
![]()
[ afbeelding ]
Ik wel, heb al 2x eerder naast het spoor gewoond. Maar Gergi kan er niet mee levenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou je niet wennen aan al die treinen als je het elke dag hoort
die moet gewoon niet zeurenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, heb al 2x eerder naast het spoor gewoond. Maar Gergi kan er niet mee leven
wat een zeikerdquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, heb al 2x eerder naast het spoor gewoond. Maar Gergi kan er niet mee leven
zorgen dat jij 51% betaalt danquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hij betaalt ook de helft dus ik kan geen veto doordrukken
niet in de avond aankomen dan he, dan kan je geen vlaai meer halenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:19 schreef kwiwi het volgende:
Oh over 2 weken weer naar Nederland zie ik. Limburgse vlaai here I come
Ik heb de nieuwe maatregelen gemist, moet horeca weer vroeg dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Krijg net rooster en de push berichten van de maatregelen. Dan werkt niet echt lekker samen
ja horeca en winkels 1900 dicht. 3 weken lang en gaat morgen waarschijnlijk inquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe maatregelen gemist, moet horeca weer vroeg dicht?
Hoe werkt dat eigenlijk met loon, krijg je dan wat je mist ten opzichte van normaal nog steeds (via de overheid) betaald?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja horeca en winkels 1900 dicht. 3 weken lang en gaat morgen waarschijnlijk in
We hebbe morgen een bruiloft op werkEn als ik het goed heb gaat ene collega ook dit weekend trouwen, of rond de deze tijd
![]()
Maar ik heb woensdag een 12 uurs dienst en de res van de week een 1530-sluit
Ik heb een contract voor 32 uur dat dus dat moeten ze mij gewoon betalen. Ik vrees wel dat er minuren nu gaan onstaan en die had ik al omdat ik niet genoeg wordt ingeroosterd. En eigenlijk is dat ook hun verwantwoording. maar goed krijg betaaldquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk met loon, krijg je dan wat je mist ten opzichte van normaal nog steeds (via de overheid) betaald?
prima geschikt voor Foqueville meetquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik zou eigenlijk wel gaan kijken bij het huis. misschien valt die trein echt meequote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
wat een gedoe allemaal weer....quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb eht over volgende week maar morgen heb ik ook al een sluitdienst
Niet door deze "maatregelen".quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit kunnen we toch niet blijven doen. vaxi. graad is al 85 procent. Alsof er 10 procent bij gaat komen door deze maatregelen
De bioscopen blijven vooralsnog open Gerquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Slecht geslapen zeg. Liggen woelen en vroeg wakker.
herfst 2035, lockdown 27quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit kunnen we toch niet blijven doen. vaxi. graad is al 85 procent. Alsof er 10 procent bij gaat komen door deze maatregelen
Ja mooiquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De bioscopen blijven vooralsnog open Ger
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima geschikt voor Foqueville meet
Dit gaat echt helemaal niks doen voor de zorg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is voor zorg maar die 10 procent ofzo komt er toch niet meer bij
lees ik niks over.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi![]()
Maar met of zonder anderhalve meter?
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal niks doen voor de zorg.
Ah ok, gelukkig moeten ze je gewoon blijven betalen. Anders zou het helemaal kut zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 32 uur dat dus dat moeten ze mij gewoon betalen. Ik vrees wel dat er minuren nu gaan onstaan en die had ik al omdat ik niet genoeg wordt ingeroosterd. En eigenlijk is dat ook hun verwantwoording. maar goed krijg betaald
Mijn collega's met 4 uurs contracten die zullen waarschijnlijk veel minder werk hebben
Het is wel zo natuurlijk dat met diner gewoon veel meer omzet wordt gedraaid als met lunch. Ik lees niks over groepsgrote in de horeca dus we mogen dan misschien nog wel zalen verhuren.
ja dat was niet best geweest nee. Ik denk dat ik dan wel bij het uwv had mogen aankloppen maar toch.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, gelukkig moeten ze je gewoon blijven betalen. Anders zou het helemaal kut zijn
Je moet steeds de onbewaakte spoorweg oversteken om bij je oprit te komen ook zie ik, dat is niet echt veiligquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk wel gaan kijken bij het huis. misschien valt die trein echt mee
gewoon een mooie show-maatregel zodat ze aan het buitenland kunnen laten zien hoe goed ze ermee bezig zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal niks doen voor de zorg.
Ah dat vind ik wel een ding. Nog erger als geluid. Vind die overgangen altijd doodengquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet steeds de onbewaakte spoorweg oversteken om bij je oprit te komen ook zie ik, dat is niet echt veilig
Ja dat zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch niet als er niets gedaan wordt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon een mooie show-maatregel zodat ze aan het buitenland kunnen laten zien hoe goed ze ermee bezig zijn
Een golf gaat meestal na een week of wat vanzelf ook weer liggen, dus het zal wel weer zo getimed worden dat de maatregelen "werken"
gewoon goed kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet steeds de onbewaakte spoorweg oversteken om bij je oprit te komen ook zie ik, dat is niet echt veilig
in alle landen, ook met eigenwijze regeringen en matige vaccinaties, ging een golf ooit liggen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch niet als er niets gedaan wordt?
Ja en dan kijk je een keer niet goed, of erger heb je een kind dat over het terrein rent.. en bamquote:
nee das ook weer zoquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in alle landen, ook met eigenwijze regeringen en matige vaccinaties, ging een golf ooit liggen.
Er zijn echt geen landen meer in 1e golf
Ja op vakantie zou ik dat ook doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:43 schreef Koen66 het volgende:
hadden op een bungalowparkje in de UK wel een keer een huisje gehad pal aan het spoor, maar om een ander huisje gevraagd
Treintje.. het is de intercity, geen boemeltreintjequote:Op vrijdag 12 november 2021 07:45 schreef mschol het volgende:
wat kunnen mensen moeilijk doen om een treintje
Zin? kun je dat eten?quote:
daar ben je toch op bedacht..quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan kijk je een keer niet goed, of erger heb je een kind dat over het terrein rent.. en bamLiever niet
ik ook niet maar dat komt vooral omdat ik vannacht al wakker werd met brandend maagzuur en ik ondertussen al 3 keer naar de wc geweest ben sinds 0600quote:
doelde op treintje bij bitterbal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Treintje.. het is de intercity, geen boemeltreintje
volgens mij gingen er bij Ballie ook aardig wat treinen langs tochquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
doelde op treintje bij bitterbal.
maar intercity of niet.. je moet gewoon opletten
In nederland komen er nog steeds mensen om bij dit soort overgangenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ben je toch op bedacht..
ik ken iemand die woont ergens bij zwolle in een boerderij, spoorweg overgang ligt praktisch op het erf en daar zijn 4 kinderen groot gebracht zonder issues, was een overgang met alleen lampen
maar goed, niet iedereen zal er zo over denken
*schuift pilletje*quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat komt vooral omdat ik vannacht al wakker werd met brandend maagzuur en ik ondertussen al 3 keer naar de wc geweest ben sinds 0600
ja drukste traject van nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gingen er bij Ballie ook aardig wat treinen langs toch
wat voor pilletjequote:
Daar heb ik nooit foto's van gezien..3quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gingen er bij Ballie ook aardig wat treinen langs toch
quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:54 schreef dud0r het volgende:
Zie je er wel voor aan een cyanide pil naar me toe te schuiven namelijk
dat is lief van jequote:
hier is het alles in eenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit foto's van gezien..3
Alleen boten
treinbootquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het alles in een
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het alles in een
[ afbeelding ]
Een vriendinnetje van mij vroeger woonde bij een onbewaakte overgang. Maar daar was ook nog een bocht met aan beide kanten bomen dus je kon van één kant de trein niet eens fatsoenlijk zien aankomen, je moest luisterenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In nederland komen er nog steeds mensen om bij dit soort overgangen
ik denk dat je angst niet onterecht is hoor. Ze hebben ook regelmatig campanges om al die overgangen in nederland te veranderen. Geloof dat prorail dat ook heeft beloofd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij vroeger woonde bij een onbewaakte overgang. Maar daar was ook nog een bocht met aan beide kanten bomen dus je kon van één kant de trein niet eens fatsoenlijk zien aankomen, je moest luisterenDaar zijn in een paar jaar tijd 3 of 4 mensen aangereden (en overleden). Misschien dat m'n angst daar ook een beetje vandaan komt.
Jeetje, trein of niet, daar wil ik wel wonenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Halllooooooooooooooooooooo burger gewistquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes [ afbeelding ]
Goedemorgen CEquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, trein of niet, daar wil ik wel wonen![]()
![]()
Vanavond uiteten; daarna lockdown. Wel weer voor het grootste deel thuiswerken lijkt het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedemorgen CE![]()
Oh ja vrijdag jongens, bijna weekend!
Het is een bruut mooie ochtend jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja het is inderdaad Zweedse bouw, vond ik ook wel cool.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit. Beetje Zweeds ook.En liever een trein dan buren
Zou je het toch niet overwegen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad Zweedse bouw, vond ik ook wel cool.
ohja daar moet ik ook nog achteraanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even winterbanden regelen; daarna door naar kantoor in de stad.
Dat gaat 'm sowieso niet worden met Gergi, die gaat zich kapot ergeren aan het geluid van de trein. Ik ben langzaam het idee van toch wat meer richting de bergen wonen aan het inmasserenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je het toch niet overwegen?Dit lijkt me best een buitenkansje
Tegenwoordig plan ik het gewoon ver van tevoren in. Aantal jaren te laat geweestquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja daar moet ik ook nog achteraan
Hoe ver het dan rijden?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat 'm sowieso niet worden met Gergi, die gaat zich kapot ergeren aan het geluid van de trein. Ik ben langzaam het idee van toch wat meer richting de bergen wonen aan het inmasserendaar zijn de huizen ietsjes goedkoper en dan heeft ie de rust/stilte die hij wil. Is alleen een stukje verder rijden naar het werk.
had laatste 2 jaar dar ik na bandenwissel last had van drukverlies..... Lutsers bij die dealerquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig plan ik het gewoon ver van tevoren in. Aantal jaren te laat geweest
Ook een jaar waar ze mijn winterbanden kwijt waren omdat de bandenboer failliet was gegaan, dat was ook leuk.
1u voor Gergi en 1.5u voor mij. Maar goed ik hoef maar 1 dag per week naar kantoor. En hij kan 2 dagen per week kantoor regelen als ie wil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ver het dan rijden?
Ik erger me wel aan het dichtslaan van de deur van de buren of luide muziek of zo, maar een trein zou me dan weer niet boeien
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Heb je de naambordjes voor vanavond al klaar? Even uitknippen:
[ afbeelding ] Kwiwi
Dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1u voor Gergi en 1.5u voor mij. Maar goed ik hoef maar 1 dag per week naar kantoor. En hij kan 2 dagen per week kantoor regelen als ie wil.
Heb je dan een Tena Lady nodig?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatste 2 jaar dar ik na bandenwissel last had van drukverlies..... Lutsers bij die dealer
Bij mij wel. Zou zelfs helemaal remote mogen maar 1x per week even met het team samen zitten is wel handig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel te doen.Blijft dat ook na corona zo?
Altijd fijn op FOK!-meets.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Heb je de naambordjes voor vanavond al klaar? Even uitknippen:
[ afbeelding ] Kwiwi
Wtfquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dan een Tena Lady nodig?
Ik heb ooit gehad dat ze de wielen niet goed vastgedraaid hadden; stond ik daarna stil langs de snelweg
O wow, wat tofquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij wel. Zou zelfs helemaal remote mogen maar 1x per week even met het team samen zitten is wel handig.
Mijn baas is er heel makkelijk in omdat ze zelf ook graag thuis werkt en niet dagelijks een uur in de file wil staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, wat tof![]()
Mijn werkgever is daar erg wisselend in. Dus ik durf niet echt een huis wat verder weg te kopen. Al kom ik momenteel ook niks tegen
Het lijkt dan of je vierkante wielen hebt omdat ze niet helemaal lekker draaien. Dacht eerst dat de motor helemaal vastliep. En het was vlak voor een tunnel dus ik dacht ik gooi hem maar even langs de kant.quote:
Mijn baas is van het type ‘als ik jullie niet zo, doen jullie nietsquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn baas is er heel makkelijk in omdat ze zelf ook graag thuis werkt en niet dagelijks een uur in de file wil staan
nee, gaf boordcomputer na een dag al dat de druk in een van de banden onvoldoende was. En na bijpompen een dag later weer. Toch maar terug naar dealer dan weerquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dan een Tena Lady nodig?
Ik heb ooit gehad dat ze de wielen niet goed vastgedraaid hadden; stond ik daarna stil langs de snelweg
Ik ben vrij opgevoed op een flink stuk land aan de rand van een dorp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Treintje.. het is de intercity, geen boemeltreintje
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ik vind jullie echt heel superstom"
[ afbeelding ]
Even iets stoms opbiechten, maar blijkbaar rijdt ik vanaf maart dit jaar met winterbandenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even winterbanden regelen; daarna door naar kantoor in de stad.
Ga je alweer verhuizen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, wat tof![]()
Mijn werkgever is daar erg wisselend in. Dus ik durf niet echt een huis wat verder weg te kopen. Al kom ik momenteel ook niks tegen
winterbanden in de zomer, zomerbanden in de winterquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even iets stoms opbiechten, maar blijkbaar rijdt ik vanaf maart dit jaar met winterbanden![]()
Ik dacht al: hm, hij rijdt een beetje stroef.
Mensen hebben sociaal contact nodig, net als hertjes. als een hertje alleen opgroeit dan denkt hij bij de eerste wolf, ha leuk een lieve puppy, even aaienquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben vrij opgevoed op een flink stuk land aan de rand van een dorp.
Ik kon eerst niet eens tegen een kuchende buurman.
Ja, niet helemaal de bedoeling en superstomquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
winterbanden in de zomer, zomerbanden in de winter
Beter dan andersomquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even iets stoms opbiechten, maar blijkbaar rijdt ik vanaf maart dit jaar met winterbanden![]()
Ik dacht al: hm, hij rijdt een beetje stroef.
Ik heb daar cavia's voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hebben sociaal contact nodig, net als hertjes. als een hertje alleen opgroeit dan denkt hij bij de eerste wolf, ha leuk een lieve puppy, even aaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |